28 juni 2018 om 00:00
iBOOD

⏰ Knock-Out Deals onder €30

⏰ Knock-Out Deals onder €30

Maak van onze rommel jóuw rommel!

Die magazijnen van ons zijn af en toe aan een grote schoonmaak toe. Ff lekker alles er uit, bezem en een dweil erdoor en hoppa. Alles spik en span. En jij profiteert ervan! Pak zoveel je pakken kan, want:

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

28 juni 2018 om 09:15
Spaceman1 Gebruiker

Jammer dat het ibood lampje niet kan synchroniseren met de website zodat elke nieuwe Hunt die ingeladen wordt alle lampen aanspringen.  Anders had ik er gelijk 5 besteld voor in het hele huis ????

Beantwoorden

28 juni 2018 om 10:08
StevenvToorn Gebruiker

Dan slaapt er ook meteen niemand meer met de hunt haha

Beantwoorden

28 juni 2018 om 10:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgeb Spaceman1,

Wel een leuk idee, dan moet er natuurlijk ook nog een speakertje in voor het volgende deal geluid ;-)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:42
Tante_Catootje Gebruiker

Mepra 1950 Hoge Kookpan | Ø 20 cm

Hallo, heeft deze pan ook een deksel of niet?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:53
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Tante_Catootje,

Dit ga ik even voor je navragen :-)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 16:20
Moderator Niek Moderator

Er zit een deksel bij :-)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 16:25
Tante_Catootje Gebruiker

Dank je, Niek

Beantwoorden

10 juli 2018 om 14:32
Tante_Catootje Gebruiker

Mepra 1950 Hoge Kookpan | Ø 20 cm

Wat een teleurstelling!

Ik heb een andere pan ontvangen dan die op de site stond aangeboden. Het ging hier om een HOGE pan, Ø 20cm met een inhoud van 5,5 liter (op de foto 7 liter). De Mepra 1950 is ook duidelijk een pan met rondingen.

Ik heb ontvangen: (Mepra ENERGIA) een LAGE kookpan met een hoogte van slechts 12 cm, Ø 22cm, met een inhoud van 4 liter.

Ik heb wel het juiste deksel (van de Mepra 1950 hoge kookpan, Ø 20cm) ontvangen, maar die past niet op de lage brede pan die jullie mij gestuurd hebben. Dit is duidelijk te zien op de bijgevoegde foto’s.

Zijn jullie rechtstreeks telefonisch bereikbaar?

Beantwoorden

10 juli 2018 om 15:41
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag tante_catootje,

Wat vervelend dat je de verkeerde pan hebt ontvangen. Je kunt het beste even via je account een serviceverzoek indienen en dan zal de klantenservice contact met je opnemen. Mocht je toch liever willen bellen, het telefoonnummer staat onderaan de website vermeld.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:50
Simon_m93 Gebruiker

Is de onderkant van het ibood lampje magnetisch? Voor op een auto?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 14:52
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Simon_m93,

Het iBOOD lampje is niet magnetisch.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 15:06
Leander465 Gebruiker

Er zit wel een scroef gleuf in de onderkant van de lamp. Hierdoor kan je hem als je wil toch bevesitgen.
Op eigen risico ;)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:37
zizo88 Gebruiker

2x SleepMed Memory Foam Pillow
7.95 euro plus shipping for 1 pillow or 2x ?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:10
eva864 Gebruiker

for 2 pillows

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:15
Moderator Niek Moderator

Goodevening zizo88,

As Eva864 allready mentioned it’s indeed for 2 pillows.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:42
Jan-van-Gent Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de

Merk: ProlightType: 2x Buitenwandlamp LED 2 x 3,5 W Inox

Met dank,

Juan

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Jan-van-Gent,

Ik heb alleen de afmetingen van de verpakking kunnen vinden, maar dat geeft misschien wel een indicatie van de afmetingen. De afmetingen van de verpakking zijn: 19 x 11.5 x 7,5 cm.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:57
Raddydefox Gebruiker

Helaas, bestelling, gratis verjaardagsverzending: code niet meer geldig (kennelijk is het al 28 juni geweest??). Zo jammer.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:16
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Raddydefox,

Wat vervelend dat de gratis verzendcode het niet doet. Indien hij nog niet verlopen is, kun je het beste de mail met de code en een korte uitleg even doormailen naar: webcare@ibood.nl. Zij zullen dit dan voor je oplossen.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 18:27
M.Kooiker Gebruiker

3x Sylviania LED Inbouwspot | IP23
moet ik hier twee keer een bestelling van maken om er 6 te kopen?

zouden jullie me kunnen helpen? :)

Mvg M.kooiker

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:10
eva864 Gebruiker

Aangezien je alleen maar aantal “1″ kan kiezen, is er wellicht nog maar 1 set beschikbaar

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond M.Kooiker,

Het zal dan inderdaad om de laatste(n) gaan en daardoor kun je er niet meer selecteren.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 18:41
Woeper71 Gebruiker

Wat is de houdbaarheid van de:

Cadbury Flake Chocoladereep

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Woeper71,

Dit ga ik morgen even voor je navragen.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 01:10
Teaser1984 Gebruiker

auw auw auw, dit doet zo’n pijn aan mijn ogen. Snoep is suiker, suiker bederft niet. Zeker in plastic verpakt kan je deze rommel over 10 jaar nog opeten. Het zal een beetje minder mooi bruin zijn maar je zal er niks van krijgen……..Maar laten we vooropstellen dat je dit geen 10 jaar bewaart want het zit over 3 maanden al in je giecheltje.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 22:22
terryjong Gebruiker

Goedenavond,

Waarom staat er bij de Remington HC5700 Tondeuse aan de rechter kant free shiping, maar als je er op klikt moet je evengoed shiping kosten betalen.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 23:00
Moderator Niek Moderator

Goedenavond terryjong,

Bedankt voor het melden. Ik ga dit even doorgeven en navragen of het daadwerkelijk gratis verzending is.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 23:06
PetraKlingens Gebruiker

Als ik naar de foto’s kijk bij de Wallplus muursticker  lijkt het of de sticker ongeveer zo groot is als een deur. Hij is ruim 2x de hoogte van een stoel. Bij de specificatie staat echter 60×90 cm, hebben jullie poppenhuismeubelen gebruikt.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 23:13
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PetraKlingens,

Tussen de afbeeldingen zit ook een variant van 120 cm. Ik ga even navragen of de afmetingen van deze deal kloppen.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 11:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen PetraKlingens,

De afmetingen in de specificaties waren niet juist. De muursticker is 60 x 120 cm.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 09:19
danielberghmans Gebruiker

Hallo,

Ik heb een vraag over de cmos dome kleurencamera.

Heeft deze een bnc aansluiting voor de kabel?

Gr daniel

Beantwoorden

29 juni 2018 om 10:45
cvita Gebruiker

Uit de handleiding:

Sluit de mini-din plug van de camera aan, op de mini-din plug van de 18.3 meter kabel.

3 Sluit de BNC plug van de 18.3 meter kabel aan, op de video ingang van het opname apparaat (DVR).

Beantwoorden

29 juni 2018 om 11:09

Bedankt voor de info

Waar zie je de handkeiding?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 21:43

Dank je

Beantwoorden

29 juni 2018 om 09:39
Eriq Gebruiker

Dus 64 batterijen kosten 16,95 en 32 batterijen kosten 44,95. Vreemd.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 16:07
engels.tom Gebruiker

http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/39014/130895/hyundai-led-solar-xl-kubuslicht.html

Is dit een set van 4 kubussen? (staat zo vermeldt op de afbeelding, maar nergens in de omschrijving)

Beantwoorden

29 juni 2018 om 16:38
deschaker Gebruiker

moet ik nu serieus de kussenslopen los bestellen???

Beantwoorden

29 juni 2018 om 16:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bij de Dixxius / Sleep4U dekbedovertrekken worden inderdaad geen kussenslopen meegeleverd, deze kun je los bestellen.

Het voordeel hiervan is dat je kunt mixen en matchen, maar ook dat je bijvoorbeeld 4 identieke kussenslopen kunt bestellen als je 4 kussens hebt.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 19:36
bo747 Gebruiker

Een vraag over de Mepra 1950 Hoge Kookpan| Ø 20 cm.

Op iBOOD staat een inhoud van 5.5L aangegeven.
Op de website van Mepra staat 3-4.9L

Klopt de 5.5L zoals op iBOOD aangegeven?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

29 juni 2018 om 20:24
eva864 Gebruiker

Met de opgegeven afmetingen (20cm diameter, hoogte 17,5 cm) kom je op een volume van 5,5l – maar dat is dus als je hem helemaal tot aan het randje vult. Die 3-4,9l zal wellicht realistischer zijn.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 23:08
Gialloblu Gebruiker

Dus 2 kussenslopen zen 1,90 maar 5,95 verzendingskosten? Maakt het minder aantrekkelijk niet?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 23:20
No_spirit Gebruiker

Zo te zien past het niet door de brievenbus. Bestel er 4, verzendkosten gelijk. Heb je wat voor als het in de was zit, of voor een logé. Kun je de logé als aardigheidje meteen een kussensloop cadeau doen. ik vind het wel mooie kussenslopen. En als je een paar verschillende kleuren besteld kun je ook nog leuk afwisselen.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 11:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gialloblu,

De verzendkosten maken de deal inderdaad wat minder aantrekkelijk. Je kunt het ook combineren met andere deals en dan vallen de verzendkosten weer wat mee :-)

Beantwoorden

30 juni 2018 om 10:14
engels.tom Gebruiker

Hyundai LED Solar XL Kubuslicht
Is dit een set van 4 lampen (zoals vermeld staat op de productafbeeldinf)?

Beantwoorden

30 juni 2018 om 11:16
eva864 Gebruiker

Geen evangelie, want er is weinig over te vinden: voor zover ik zie op andere sites, lijkt het erop dat de grote versie (12,5cm – deze) per stuk wordt verkocht en de kleine versie (7cm) per 4. Als je kijkt op de foto waarop die 4 vermeld staat, dan zie je dat de montageplaat ongeveer even groot is als de kubus zelf. Volgens de specificaties is de montageplaat bij degene die hier wordt aangeboden 6cm – en dus maar half zo groot als de kubus. Ik zou er dus maar op gokken dat die foto niet klopt, en je er dus maar 1 krijgt.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 11:48
mlo1973 Gebruiker

Er zitten 2 tonen op de Byron Draadloze Deurbelset, kan je mij aub vertellen of laten horen welke? Niet dat ik jingle Bells en een blaffende hond krijg bv.

Beantwoorden

30 juni 2018 om 15:34
dsbarry Gebruiker

Het is een mauwende kat of Mariah carey met all i want for christmas is you

Als er,

1.000x is aangebeld geeft hij George Michael -  club tropicana vrij

5.000x aangebeld, Elton John – candle in the wind

10.000x aangebeld, boy George – karma chameleon

Dus nodig de hele buurt uit en voor je het weet loop je al zingend/swingend naar de deur!

Er is ook een Mokum versie met artiesten zoals;

André Hazes, Corrie konings, edele Bloemendaal, Lee towers, René Froger

Ramses shaffy, Wim Sonneveld, en Paul de leeuw

En wel bekende nummers zoals;

1. Doe maar gewoon
2. Oh Johnny
3. Meisjes
4. Zijn het je ogen
5. Amsterdam
6. De Jordaan
7. In mijn hart klinkt een lied
8. Zai, zai, zai
9. Transsexueel
10. Toppertje!
11. Alle duiven op de Dam
12. Het zal je kind maar wezen

Diep in je hart maak je de juiste keuze, vertrouw op je gevoel

Beantwoorden

30 juni 2018 om 16:14
Truckertje Gebruiker
1 juli 2018 om 08:57
mlo1973 Gebruiker

Hahahaha komt goed

Beantwoorden

30 juni 2018 om 18:58
mmmmm Gebruiker

wie weet hoe hoog de dubbelwandige glazen van Schott Zwiesel Dubbelwandige mok  zijn  m. v gr

Beantwoorden

1 juli 2018 om 12:22
wardnaessens Gebruiker

onder de tab van specificaties kan je dit terugvinden.

nl. 82mm

Beantwoorden

1 juli 2018 om 11:58
J.Jeroen Gebruiker

Ok heb van de week een Philips Fidelio M2L bij jullie besteld, alleen zie ik nu wat verhalen online dat deze niet met iOS 11 compatibel zouden zijn. Hebben jullie hier wat meer informatie over? Ik kan alleen 2 forumposts vinden met gebrekkig Engels.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 13:16
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag J.Jeroen,

Ik heb niet kunnen terugvinden dat hij niet zo werken met iOS 11. Het enige wat ik terug kan vinden is dat hij zal werken met alle Iphones met een lightning aansluiting.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 17:06
Moderator Niek Moderator

Philips geeft zelf aan dat het gewoon moet werken met iOS 11. Dat heb ik nog kunnen vinden. Er zijn enkele gevallen waar hij niet meteen connect en een foutmelding geeft, maar als je hem er dan even uithaalt en er weer in doet dan moet het al opgelost zijn.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 12:15
wardnaessens Gebruiker

Dag Ibood,

misschien toch eens specificaties nakijken van het compressortje voor de auto.

Capaciteit in beschrijving staan 2 verschillende waarden. Ook specs in beschrijving komen niet overeen met deze op de foto.

Beantwoorden

1 juli 2018 om 12:41
Moderator Jasper Moderator

Dag wardnaessens,

Bedankt voor jouw oplettendheid! Ik heb het doorgegeven.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

10 juli 2018 om 15:55
hara_mo Gebruiker

Vandaag 10 juli 2018 ontvang ik mijn bestelling en ja, constateer dat dit niet mijn bestelde producten zijn, toch is het pakbon dat erbij is wel juist!

De ontvangen artikelen zijn alles behalve wat op pakbon staat, ik heb  het te druk om me hiermee bezig te houden, ik hoop dat iemand dat komt terug halen. Zg me niet dat ik 4 keer een serviceverzoek moet aanvragen? Zie bestelling nr SO2354742! Ik heb één serviceverzoek gedaan (volkswagen) , aub kan u de juiste artikelen zo snel mogelijk sturen en de verkeerde artikelen komen halen?

Beantwoorden

10 juli 2018 om 22:37
Moderator Paul Moderator

Wat een vervelende situatie. Jouw bericht wordt doorgegeven aan de klantenservice.

Beantwoorden

4 september 2018 om 17:11
hara_mo Gebruiker

Blijkbaar ben ik niet te enige… .

Ik vind de opvolging alles behalve professioneel. Een mail ontvangen dat Ibood me niet vergeten is en dat ze binnen 5 dagen zullen me informeren, niets.. zelfs weken… en als ik dan iet stuur terug zo een standaard bericht (5 dagen… ) . en tot nu toe  niet veel gehoord.

Ik heb mijn probleem dan in 2 gedeeld: zo snel mogelijk die verkeerde spullen af te halen, want staan in de weg. iets later kreeg ik een UPS mail, ik dacht spam maar leek een juiste domeinnaam te zijn. Komt er op neer: totaal geen bericht van Ibood ontvangen dat ik een UPS bericht zal ontvangen en dat de barcode gevonden kan worden in de mail via de link… . Want? ik netjes UPS stappen gevolg maar één stap over het hoofd gezien(barcode downloaden,) en chauffeur komt en dan hoor ik het : barcode nodig. zelfs gebeld naar ups terwijl chauffeur wacht, dan pas hoor ik dat het Ibood is die me  de barcodes moest sturen. Enige reactie van Ibood nadat ik weer voor hulp vroeg dat ik fatsoenlijk  maar te laat kreeg, dat ik moest kijken in de mail, is er in.. .

Eindelijk af van mijn eerste probleem.

tweede probleem: nog steeds geen enkele info of mijn producten gaan geleverd worden, geen enkele mededeling… .Tot enkele dagen terug dat ik mijn artikelen heb teruggebracht en een bevestiging daarvan in mail, ik natuurijk niet tevreden want ik heb mijn juiste artikelen niet teruggestuurd! Terwijl de mail zei van wel! Ik stuurde dan een mail terug van aub check de doos en niet de docuementen die erbij zitten.

En ik hoor niets , niets tot vandaag, nog steeds niets gehoord alleen dat mijn bedragen zijn terug gestort.

Dit alles kon vermeden worden door een betere communicatie, maar Ibood ziet blijkbaar veel zaken over het hoofd.

Ik heb niet gevraagd voor een terugstorting, ik heb enkel de verkeerde artikels terug gestuurd.

Mijn kinderen waren blij met cadeau (auto volkswagen), elke keer als iemand kwam om iets te leveren: is dat het cadeau ? IK ben blij dat ik niet heb gezegd wat het was.  Anders zouden zij meer teleurgesteld zijn.

en ondertussen is de zomervakantie voorbij… danku Ibood.

Beantwoorden

4 september 2018 om 17:13
hara_mo Gebruiker

nu zie ik dat ik 10-07-2018  de bestelling had gedaan en heeft heel de zomervakantie geduurd..!! is iedereen van de support bij IBOOD op vakantie? zelfs als dat belachelijk klikt, ik zou het nog meer respecteren als Ibood dat gewoon meedeelde…. .

Beantwoorden

6 september 2018 om 12:46
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste hara_mo, 

Wat vervelend dat de afhandeling zo lang geduurd heeft. Bedankt voor je feedback, dat helpt ons om de service verder te verbeteren. 

Je geeft aan dat je niet op de hoogte was van de UPS Pickup, maar dit is op 9 augustus per email aangegeven en daar heb je op 13 augustus op gereageerd. Excuses als de verstrekte informatie onvoldoende duidelijk was. 

De terugbetaling is uitgevoerd omdat de oorspronkelijk bestelde producten helaas niet meer voorradig waren, anders hadden we de mogelijkheid tot nazending graag aangeboden. 

Nogmaals dank voor de feedback.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

17 juli 2018 om 22:09
yvangeert Gebruiker

Reeds een week een serviceverzoek ingediend en zelfs daarop volgend (na 48 uur wachten, wat blijkbaar de periode is waarin contact wordt genomen) nog een herinneringsbericht verstuurd. Nog steeds geen reactie…

iBood verstuurd de verkeerde producten en probeert de klant dan nog te ontmoedigen om de producten die hij bestelde te vereisen door gewoon het contact te negeren. Ik begrijp echt niet hoe dit soort zaken kan gebeuren voor een webwinkel die reeds vele jaren bekroond wordt. Al jaren klant bij iBood en het verslechteren van de service wordt met de jaren duidelijker.

Hopelijk wordt ik snel geholpen, want op deze manier zie ik niet in waarom ik zelf of anderen nog zou aanraden hier te kopen.

Beantwoorden

18 juli 2018 om 23:45
Moderator Paul Moderator

Door drukte kan het iets langer duren voordat je een reactie krijgt, maar het is zeker geen ontmoedigingsbeleid. Ik zal de klantenservice attenderen op jouw serviceverzoek.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.