28 juni 2018 om 00:00
iBOOD

⏰ Knock-Out Deals Kleding

⏰ Knock-Out Deals Kleding

Maak van onze rommel jóuw rommel!

Die magazijnen van ons zijn af en toe aan een grote schoonmaak toe. Ff lekker alles er uit, bezem en een dweil erdoor en hoppa. Alles spik en span. En jij profiteert ervan! Pak zoveel je pakken kan, want:

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

28 juni 2018 om 12:13
ManchesterU15 Gebruiker

Earmaxx Herbruikbare Oordoppen

Is hier enkel nog maar bike versie van beschikbaar?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is inderdaad correct, ManchesterU15!

Beantwoorden

28 juni 2018 om 16:31
M.gray Gebruiker

Waarom 2 prijzen voor v31 pull ?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:10

Dat vind ik een hele goede vraag, M.gray. Ik ga mijn collega vragen dit even na te kijken.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:26
M.gray Gebruiker

App werkt voor de zoveelste keer niet om te betalen, nu ja jammer voor jullie en beter voor mijn portefeuille . To bad, i give up

Beantwoorden

29 juni 2018 om 02:16
Moderator Paul Moderator

Als de betaling tussen iBOOD app en bank app niet goed lukt, kan het helpen om de bestelling af te rekenen via de mobiele website.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 08:53
M.gray Gebruiker

Juist … ik weet niet van de andere, maar ik neem niet overal mijn bankaartbakje mee om betaling te valideren en dat is ( was ) nu net zo handig om via jullie app te bestelen ga die direct over naar bank app en betaling is afgerond. Voor sommige dingen moet je hier rap zijn voor ze uitverkocht geraken. Net zo frustrerend als je iets tegen komt in bepaalde maat of kleur en je dan wacht tegen dat je thuis bent van werk of wat dan ook om dan te moeten bestellen online omdat nie werkte via app om te zien dat het dan uitverkocht is. Sry vr de droge reactie eerder, maar na zoveelste keer heeft een mens er dan geen zin niet meer in en commercieël  ook niet top voor jullie. Het heeft lang goed gewerkt en nu de laatste tijd een ramp en ja update regelmatig de app s. Bij deze wat meer verduidelijking . Je kan hier soms leuk besparen op bepazlde artikelen, maar met niet ( kunnen) kopen (omdat het niet werkt en daarna uitverkocht is ) bespaar je nog meer ????. Vriendelijke groeten

Beantwoorden

29 juni 2018 om 10:51
mudddRSCL Gebruiker

Beste,
Zou u mij kunnen vertellen in welke kleur de Morphic Horologe M53 geleverd word? Deze staat bij de foto’s als 3 verschillende kleuren. Maar er word dus niet bij vermeld indien u deze koopt in welke kleur u hem krijgt.

Mvg,
Stijn

Beantwoorden

30 juni 2018 om 02:10
Moderator Paul Moderator

De M53 is in deze uitverkoopsale alleen beschikbaar als type MPH5301.
Dit model wordt op de 2e foto afgebeeld: zwarte band, zilverkleurige kast.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 14:02
Morizio Gebruiker

Hallo,

Bij de donkerrood staat navy bij. Klopt dit?

Merci,

Morizio

Beantwoorden

29 juni 2018 om 14:17

Hoi Morizio,

Over welke deal gaat je vraag? Dan kijk ik graag even mee.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

2 juli 2018 om 04:51
Scum Gebruiker

Deals zijn niet echt goedkoper dan eerder aangrbodea

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.