28 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Knock-Out Deals

Knock-Out Deals
BAM! En het is weg...

"En BAM, bluvn deuredrammn!". Vrij vertaald: BAM, blijven doorgaan! Het lijkt ons maar eerlijk om toe te geven dat 't Hof van Commerce - een rapformatie uit het verre West-Vlaanderen - ons de inspiratie gaf voor deze knock-out deals. En ook deze keer zijn ze er BAM op! Oordeel maar zelf. ;-)

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

Opgelet: Deze producten zijn afkomstig uit ons Duitse warehouse. Het is dus mogelijk dat producten enkel worden geleverd met een Duitse of Engelse handleiding. Het is ook mogelijk dat de instellingen enkel in het Duits of het Engels zijn.

28 juni 2018 om 00:23
xZotten Gebruiker

K70, HyperX Alloy en Turtle Beach Impact 700 voor 0.00?

hoe zit dat nu als je er een besteld hebt, ga je hem krijgen?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 00:41
Moderator Niek Moderator

Goedenacht xZotten,

Dit zal waarschijnlijk om fouten gaan, want dat is inderdaad wel een erg scherpe prijs. Ik heb het doorgegeven en kom er nog op terug.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 12:47
xZotten Gebruiker

al een update? de paginas zijn ondertussen al verwijderd.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 01:44
Koennnn Gebruiker

Wat zit er allemaal bij de metabo Accuschroefboormachine? Een oplader/koffer?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 01:47
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Koennnn,

In de titel staat wel 2x 2Ah, maar ik ga het even voor je navragen en kom er nog op terug.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 09:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Koennn,

De Metabo wordt inderdaad geleverd met 2 accu’s, een lader en een koffer :-)

Beantwoorden

28 juni 2018 om 02:17
JosvG Gebruiker
28 juni 2018 om 03:17
Dirkvdn Gebruiker

Tja, wat een blunder Ibood, en dan heb je bij de andere webshop nog gratis verzending ook… Onbegrijpelijk

Beantwoorden

28 juni 2018 om 03:25
dezejongeman Gebruiker

Valt de bosch arm34 ook onder de cashback actie?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 12:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Heb je voor mij een linkje naar deze cashback actie? Dan kijk ik graag even mee.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 07:12
denis1966 Gebruiker

Heb een code voor gratis verzending (verjaardagscadeautje) geldig tem vandaag. Krijg echter melding “ongeldige code” als ik copy- paste… :-(

Beantwoorden

28 juni 2018 om 09:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen denis1966,

Wat vervelend dat de code niet werkt. Zou je de mail met de code en een korte toelichting kunnen mailen naar webcare@ibood.nl? Zij zullen dit dan voor je oplossen.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 08:08
Gorre1 Gebruiker

Magnat Monitor Supreme SUB 202A SW is deze monitor aan te sluiten op mijn pas gekochte edifier R1850DB?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 09:03
ralbal Gebruiker

Waarom is de Revo superconnect van de site gehaald, deze was uitverkocht maar de andere artikelen die uitverkocht waren staan nog allemaal op de site.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 12:07

We halen regelmatig alle uitverkochte deals van de website, zo ook de Revo superconnect. Waarschijnlijk zijn er andere deals uitverkocht geraakt nadat we alle uitverkochte deals verwijderd hadden.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 11:28
Dolf_26 Gebruiker

Goedemorgen,

werkt de Bosch Rotak 37 op kabel of accu? Kan dat ik de beschrijving nml nergens vinden maar via andere sites zie ik dat die op accu is maar daar hebben ze dan weer een andere orginele prijs. Dus misschien dat dit dan toch een ander model is?

Mvg,

RN

Beantwoorden

28 juni 2018 om 12:09

Deze elektrische grasmaaier werkt via de stekker.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 12:48
icEMyst Gebruiker

Ryobi RBC1020  is dat met batterij of bekabled?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:29
Moderator Niek Moderator

Goedenavond icEMyst,

Deze is bekabeld.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 15:01
Fatihak Gebruiker

vraagje bas,

komt er een bosh 36v in aanbiedingen 1van deez ?

anders ga ik nog wachten om het via hier te kopen,

groeten

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:03

Hoi Fatihak,

Helaas heb ik daar geen inzicht in. Je kunt wel altijd onze inkopers tippen. Dat kun je hierrr doen.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 15:06
Fubar Gebruiker

Ik zie de Sennheiser RR flex erop staan echter mis ik de aanbieding van de Sennheiser RS5000 die erbij hoort. Hebben jullie die ook nog ergens staan?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:04

De RS5000 hebben we op dit moment niet in ons aanbod, helaas!

Beantwoorden

28 juni 2018 om 16:28
Ace64 Gebruiker

Oppassen met toestellen uit duitse warehouse! Vorige keer ijskast besteld die beschadigd was bij levering, ondanks intacte verpakking. Bestelling blijft meer dan een maand na levering in verwerking staan, waardoor geen serviceverzoek kan ingediend worden. Ibood via andere wegen (forum, mail,…) proberen te bereiken om uiteindelijk bericht te krijgen dat we een schadevergoeding zouden krijgen als we het toestel alsnog zouden houden. Het bedrag zou nog besproken worden (hadden nl. Foto’s doorgestuurd van verschillende deuken) 2 Weken na in gebruikname van het toestel mail gehad van schadevergoeding, 10 ! €. Deze aalmoes hebben we dan ook geweigerd.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:07

Hoi Ace,

Vervelend om te horen dat jouw ijskast beschadigd is aangekomen. Graag geef ik mee dat dit een incident is en dus los staat van het Duitse warehouse.

Daarnaast heb ik jouw case intern doorgezet, zodat hij nog eens geëvalueerd kan worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:11
wimmr Gebruiker

Waar is de aanbieding van de pure evoke d2 naar toe ? deze ochtend stond ie er nog en nu ik de tijd heb om hem te bestellen vind ik hem niet meer

want ibood heeft halfweg de dag zijn paginas precies aangepast…

deze ochtend was dit de link http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/39009/122124/pure-evoke-d2-draagbare-dab-en-fm-radio.html

graag terugzetten aub  ?

Dank je wel !

Beantwoorden

28 juni 2018 om 17:17

Hoi wimmr,

Deze deal is gedurende de dag helaas uitverkocht geraakt. We hebben hem toen verwijderd (samen met andere uitverkochte deals) om het overzicht te bewaren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

28 juni 2018 om 18:04
jamesbytheway Gebruiker

Bij de specificaties van de Sennheiser Momentum 2.0G staat over-earmodel en er staat on-ear uitvoering. Welke is het nu!? Over- of On-ear?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 18:31
oinkoink12 Gebruiker

de on-ear uitvoering.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 18:34
jamesbytheway Gebruiker

Bedankt. Na zoeken is het volgens mij inderdaad aan het ‘velour’ van de oorkussens te zien dat het de on-ear betreft. Jammer dat er meerdere malen van over-ear gesproken wordt. Werd al enthousiast.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 18:36
Hugo_1 Gebruiker

Merk: Einhell Type: RT-TC 520 U

Waarom staan in de specificaties niet hoe land de max lengte is van de tegel die je kan zagen ? Graag had ik dit geweten ,is wel HEEL belangrijk !

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:33
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Hugo_1,

Bedoel je de maximale snijlengte? Die is 520 mm.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:02
Godrax Gebruiker

Waar is de anker speaker die hier eerder vandaag tussenstond?

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:14
eva864 Gebruiker

uitverkocht allicht

Beantwoorden

28 juni 2018 om 19:30
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Godrax,

Wanneer een deal er niet meer tussen staat, dan is hij zoals eva864 al aangeeft uitverkocht.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 20:50
Alias777 Gebruiker

Vamorgen in alle vroegte de B&O Beoplay A2 besteld. Afgelopen zondag stond de B&O Beoplay A2 active op de site, helaas viste ik even na 12en achter het net, deze aanbieding was wel ongeveer 35 euro goedkoper. Omdat ik em graag wilde kopen, toch maar gedaan, mede omdat de kleur blauw mij wel aansprak.

Nu kom ik erachter dat de Beoplay A2 een voorganger is van de Beoplay A2 active, en niet stof- of spatdicht is. Ook is de Beoplay A2 niet te koppelen met de Beoplay A2 active. Zijn er verder nog (technische) verschillen voorzover iemand weet?

Erg jammer dit; en 35euro duurder en mindere kwaliteit…

Graag reactie vd redactie….

Beantwoorden

29 juni 2018 om 10:39

Hoi Alias,

Indien je de Beoplay A2 liever toch niet ontvangt, dan kun je deze uiteraard kosteloos annuleren via “Mijn iBOOD”. Dit kan tot het moment dat we beginnen met het inpakken van het pakketje.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 juni 2018 om 00:05
NiekBood Gebruiker

Weegt de Unold waterkoker idd 1643 gram? Kan het me bijna niet voorstellen. Wie heeft er een antwoord voor me?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 01:00
Moderator Niek Moderator

Hallo NiekBood,

Bij andere aanbieders zie ik hetzelfde gewicht staan. Waarom zou het niet kloppen?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 00:16
burgkop Gebruiker

Wilde 2 fietspompjes bestellen.

Kan blijkbaar alleen per stuk.  Ik ga natuurlijk niet 2x verzendkosten betalen, dus laat ik het maar lopen.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 00:52
Moderator Niek Moderator

Hallo burgkop,

Dan gaat het waarschijnlijk om de laatste(n), wanneer je er nog maar 1 kunt bestellen.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 07:11
MaartinReyskens Gebruiker

Tafel hard koekenpan of de WMF koekenpannen? Welke zijn kwalitatief de beste??

Beantwoorden

29 juni 2018 om 09:25
ML85 Gebruiker

Nordlux Monte Pendellamphouder

Kunt u mij vertellen wat de afstand is tussen de 3 aansluitpunten?

Alvast bedankt

Beantwoorden

29 juni 2018 om 10:38

De afstand tussen 2 aansluitpunten is steeds 400 mm.

Beantwoorden

29 juni 2018 om 14:24
Blackwaterr Gebruiker

TEKA EMS 30 Kookplaat

Heeft deze kookplaat een normale stekker of een speciale?

Beantwoorden

29 juni 2018 om 14:36

Deze heeft een normale stekker :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.