28 juni 2018 om 00:00
iBOOD

⏰ Knock-Out Deals €70+

⏰ Knock-Out Deals €70+

Maak van onze rommel jóuw rommel!

Die magazijnen van ons zijn af en toe aan een grote schoonmaak toe. Ff lekker alles er uit, bezem en een dweil erdoor en hoppa. Alles spik en span. En jij profiteert ervan! Pak zoveel je pakken kan, want:

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

29 juni 2018 om 19:32
Drammer1972 Gebruiker

Jammer, ik laat the hunt in het vervolg maar voor wat het is. Zie een paar weken na the hunt altijd alle artikelen voor dezelfde prijs langskomen. Voor mij dus geen hunt meer.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 22:00
Moderator Kris Moderator

Dag Drammer1972, voor elk wat wil(d)s ;-) De een vindt het reuze spannend om om de halve minuut een nieuwe aanbieding te zien, de ander doet het voor de fameuze iBOOD Hunt Box. Of voor de moderator wedstrijden. Altijd welkom!

Mod Kris

Beantwoorden

29 juni 2018 om 19:44
bas123 Gebruiker

Hi Ibood,  ik heb zojuist de LG Sk5 besteld en betaald echter zie ik hier geen bevestiging van in mijn mail of in mijn iboodaccount.   (Bedrag is wel reeds afgeschreven van rekening).Kunnen jullie bevestigen dat alles OK is gegaan?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 19:49
bas123 Gebruiker

Zojuist wederom de bestelling gedaan gezien ik de deal niet wil missen. Kunnen jullie voorkomen dat ik nu een dubbele levering/betaling heb gedaan? (terugstorting dus gezien het 2x is afgeschreven. Dank!

Beantwoorden

29 juni 2018 om 20:16
Moderator Niek Moderator

Goedenavond bas123,

Er zit soms wat vertraging in de verwerking en daardoor krijg je niet meteen een mail en zie je het ook niet meteen terug in je account. Kun je over ongeveer 2 uur nog eens kijken? Mocht er dan nog niks staan dan kun je het beste even contact opnemen met iBOOD. Mocht nu blijken dat je dubbel besteld hebt, dan kun je één van de twee bestellingen kosteloos annuleren in je account en krijg je het aankoopbedrag terug.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 21:46
krisztian Gebruiker

Hi Niek. Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst. Verzenddatum stond er duidelijk bij . Namelijk 6 juli. Maar ik kreeg vanmiddag een mail dat de bestelling al is verzonden. Zo heb ik dus niks aan want ik ben op vakantie in het buitenland en ben pas 10 juli in Nederland . DHL bewaart geen pakketten 3 weken lang zoals Post NL dat doet! Enig idee hoelang DHL pakketjes bewaart?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 21:58
Moderator Kris Moderator

Beste Krisztian,

jammer te lezen dat jij de eerste klant bent die niet tevreden is dat de verwachte leveringsdatum niet gehaald wordt, en wel in een positieve richting ;-)

Wat ik wel niet snap aan jouw bericht: als jij nu reeds op vakantie bent, had jij op de (verwachte) verzenddatum 6 juli ook niet de gelegenheid gehad om het pakket te ontvangen?

In ieder geval kan je opvolgen waar jouw pakket in het aflever traject zit, en/of het naar een ophaalpunt gaat. Dan kan je altijd naar dat service punt bellen om te vragen of ze het even langer kunnen houden.

Hopelijk helpt dit jou verder!

In ieder geval: fijne vakantie gewenst!

Mod Kris

Beantwoorden

29 juni 2018 om 22:04
krisztian Gebruiker

Hi Kris.

Als de verzenddatum wel die 6 juli was dan had ik mijn Apple tv zeker wel gehad omdat DHL 7 dagen de pakketjes bewaart(staat op hun website).Maar goed nu kan ik het wel vergeten :(

Beantwoorden

30 juni 2018 om 15:20
Moderator Kris Moderator

Beste Krisztian,

dat hangt van leverancier tot leverancier af, PostNL doet hier andere dansjes dan UPS, maar ik raad je aan de track & trace pagina in het oog te houden, dan weet je alleszins waar je pakketje zit. Dan kan je nog steeds contact opnemen met het service punt.

Dus nog geen reden tot paniek.

Succes!

Mod Kris

Beantwoorden

30 juni 2018 om 00:55
QuestionAndAnswer Gebruiker

Beste IBOOD,

Wordt de Oral-B Genius 9000N White Elektrische Tandenborstel Powered By Braun vandaag aangeboden? Want de naam van de tandenborstel is iets anders bij het aangeboden product?

Beantwoorden

1 juli 2018 om 13:01
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Ik zie de Oral-B Genius 9000N White er niet tussen staan.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 19:27
QuestionAndAnswer Gebruiker

Maar er staat wel een andere oral b genius 9000 tussen. Is er een verschil tussen de 9000n en de 9000?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

1 juli 2018 om 23:20
Moderator Niek Moderator

Goedenavond,

Volgens mij is het exact dezelfde tandenborstel. Ik heb geen verschillen kunnen vinden :-)

Beantwoorden

30 juni 2018 om 09:49
dvandehaterd Gebruiker

Beste Ibood,

Ik kan nergens de afmeting van de soundbar zelf vinden bij de Samsung HW-M370 Soundbar.

Kunnen jullie mij vertellen wat de afmetingen zijn van de bar zelf?.

Alvast bedankt.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 13:05
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag dvandehaterd,

Ik heb de afmetingen van de soundbar helaas niet kunnen achterhalen. Wel kom ik de afmetingen van een soortgelijke soundbar vinden, die zijn: 90,75 x 5,35 x 7,05 cm. Ik kan niet garanderen dat de afmetingen helemaal gelijk zijn, maar het zal niet veel verschillen.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 11:18
Sparklez Gebruiker

Zojuist een bestelling gedaan. Dit keer via de app…

Maar geen mail en ik zie ook niks in mijn account staan qua bestelling. Geld is al wel afgeschreven. Normaal ben ik niet zo bang dat het fout gaat maar vanwege de app..

Kan iemand mij bevestigen of mijn bestelling is door gekomen?

Beantwoorden

30 juni 2018 om 11:19
Sparklez Gebruiker

Never mind hij staat er nu bij!

Beantwoorden

1 juli 2018 om 13:06
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Sparklez,

Er kan soms wat vertraging in de verwerking zitten, maar goed om te horen dat hij er nu bij staat :-)

Beantwoorden

30 juni 2018 om 13:49
LOUD Gebruiker

Die grohe doucheset stond er gister of eergister op voor 229 ofzo en nu ineens weer voor 199. Jullie naaien mensen waar ze bij staan. Moeten die nu allemaal weer hun bestelling annuleren en weer opnieuw bestellen of handelen jullie dit netjes af.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 13:52
eva864 Gebruiker

Ik heb gisteren schoenen gekocht en vandaag staan ze in solden. En toch krijg ik het verschil niet terugbetaald. Raar hé?

Beantwoorden

30 juni 2018 om 14:18
LOUD Gebruiker

Hele rare zin eva. Wat bedoel je met solden? Of praat jij hip nederlands en engels door elkaar?

Beantwoorden

1 juli 2018 om 00:23
Moderator Paul Moderator

Solden is een term die in België gebruikt wordt voor een uitverkoop.

De GROHE Vitalio set die een paar dagen geleden werd aangeboden was artikelnummer 26274000 met daarbij een waterproof speaker. De GROHE Vitalio set in deze opruimingssale is artikelnummer 27960000. Ondanks dat beide sets de naam Vitalio dragen zijn ze niet identiek. Vandaar ook het verschil in prijs.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 10:06
pb01890 Gebruiker

Roberts R1 + accu – white does not appear to be sold out. However it cannot be placed in shopping basket. Error “deze combinative is uitverkocht”.

@Niek, Paul: can someone check it out? Thanks

Beantwoorden

1 juli 2018 om 13:07
Moderator Niek Moderator

Goodafternoon pb01890,

It seems to be sold out indeed. There might be a technical issue that its not appearing as sold out yet.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 11:30
Bastiaan547 Gebruiker

Philips AC5659/10 Series 5000i die luchtzuiveraar geeft aan in de specificaties tot 150m2,moet dat niet 150 m3 zijn?

Beantwoorden

1 juli 2018 om 13:10
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Bastiaan547,

Philips geeft zelf ook hetzelfde aan en ook bij andere aanbieder staat deze informatie. Het zal dus kloppen.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 15:33
SZGD Gebruiker

@moderator Hoe werkt het met de Apple garantie van bijv. de iPhone SE? Die komt uit het VK lees ik. Kom ik wel in aanmerking voor de Apple garantie van 1 jaar, ook al komt ie uit Engeland? Ik weet dat ik bij iBOOD 2 jaar garantie heb, maar het gaat me nu om de specifieke garantie vanuit Apple.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 16:59
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag SZGD,

Je komt ook gewoon in aanmerking voor de 1 jaar garantie via Apple.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 16:09
U108180 Gebruiker

Beste, ivm met de samsung hw-m370 soundbar. Ik heb enkele revieuws gelezen over dit product en ik hoor toch vaak hetzelfde terug komen over de achter speakers. Samsung zegt geen gedoe met kabels maar deze zouden toch bekabeld moeten worden. Klopt deze informatie? Dus met draadloos bedoel ik echt geen enkele kabel te zien. Dank u

Beantwoorden

1 juli 2018 om 17:24
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag U108180,

Ik ga dit proberen te achterhalen. Als ik op andere sites kijk zie ik ook verschillende informatie over de achter speakers. De een zegt dat de achterspeakers wel met elkaar verbonden moeten worden en de ander zegt weer van niet. Ik kom er nog op terug en mocht ik dit niet kunnen achterhalen dan kan ik het ook morgen nog even navragen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.