8 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Alles voor de auto

Product expert aanwezig

Alles voor de auto
Alles en iedereen aan boord

Welkom bij de grote 'Autovakantie Flash'. In deze Flash vind je alles wat zeer handig is als je binnenkort over de route du soleil scheurt. Van een bandenplaksetje tot een draagtas voor je Schotse Terriër. Dus speur lekker rond en we wensen je alvast een hele fijne vakantie!

8 juni 2018 om 01:15
Risamlal Gebruiker

Wat wordt bedoeld met een open reling?

Beantwoorden

8 juni 2018 om 01:43
Moderator Jasper Moderator

Dag Risamlal,

Ik veronderstel dat je vraag over de dakdragersset gaat. Met een open railing wordt hier bedoelt dat er nog open ruimte is tussen het dak van je wagen en de railing. Je hebt namelijk ook wagens waar de railing direct aansluit op het dak, dit is dan een closed railing. Ik hoop dat onderstaande foto je voldoende informatie geeft.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

8 juni 2018 om 06:48
Eppler Gebruiker

Beste ibood,

Wat is het merk en typenummer van de fietsdrager zonder trekhaak? Er zijn zoveel troep fietsdragers op de markt dat ik graag even onderzoek doe naar de fietsdrager.

Dank!

Mvg.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 07:27
Eppler Gebruiker

Ah ik heb even google reversed image search gedaan:

Saris, Bones, Trunk mounted bike rack, ingeveer 150 euro verkoopprijs dus iets goedkoper.

Je kan kijken of die op je auto past door op volgende link te klikken:

https://www.saris.com/MobileFitGuide/86792cd6-70b6-46bc-930e-c263f2fc3397

Beantwoorden

8 juni 2018 om 07:47
Official Product Expert Autoproducten Expert Official Product Expert

Ah je hebt hem al gevonden. Deze drager is zeker geen troep. Wordt geproduceerd in de USA en is breed toepasbaar en zeer duurzaam.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 08:13
Bjorn_BE Gebruiker

Is de dakrail ook geschikt voor de dakkoffers die jullie vandaag verkopen??

En is het een stille? Of gaat hij gaan fluiten op het dak met een koffer er op?

Bedankt

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:05

Hi Björn, welke auto heb je? Alleen dakrailing (dus railing in het verlengde van de auto) is niet voldoende. Dakdragers zijn dragers die dwars over de auto heen liggen waarop de Dakkoffer wordt gemonteerd.

Alle koffers zijn aerodynamisch gevormd waardoor een minimaal windgeruis hoorbaar is.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:27
Bjorn_BE Gebruiker

Sorry, ik bedoelde de dakdragers die jullie hier verkopen. Of die geschikt zijn voor de dakkoffer die Ibood vandaag ook verkoopt.

Heb trouwens een Dacia Duster 2011.

Alvast bedankt!

Beantwoorden

8 juni 2018 om 08:29
basenjim Gebruiker

over de fietsdrager, iets om rekening mee te houden:

Durability

The Bones 2 is made entirely of plastic. During testing, two of the plastic screws that hold the support arms in position stripped, making them useless. This is a complaint cited in several customer reviews on other online sites. While the majority of the reviews for this contender are positive, it seems that screw failure is a reoccurring issue, and one to be aware of if you purchase this rack. We had no other durability issues while testing the Bones 2.

(https://www.outdoorgearlab.com/reviews/biking/bike-rack/saris-bones-2-bike)

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:22
vandem4 Gebruiker

Voir het hondennet , zijn de verzendkosten hoger dan de prijs van het product. Hier moet er toch iets aan grdaan worden !!!

Gr

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:25
brulaap Gebruiker

Het hondennet 2 euro duurder maken?

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:43
JMElzer Gebruiker

Dat komt omdat het net uitschuifbare stangen heeft ;-)

IBood, de tekst bij het net is iets te snel van het rek gekopieerd . . .

Beantwoorden

8 juni 2018 om 09:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Daar is inderdaad iets niet helemaal goed gegaan. We hebben de tekst zojuist direct aangepast!

Bedankt voor je alertheid.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 01:00
Nicos84 Gebruiker

Even een vraag over de spanbanden. Zijn die 3 meter lang per stuk of 3 meter bij elkaar?

Beantwoorden

9 juni 2018 om 01:35
Moderator Niek Moderator

Hallo Nicos84,

Ze zijn 3 meter lang per stuk :-)

Beantwoorden

9 juni 2018 om 09:39
JosDeCock Gebruiker

Betreffende de Caravanhoezen:

>> ik veronderstel dat de maten L x H x B zijn.

>> Wat bedoelt men met de maximale lengte: exclusief of inclusief dissel?

Bedankt voor een snel antwoord.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 10:12

Inderdaad LxBxH en ex dissel

Beantwoorden

9 juni 2018 om 12:51
Robert108 Gebruiker

Betreft de dakdrager set, ik heb een closed rail systeem op de auto (mercedes c klasse estate bj 2015) , past deze dakdragerset daar op? MvG Robert.

Beantwoorden

9 juni 2018 om 13:36

Hi Robert, dat past helaas niet.Deze drager past alleen op open dakrailing

Beantwoorden

10 juni 2018 om 01:21
RMKoch Gebruiker

Bij het Pets Hondenrek Hoofdsteun staan 3 plaatjes. De foto van het rek in de auto spreekt mij aan, maar de andere foto’s geven een minder solide beeld van het rek. Als ik bestel, welke krijg in dan?

Beantwoorden

10 juni 2018 om 01:57
Moderator Paul Moderator

Het is hetzelfde product. Alleen toont de foto van het rek in de auto een andere kleur.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.