5 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Energie voor onderweg

Energie voor onderweg
Wij geven je energie!

In deze vakantie Flash Sale vind je producten die jou letterlijk of figuurlijk energie geven: batterijen, snellader, powerbank autolader en inears, want muziek geeft je ook energie!

5 juni 2018 om 03:30
KpenneK Gebruiker

Is het een nieuwere versie dan die in januari verkochte zolo+ libertys?

Beantwoorden

5 juni 2018 om 15:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik kan helaas niet garanderen of dit een andere batch is.

Beantwoorden

5 juni 2018 om 18:56
SephiroceX Gebruiker

waarom is de

Zolo Liberty+ Bluetooth In-Ears
10 euro duurder dan voorheen
kunnen jullie dit aanpassen dan koop ik m

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:56

We hebben hem in de HUNT inderdaad iets goedkoper aangeboden. Dit proberen we bij zo veel mogelijk van onze HUNT deals te doen.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 23:38
KpenneK Gebruiker

Doe het dan nog eens als da bij hun gaat gaat da nu ook

Beantwoorden

5 juni 2018 om 08:39
jakubdzierzak Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 08:46
jakubdzierzak Gebruiker

https://www.action.com/nl-nl/p/philips-batterij-aa-powerlife/

Bij deze de link naar dezelfde batterijen. Nog steeds een misleidende actie aangezien de batterijen nooit 90 Euro hebben gekost. Niet eens als adviesprijs.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:47
blackfin Gebruiker

iBOOD was altijd al ongeloofwaardig m.b.t. de retailprijs maar de laatste tijd gedraagt zij zich als een marktkoopman die ter plekke wat uit de duim zuigt. Misschien moet iBOOD een handjeklap knop introduceren waar je vervolgens wordt doorverbonden met de iBOOD marktkoopman/vrouw om te onderhandelen. Make you a special price because you are my friend ;)

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:01
blackfin Gebruiker

€89,97/64 = €1,41 per stuk en dat voor batterijen met de opdruk ‘value pack’. Bij diverse supermarkten in Nederland koop je een blister met 4 van deze power alkaline of ‘ultra alkaline’ voor onder de 3 euro. Dat is minstens de helf voordeliger dan de absoluut hilarische retailrpijs van bijna 90 euro. Kan iBOOD misschien aangeven in welk parallel universum zijn hun inkopen gedaan hebben?

Beantwoorden

5 juni 2018 om 09:55
blackfin Gebruiker

Euhm… iBOOD waarom is de iWALK set ineens 4 euro duurder als tijdens de hunt en ligt de zogenaamde retail prijs ineens 20 euro hoger? Ik weet dat die retail prijs een wassen neus is maar dit lijkt gewoon op de boel belazeren. Als je adverteert met een retail prijs wees dan eens een keertje consistent of laat het achterwege.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 00:18
oinkoink12 Gebruiker

Het is toch logisch dat het in de hunt niet duurder is dan regulier???

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:43
blackfin Gebruiker

Hoezo is dat logischer? Dit artikel werd gewoon in de flash sale aangeboden, 4 euro goedkoper. Daarnaast de retailprijs, deze past iBOOD maar gewoon een beetje aan naar wat een leuk kortingspercentage oplevert. Ik zeg niet dat de aanbieding niet mooi is maar de inconsistentie van iBOOD ligt er dik bovenop en ze doen geen eens meer moeite om nog een beetje geloofwaardig over te komen.

De retailprijs van bijna 90 euro is hilarisch aangezien je voor minder dan dat bedrag alle producten los kan kopen. De vorige retailprijs van bijna 70 euro die het volgens iBOOD vorige week nog koste was geloofwaardiger. Voor die prijs kun je alsnog alle onderdeln los kopen en bij de aanschaf van een setje verwacht je als klant eigenlijk gewoon een beetje korting.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 10:59

We hebben hem in de HUNT inderdaad iets goedkoper aangeboden. Dit proberen we bij zo veel mogelijk van onze HUNT deals te doen.

De mogelijke inconsistente adviesprijs ga ik intern even doorzetten, zodat dit uitgezocht kan worden.

Beantwoorden

6 juni 2018 om 11:09
blackfin Gebruiker

Hallo Bas, het lijkt mij geen kwaad kunnen daar even naar te kijken want het lijkt erop dat de laatste tijd wel vaker ‘vreemde’ retail prijzen verschijnen bij jullie aanbieding. Vorige week of de week daarvoor hadden jullie zelfs de Sony GTK-XB60 met twee verschillende retailprijzen op dezelfde pagina staan, het verschil in de retailprijs was 30 euro, enige verschil was de kleur. Wel vreemd want jullie boden hetzelfde product eerder aan waarbij alle verschillende kleuren dezelfde retailprijs hadden. Bij andere aanbieders was de retailprijs eveneens gelijk voor alle uitvoeringen ongeacht de kleur. Ik snap best dat jullie een vergelijking willen maken de retailprijs maar als de vergelijking ongeloofwaardig wordt dan streeft dat volgens mij zijn doel voorbij. Uiteindelijk is het enige wat interessant is wat iets kost.

Beantwoorden

5 juni 2018 om 11:40
blackfin Gebruiker

Trouwens in tegenstelling tot wat iBOOD beweerd is de iWALK powerbank niet QC3.0, de uitgangsspanning wordt stapsgewijs aangepast zoals het geval is bij QC2.0. Het is in feite dus een QC2.0 powerbank wat ook in overeenstemming is met de summiere informatie die te vinden is op het web. De adapter is wel QC3.0. De autolader heb ik nog niet getest.

Kortom nog meer incorrecte productinformatie in de omschrijving.

De powerbank laad mijn Sony XZ2 in 60 minuten op van 15% tot 80%, tot 90% in 90 minuten en volledig opladen duurt 120 minuten. Niet slecht.

Beantwoorden

7 juni 2018 om 00:45
HetGezegde Gebruiker

En is het dan QC input en output? Of alleen opladen van de powerbank met QC2.0?

Beantwoorden

7 juni 2018 om 10:12
blackfin Gebruiker

Het laden van de powerbank gaat ook best vlot, maar minder snel dan een telefoon laden. Niet raar natuurlijk want de capaciteit is veel groter. Ik heb niet getimed hoe lang het duurt om de powerbank van leeg naar vol te laden maar ik vermoed dat het niet langer dan 4 uur in beslag neemt.

Beantwoorden

5 juni 2018 om 12:56
wrathcall Gebruiker

Hmmm, veel Hunt artikelen. De Ravpower gaat voor zelfde prijs als in de hunt. Verbaast me niets als dit ook zo is voor de batterijen en Zolo’s….

Beantwoorden

7 juni 2018 om 06:28
Stevepeene Gebruiker

Kocht bij één van de afgelopen acties de zolo+ libertys oortjes. En dacht hierover tevreden te zijn, maar na een week ondervond ik enkel maar problemen dat ik niet kan verklaren. Te pas en te onpas verliezen ze de connectie met mijn toestel. Soms denk in dat ze niet opladen, na een goeie oplaadbeurt blijkt dit dan toch de reden niet te zijn en soms doen ze het plots een eindje wel goed. Vreemd heel vreemd qua product

Beantwoorden

7 juni 2018 om 09:42

Hoi Stevepeene,

Het zou kunnen dat aan dit ongemak een defect ten grondslag ligt. Je kan via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Defect” aanmaken zodat dit verder uitgezocht kan worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.