22 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Tiger Kranen

Product expert aanwezig

Tiger Kranen
Beestachtige Badkamer

Kranen hier, kranen daar, kranen overal. Nou ja bijna overal dan want zoiets basaals als een kraan is dus absolute must voor ieder huishouden. In de keuken, in de badkamer …. Dat water moet toch ergens uitkomen!

Hoe dan ook kunnen we hier een enorme sales pitch plaatsen maar we houden het kort: Mooie, functionele en kwalitatief goede kranen van Tiger. Nu in deze Flash Sale!

Product Expert

De Product Expert is beschikbaar op

• Donderdag 8:30 - 17:00
  • Vrijdag: 8:30 - 13:00
  • Zaterdag: 10:00 - 17:00
22 juni 2018 om 10:31
freeclimb Gebruiker

Yes…eindelijk een douchekraan met 120mm hartsafstand. Besteld!

Beantwoorden

22 juni 2018 om 10:40
Official Product Expert Tiger Expert Official Product Expert

Beste freeclimb,

Fijn om te horen, we hopen dat je veel plezier zult hebben van je aankoop!

Met vriendelijke groet,

Stephanie van Tiger

Beantwoorden

22 juni 2018 om 12:56
booneke Gebruiker

even verder staat 150 mm…. hopen dat ze past….

Beantwoorden

22 juni 2018 om 13:03

Beste booneke,

Zoals op de lijntekening te zien is bij de Boston Thermostatische Douchemengkraan Chroom kan de kraan bij een hart tot hart afstand tussen de 115 en 160 mm gemonteerd worden.

Met vriendelijke groet,

Stephanie van Tiger

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:07
z668201 Gebruiker

De Tiger Ontario Thermostatische Badmengkraan, heeft deze ook een aansluiting voor een doucheslang, kan ik op de foto niet zien en tekening is niet erg duidelijk op dit punt

Beantwoorden

23 juni 2018 om 13:21

Beste z668201,

Op deze badmengkraan kan ook een doucheslang worden aangesloten. Op de lijntekening ziet u op de onderste afbeelding aan de rechterkant de doucheslang aansluiting zitten. Op de middelste afbeelding van de lijntekening ziet u dat er ook een houder aanwezig is voor een eventuele doucheslang.

Met vriendelijke groet,

Stephanie van Tiger

Beantwoorden

24 juni 2018 om 09:57
vriendje100 Gebruiker

Dit is echt een geweldige mengkraan. Ik heb deze een keer bij de Gamma in de uitverkoop gekocht. Was toen één van de weinige mengkranen die op 12cm gemonteerd kon worden.

Nu heb ik een andere woning en nu heb ik een 15cm nodig. Meteen besteld deze. Echt fijne mengkraan, die heel stabiel voelt.

Enige nadeel vind ik alleen, dat de tekens bijna niet leesbaar zijn op kraan, zeker niet als deze nat is. Maar voor de rest sta ik er toch met de rug naar toe :-)

Thanx iBood!

PS: ik wordt niet gesponsord door Tiger of iBood, ik ben gewoon enthousiast

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.