28 juni 2018 om 00:00
iBOOD

⏰ Knock-Out Deals onder €70

⏰ Knock-Out Deals onder €70

Maak van onze rommel jóuw rommel!

Die magazijnen van ons zijn af en toe aan een grote schoonmaak toe. Ff lekker alles er uit, bezem en een dweil erdoor en hoppa. Alles spik en span. En jij profiteert ervan! Pak zoveel je pakken kan, want:

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

28 juni 2018 om 00:41
Justice5000 Gebruiker

R2D2 is mine!

Beantwoorden

28 juni 2018 om 00:43
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Justice5000,

Dan was je er mooi op tijd bij! Veel plezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 05:40
Risamlal Gebruiker

Zit er een kap op de bbq?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Risamlal,

Er zit geen deksel bij de Berghoff bbq.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 07:17
Karentov Gebruiker

Hey is er een dab optie op de makita radio ?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 09:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Karentov,

In de specificaties staat dat de Makita DMR104W een DAB functie heeft.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 23:33
ShuttleX Gebruiker

Dab heb je niks aan. Werkt niet in NL.  Je moet dab+ hebben.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 07:28
Muffin92 Gebruiker

Wat is er aan de hand met de site? Krijg de flash deals niet geladen en alles werkt vreselijk traag. Ik geef het op voor vandaag…

Beantwoorden

28 juni 2018 om 07:47
Justin339 Gebruiker

Hi Ibood,

Tijdens de hunt heb ik een cleanmax gekocht. Ik was er toen op tijd bij, hij was namelijk nog uren beschikbaar nadat ik hem had gekocht. Toch is mijn order geannuleerd door IBood, het product zou uitverkocht zijn. Nu staat de Cleanmax weer bij de knock-out hunt leftovers. 2 vragen: waarom is mijn order geannuleerd tijdens de hunt terwijl ik niet de laatste was die hem kocht tijdens de hunt? En kan ik de Cleanmax krijgen die hier werd aangeboden? Het systeem is immers ”wie het eerst komt, die het eerst maalt” hier op IBood. Ik heb 4 weken moeten wachten tot ik mijn geld retour heb gehad en was duidelijk eerder. Zou het erg netjes van jullie vinden als we het op deze manier kunnen oplossen.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 13:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Justin,

Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt dat jouw order destijds geannuleerd is. Heb je jouw geld inmiddels wel al terug gehad?
Helaas is het niet mogelijk om de Cleanmax die deze keer beschikbaar was naar jou toe te sturen, omdat hij reeds door een andere klant gekocht is. Mijn excuses hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 juni 2018 om 09:42
Werewolfke Gebruiker

Kan de okyo hoofdtelefoon draadloos gebruikt worden?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 10:08
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Werewolfke,

De Onkyo hoofdtelefoon heeft geen Bluetooth, dus kan niet draadloos gebruikt worden.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 23:33
Snippiii Gebruiker

Je kan nog steeds gebruik maken van een aparte Bluetooth dongle als je ze echt wil ???? appart aan te kopen wel te begrijpen.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 11:03
PMH Gebruiker

klopt dit?

44.95 euro voor 32x Philips Alkaline Batterij AAA (http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/39011/130900/32x-philips-alkaline-batterij.html)

lijkt me nogal duur als er dan verder staat:

9.95 euro voor 72 Philips Power Alkaline Batterijen | AAA (http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/39014/130947/72-philips-power-alkaline-batterijen-aaa.html)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 11:05
PMH Gebruiker

haja, en dan nog (weliswaar voor AA):

16.95 euro voor 64x Philips Power AA-Batterij (http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/39014/130726/64x-philips-power-aa-batterij.html)

Toch ook hoog in vergelijking met de 72 AAA’s

Beantwoorden

28 juni 2018 om 12:25
ronaldpriester Gebruiker

Is de ue roll in meerdere kleuren? Staat wel aangegeven maar geen keuze mogelijkheid.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 13:03

Deze was vandaag enkel in de getoonde kleur verkrijgbaar.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 13:56
marcschulte Gebruiker

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/product-specs/39011/128410/2x-eetkamerstoel-pav-of-stockholm.html

Ik kan hier niet meer kiezen uit de verschillende types. Wordt het een verassing welke ik krijg als ik 6 stoelen wil? :)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:30
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag marcschulte,

Dit is inderdaad een verrassingsdeal! ;-) Ik ga het even doorgeven en navragen welke kleur je zult krijgen :-)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:31
Moderator Niek Moderator

Ik zie net in de specificaties dat dit PAV is, dan is het vast al aangepast :-)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 13:57
Thomasvd Gebruiker

Opgelet jongens met de Anker soundcore pro, deze rookt op ! niet bestellen, ibood haal deze weg aub?

http://electronics-be-nl.forum.ibood.com/products/121235-180608/anker-soundcore-pro-speaker/

Kijk naar de laatste reviews, mijn hele keuken stinkt naar verbande plastiek, al een geluk dat ik nog thuis was.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:32
ruud_sengers93 Gebruiker

Beste moderator,

Vandaag hebben zowel ik als mijn zus deze speaker bij jullie aangeschaft.
In hoeverre kunnen jullie garanderen dat dit probleem zich bij het huidige aanbod van deze speaker op jullie site niet voordoet? 
Ik ontvang hierop graag een reactie.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:38
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

Die vraag werd de vorige keer ook gesteld en de product expert gaf het volgende antwoord:

Vorig jaar bestond er inderdaad het probleem dat sommige speakers (heel klein aantal) kon gaan roken (geen brandgevaar echter) als het product te lang aan de oplader bleef. Het probleem is inmiddels verholpen, het product is veilig te gebruiken. Er kan altijd een defect tussen zitten (zoals altijd bij consumentenelectronica), maar er bestaat geen gevaar voor de consument.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:06
gvr1979 Gebruiker

Hallo,

https://www.villeroy-boch.be/shop/nl/dune-pasta-bowl-set-2-pcs.html

Op de officiële wesite van villeroy & boch staan de dune pasta borden goedkoper en gratis verzending vanaf 50euro

19.90 voor 2 borden

mvg GLenn

Beantwoorden

28 juni 2018 om 15:04
maartenvantongel Gebruiker

Dag iBood

In welke kleuren is de Lifetime Garden Zwevende Parasol | 3 Meter beschikbaar? Ik zie zwart en rood ergens…

Groetjes

Maarten.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Maarten,

Bij die deal is hij alleen in black beschikbaar.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:03
ijmuidense Gebruiker

Zit het motief van de borden onder of op het glazuur? Nogal belangrijk voor de levensduur…

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:32
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ijmuidense,

Over welke deal gaat je vraag? Er staan meerdere borden in deze sale.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 20:44
Schredder Gebruiker

De Sitecom WLX-7000 Wifi Access Point is bij MM slechts 39 eur incl verzendkosten en morgen in huis. Kom op Ibood, dit moet veel beter kunnen.

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sitecom-wlx-7000-1419932.html

Beantwoorden

28 juni 2018 om 21:59
RBoss Gebruiker

Goede avond,

Philips Fidelio van 79 staat bij de aanbiedingen van 30-70 euro. Klopt de prijs van 79 of kan die voor nog iets minder de deur uit. ????

Beantwoorden

28 juni 2018 om 23:01
Moderator Niek Moderator

Goedenavond RBoss,

Deze staat waarschijnlijk in de verkeerde sale. Bedankt voor het melden ik ga het even doorgeven :-)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 23:24
RBoss Gebruiker

Ik heb nog een bestelling open staan die eind volgende week verstuurd zal worden, als ik nog wat andere dingen uit de sale koop kunnen die dan met dezelfde levering mee om verzendkosten te besparen?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 23:38
Moderator Niek Moderator

Helaas is het niet mogelijk bestellingen samen te voegen. Je kunt wel de bestelling opnieuw plaatsen met de andere producten die je er graag bij wilt en daarna kun je je eerdere bestelling kosteloos annuleren.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 22:34
spijkersspijkers Gebruiker

1More Triple Driver Hi-Res In-Ears | Lightning Alleen maar geschikt voor de Iphone? Geen jackplug?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 01:08
filipvt Gebruiker

Aanbiedingen tot 70 euro ?  de laptop voor 799 staat hier niet op zijn plaats dan waarschijnlijk ????

Beantwoorden

29 juni 2018 om 01:11
Moderator Niek Moderator

Hallo filipvt,

Die lijkt inderdaad wat verdwaald ;-) Bedankt voor het melden ik ga het even doorgeven :-)

Beantwoorden

29 juni 2018 om 01:11
gvr1979 Gebruiker

Hallo,

Op de officiële wesite van villeroy & boch staan de dune pasta borden goedkoper en gratis verzending vanaf 50euro

19.90 voor 2 borden

mvg GLenn

Beantwoorden

29 juni 2018 om 08:39
ADDR Gebruiker

De Xiaomi Amazfit Bip is niet meer te vinden, uitverkocht? Deze/andere smartwatches nog op komst? ????

Beantwoorden

29 juni 2018 om 10:46

Hoi ADDR,

Dan is deze inderdaad uitverkocht.

Ik durf helaas geen beloften te doen over welke smartwatches er binnenkort voorbij zullen komen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 juni 2018 om 11:15
bigcitygurll Gebruiker

Hallo,

Ik zag de hauppauge online staan, ik ben een streamer. Maar mijn vraag is kun je deze alleen gebruiken voor YouTube en twitch, ik doe namelijk live streamen op Mixer.

Hoor graag als het mogelijk is, want dan bestel ik hem meteen.

Groet,

Selina

Beantwoorden

29 juni 2018 om 13:55

Hoi Selina,

Ik heb helaas geen informatie kunnen vinden over de compatibiliteit met Mixer. Ik durf dit dus niet met zekerheid te zeggen.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 13:22
bigcitygurll Gebruiker

Kunt u me wel vertellen of dit compatible is met het programma OBS?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 15:25
gvr1979 Gebruiker

Hallo,

19.90 voor 2 borden

mvg GLenn

Beantwoorden

29 juni 2018 om 15:29
artilat Gebruiker

Zijn de EZVIZ camera’s te gebruiken in combinatie met de Synology Surveillance station NAS ?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 15:56
Pietertj Gebruiker

Is er nog een couponcode voor een koelkast ?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 16:57

We vergeven via ons forum helaas geen couponcodes, dus daar kan ik je helaas niet aan helpen. Maar ik ben er zeker van dat je in deze Flash Sales een mooie koelkast kunt vinden die, ook zonder couponcode, erg scherp geprijsd is!

Beantwoorden

29 juni 2018 om 17:59
Speezle Gebruiker

De prijs van 32 philips batterijen kan nooit kloppen voor een pakje van 7 euro 44 euro vragen?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 20:24
pepermunt Gebruiker

Het is niet voor niets een Knock-Out Deal, je krijgt al 80% korting, ze komen van 219,95€ hoor!

6,84€ per stuk …Bwahahaha…

Beantwoorden

29 juni 2018 om 22:55
gvr1979 Gebruiker

Hallo,

19.90 voor 2 borden

Kunnen jullie de prijs aanpassen?

mvg GLenn

Beantwoorden

30 juni 2018 om 01:55
Moderator Paul Moderator

Hallo Glenn,

Naar aanleiding van je eerdere berichten is jouw melding doorgegeven aan de inkopers, maar de iBOOD prijs gaat helaas niet aangepast worden.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 10:32
Heleenschram Gebruiker

Ik wachtte op een leuke aanbieding voor de roze elektrische tandenborstel en had die van jullie nu al bijna gekocht. Maar helaas, bij Bol is deze zelfs goedkoper (en wel €15!): https://www.bol.com/nl/p/oral-b-pro-750-3dwhite-elektrische-tandenborstel-3dwhite-tandpasta-75-ml/9200000063518220/. Ik haak af…

Beantwoorden

1 juli 2018 om 15:00
J.Jeroen Gebruiker

Hallo,

Ik heb de Philips Fidelio M2L bij jullie gekocht (maar is nog niet verzonden). Nu lees ik online dat die koptelefoon niet meer functioneert op iOS apparaten met iOS 11. Klopt dit? Want dan werkt hij met eigenlijk geen enkel apparaat meer dat geüpdatet is.

Hebben jullie hier iets meer informatie over?

mvg Jeroen

Beantwoorden

1 juli 2018 om 17:03
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Jeroen,

Ik heb wel kunnen vinden dat er enkele problemen waren met iOS 11, maar dat het ook aan wat anders kon liggen. Philips geeft zelf aan dat het gewoon zou moeten werken.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 17:09
J.Jeroen Gebruiker

Dankjewel voor je reactie, als blijkt dat het toch niet werkt, kan ik hem dan gewoon retourneren?

Beantwoorden

1 juli 2018 om 17:23
Moderator Jim Moderator

Hi J.Jeroen!

Retourneren kan altijd. Helaas zijn de retourkosten (verzendkosten) wel voor eigen rekening. Je krijgt bij het retouren wel de originele verzendkosten die je hebt betaald bij aankoop terug.

Groet,

Jim

Beantwoorden

1 juli 2018 om 23:47
Panter789 Gebruiker

Mooi prijsje van de Casio Bureaurekenmachine, maar klopt de advies verkoopprijs wel?

Beantwoorden

2 juli 2018 om 00:19
Moderator Lex Moderator

Beste Panter789,

De adviesprijs die iBOOD hanteert krijgen zij door van de fabrikant. Maar het gaat uiteindelijk om het bedrag wat je er voor betaald toch?

Gr, Lex

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.