5 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Party in the Garden

Party in the Garden
Paradijs in de achtertuin

Je hoeft helemaal niet op vakantie. Met deze springkussens, trampolines en voetbaldoeltjes tover je je achtertuin om in een paradijs. Of ga voor het authentieke houten speelgoed! Veel plezier deze zomer. 

5 juli 2018 om 00:40
elianmars Gebruiker

Wat is de afmeting van de Giant Dice dobbelstenen? Had wel handig geweest als dat er bij had gestaan ;-)

Beantwoorden

5 juli 2018 om 06:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen elianmars,

Dit ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

5 juli 2018 om 10:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Elke dobbelsteen is 5,5 x 5,5 x 5,5 cm.

Beantwoorden

6 juli 2018 om 00:11
elianmars Gebruiker

Dank je!

Beantwoorden

5 juli 2018 om 07:10
ArneVandevivere Gebruiker

Wat is de diameter van de inground etan trampoline?

Beantwoorden

5 juli 2018 om 07:30
Erikvereijken Gebruiker

Dat staat er toch letterlijk bij?…..

Beantwoorden

5 juli 2018 om 07:30
Whyman Gebruiker

Voor de Mikado wordt wel erg veel verzendkosten gerekend. Worden deze met de vrachtwagen van de dieplader getakeld? ;-)

Beantwoorden

5 juli 2018 om 09:48

Hoi Whyman,

Dit is geen set met Mikadostokjes ter grootte van een satéprikker, maar één met flinke stokken. Hierdoor is het pakket dermate zwaar dat we automatisch wat meer verzendkosten rekenen. De afmetingen ga ik even proberen te achterhalen.

Beantwoorden

5 juli 2018 om 11:43

Elke Mikado stick is 43,5 cm hoog en heeft een diameter van 0,8 cm.

De verzendkosten hebben we omlaag gebracht naar € 5,95, het gewicht dat bij ons bekend was bleek niet correct. Bedankt voor je alertheid :-)

Beantwoorden

6 juli 2018 om 11:30
Whyman Gebruiker

Graag gedaan, we willen hier allemaal de beste deal hebben he! :-)

Nu zie ik ook dat het ringwerpspel ook € 8,95 verzenkosten heeft, lijkt me ook wel een gevalletje: “kan dat niet goedkoper verzonden worden?” Zeker als je de verzendkosten optelt bij de prijs, dan is dat bijna even duur als de oorspronkelijke prijs.

Beantwoorden

6 juli 2018 om 11:41

Daar ga ik even achteraan!

Beantwoorden

6 juli 2018 om 19:48
Whyman Gebruiker

@ibood, ik zie dat jullie de verzendkosten bij her ringwerpspel aangepast hebben. Echter ik heb nu toch € 8,95 betaald. Wordt dat nog verrekend?

Beantwoorden

6 juli 2018 om 23:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Whyman,

Ik durf niet te zeggen of dit verrekend wordt, maar kan het na het weekend wel even voor je navragen. Wat je eventueel ook kunt doen is een nieuwe bestelling plaatsen en daarna de bestelling met de hogere verzendkosten kosteloos annuleren. Je krijgt dan het aankoopbedrag teruggestort.

Beantwoorden

7 juli 2018 om 12:23
Whyman Gebruiker

Thnx voor de tip. Ik heb nu een nieuwe bestelling gemaakt, maar de bestelkosten blijven € 8,95. Dit gebeurt alleen als ik croquet toevoeg (die ook op € 5,95 staat) dan worden de verzendkosten opeens € 8,95. Het maakt niet uit of ik croquet in kleine bestelling opneem of in een grote, het wordt altijd €8,95.

Een nieuwe bestelling maken en de oude annuleren heeft dan ook geen zin, het blijft hetzelfde.

Beantwoorden

7 juli 2018 om 17:42
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Whyman,

Wanneer je meerdere producten tegelijk koopt en de verzendkosten gaan omhoog, dan heeft dit meestal met de leveromvang te maken. Boven bepaalde afmetingen en gewicht komt het in een ander tarief. Of dit ook klopt met deze twee artikelen kan ik pas maandag navragen, want ’s weekends is er niemand aanwezig bij iBOOD.

Ik plaats maandag nog wel even of de verzendkosten bij je bestelling kloppen.

Beantwoorden

5 juli 2018 om 08:13
zophar Gebruiker

Kunnen jullie wat meer specificaties geven in verband met trampoline type ETAN inground trampoline meerbepaald safatey net ?

Als ik op de website http://www.etan-international.com/products/trampolines/inground-round/ (helemaal onderaan) kijk zie ik 3 soorten afwerkingen als het gaat over het safety net (premium – premium deluxe of hi-flyer)

Welke afwerking betreft het voor jullie aanbieding ?

Beantwoorden

5 juli 2018 om 09:49
No_spirit Gebruiker

Als ik op je link klik en dan op meer informatie onderaan. Dan valt Premium af vanwege dat deze rechte palen heeft voor het safety net. Het lijkt mij dat het gaat om de Hi-Flyer. De Hi-Flyer 14. Die komt overeen qua afbeelding. En het aantal palen voor het safety net.

Beantwoorden

5 juli 2018 om 09:53

Dit betreft de Etan Inground Hi-Flyer 14 Combi Trampoline met een diameter van 427 cm.

Beantwoorden

5 juli 2018 om 14:26
familiedierckx Gebruiker

Beste

wat betreft de Etan trampoline inground. Kan deze ook zonder de veiligheidsnetten geïnstalleerd worden aub?

Alvast bedankt voor uw snel antwoord.

MVG

Ellen

Beantwoorden

5 juli 2018 om 21:17
Moderator Niek Moderator

Goedenavond familiedierckx,

Het kan zonder net, maar dat is ivm de veiligheid niet aan te bevelen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.