30 april 2018 om 00:00
iBOOD

Ontdek de wereld

Ontdek de wereld

Ga naar buiten...

...en ontdek de wereld met Bresser en National Geographic. Bekijk alles van dichtbij met een verrekijker, ga op ontdekking in de nacht met een nachtzoeker of telescoop, weet wat het weer doet voordat je naar buiten gaat en ontdek wat er onder de grond verstopt zit. Het kan allemaal met de producten uit deze Flash Sale.

30 april 2018 om 01:10
iBroeder Gebruiker

Wat is de capaciteit van de laders?

Beantwoorden

30 april 2018 om 12:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen iBroeder,

De capaciteit van de 4 in 1 lader is 1700 mAh en de radio en lader kom ik nog even op terug.

Beantwoorden

30 april 2018 om 14:06
motormuis001 Gebruiker

Hier kun je de handleiding met de specs van de lantaarn e.d. vinden. Bedroevend. Daar in de buurt vind je de andere waarschijnlijk ook.

Beantwoorden

30 april 2018 om 14:20
Moderator Niek Moderator

Bedankt voor de aanvulling motormuis001 :-)

Beantwoorden

2 mei 2018 om 08:32
kogel60 Gebruiker

Inderdaad bedroevend.  Heb er een 10-tal gekocht als geschenkje voor verjaardagsfeestje. Ik heb er 6 Euro/stuk voor betaald bij een blauw-gele discounter.  Meer zou ik er echt niet voor betalen. De radio die zit erin maar ontvangst en geluid is ronduit slecht.

Beantwoorden

1 mei 2018 om 22:52
hobbix Gebruiker

betreft radio/lamp/lader: half uur draaien voor half uur radio? Ik denk halve minuut draaien :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.