1 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Travelin Schoenen

Travelin Schoenen
Stevige modieuze stappers..

Wandelschoenen dienen aan een aantal eisen te voldoen, zo moeten ze functioneel zijn maar ook kwalitatief sterk en moeten ze er goed uitzien. Je raad het al, dergelijke schoenen vind je hier in deze Flash Sale, schoenen van Travelin' dus. Stappertjes waarmee je menig wandelroute kunt domineren die je ook achteraf kunt dragen bij de spreekwoordelijke derde helft met een glas in de hand. Wandelaars: kies dus veer schoenen van Travelin'.

23 mei 2018 om 14:00
sambody Gebruiker

Pffff, bestel ik 2 paar sokken, krijg ik vier linkse (en dus geen rechtse) sokken.

Het zal eens een keer goed gaan bij iBood…

Contact gezocht met de klantenservice, maar nog geen response gekregen. :-(

Beantwoorden

23 mei 2018 om 21:27
Moderator Dees Moderator

Hallo Sambody,
Over welke aanbieding hebben we het nu?

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

11 juni 2018 om 18:58
sambody Gebruiker

Ik snap je vraag niet: het gaat over sokken…   besteld op mijn account op 1 mei…

UIteindelijk krijg ik alleen linkse sokken… geen rechtse!

Inmiddels al ruim twee weken geleden de producten teruggestuurd middels RMA procedure, maar nog steeds geen terugbetaling gezien.

Ik heb op veel manieren geprobeerd een vraag te stellen via het contactformulier, maar dat wil niet versturen. Telefoonnummer kan ik ook niet vinden.

Wat een drama, om gewoon even een paar sokken te bemachtigen… en na fouten iBood om mijn geld weer terug te krijgen.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 20:36
Moderator Paul Moderator

Hallo sambody,

De verwarring over je melding komt doordat je het bericht hebt geplaatst in het topic van Travelin schoenen en in deze flashsale werden geen sokken aangeboden. Inmiddels is het duidelijk dat het om Coolmax sokken gaat. Ik zal de klantenservice vragen om na te kijken wat er met de terugbetaling is gebeurd.

De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalmethode als waarmee de bestelling geplaatst werd. Op de afschrift kan ook Silver Ocean of Global Collect staan in plaats van iBOOD. Helpt dat om de boeking terug te vinden?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

11 juni 2018 om 23:00
sambody Gebruiker

Dank voor je reactie Paul.

De link vanuit de bestelling komt op deze productpagina uit. (meerdere keren geprobeerd). Vandaar!

Ik heb nog geen terugbetaling gezien die op enige wijze lijkt op deze retour. Ja, zou fijn zijn als er iemand naar kijkt, want het duurt erg lang.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:03
sambody Gebruiker

Is de klantenservice inmiddels aangehaakt? Nog altijd geen terugbetaling gezien!

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Sambody,

Als het goed is heb je vandaag een mailtje ontvangen dat de terugbetaling in gang gezet is. Klopt dat?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 juni 2018 om 12:46
sambody Gebruiker

Ja, ik heb zo’n email gekregen. Voelt wel als een onzin bericht, maar er wordt terugbetaald… maar niet de verzendkosten, terwijl het toch echt een foute levering is geweest. Kan je dat voor me oplossen?

Beantwoorden

16 juni 2018 om 00:04
Moderator Berlinda Moderator

Beste sambody,

Heb je dit als losse bestelling geplaatst of was dit een gecombineerde bestelling? Dit is van invloed op de terugbetaling van de verzendkosten van de bestelling. De verzendkosten die jij hebt betaald om het te retourneren worden niet vergoed.
Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

20 juni 2018 om 16:34
MrB21 Gebruiker

Ik kom vanuit mijn iBood ook hier uit als ik doorklik op de Coolmax sokken. Deze werden terdege wel aangeboden in de schoenen Flash Sale.

De sokken bevallen super. Na de eerste wasbeurt bleek bij mij ook 1 paar (van totaal 4 paar, 2 x 2 stuks) uit linkersokken te bestaan helaas.

Maar er is dus wel een andere oplossing dan retour iBood…

Ik heb via contactformulier bij Travelin’ Outdoor support gevraagd of dit opgelost kon worden? Mijn idee was stuur mij een rechtersok of 2 betaal ik nog bij. Hun oplossing was mij gewoon een nieuw paar sturen. Bij openen van de doos bleek het zelfs 2 paar te zijn.

Superservice van Travelin’ Outdoor. Met nu dus 5 paar loop ik de hele werkweek op de sokken en schoenen. Compliment waard dus, waarvan akte bij deze!

Beantwoorden

20 juni 2018 om 17:07
Moderator Berlinda Moderator

Beste MrB21,

Dank je voor je bericht. Goed om te horen dat dit is opgelost. 
Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.