7 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Polaroid Kids

Polaroid Kids
Goede bescherming 

Scoor nu een Polaroid zonnebril voor de kids, want ook je kroost kijkt niet graag tegen de zon in. Polaroid staat bekend om zijn gepolariseerde glazen en goede bescherming tegen UV-straling. Je kunt kiezen uit 9 hippe designs in verschillende kleuren. 

7 juni 2018 om 12:18
kareltje1ste Gebruiker

Leuke brillen alleen voor welke leeftijd is dit ongeveer? Ivm de maat.

Beantwoorden

7 juni 2018 om 13:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat ga ik even voor je navragen, Karel!

Beantwoorden

7 juni 2018 om 15:00
motormuis001 Gebruiker

Het zou nóg handiger zijn als jullie aangeven hoe de specs gemeten zijn. Zonder dat zeggen:
- Diameter lens: 52 mm
- Neusbrug: 12 mm
- Veer: 135 mm
me namelijk helemaal niks.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 00:46
Moderator Paul Moderator

Deze manier van specs weergeven wordt vaker gebruikt bij (zonne)brillen.

Om de breedte van de bril te bepalen neem je 2x de lens diameter en telt daar de neusbrug afstand bij op. In jouw voorbeeld wordt dat 52 + 12 + 52 = 116 mm. Deze breedte kan iets afwijken als de pootjes verder buiten de glazen staan. De veer of veerpoot heeft een lengte van 135 mm, van glas t/m oor.

Beantwoorden

8 juni 2018 om 12:01
motormuis001 Gebruiker

O.k., dat is al een stuk duidelijker. Kun jij niet helpen, maar met mijn eigen bril heb ik gemerkt dat de afstand van neusbrug tot de bocht in de pootjes interessanter is dan de totale lengte van de pootjes.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.