27 april 2018 om 00:00
iBOOD

Sieraden voor moeders

Sieraden voor moeders
Een parel van een moeder

Omdat je een parel van een moeder hebt. Een beter argument kunnen we niet geven toch? Dus ga gauw kijken en kies wat leuks voor haar uit.

27 april 2018 om 09:05
enibasify Gebruiker

Beste heren, “oorringen” zijn letterlijk ringen. De Swarovski oorringen zijn dus “oorstekers” ;-)

Beantwoorden

27 april 2018 om 09:47
A.J.W. Gebruiker

Ik weet niet wat je bedoeld. Typenummer met fh zijn hooks de andere studs. Daarnaast nog keuze in de kleuren van de set.

Beantwoorden

27 april 2018 om 10:05
-Laurens- Gebruiker

Zijn die “oorstekers” wel gewoon makkelijk in te doen? Vallen ze er niet uit bijv. heb daar niet zo veel verstand van als man :)

Beantwoorden

27 april 2018 om 12:19
Ossmoss Gebruiker

Als ik 2 producten bestel moet ik 2x keer verzendkosten betalen. Eerst selecteer ik een product en vervolgens verder winkelen. Als ik  dan naar afrekenen ga, staan de verzendkosten er 2x op. Lijkt mij niet de bedoeling, wel?

Beantwoorden

27 april 2018 om 19:10
Moderator Paul Moderator

De verzendkosten die bij een deal vermeld staan, zijn altijd op basis van 1x de deal. Als je meerdere aantallen of meerdere deals aanschaft, kan het niet meer als brievenbuspost (€2,95 binnen NL) verzonden worden en wordt het als pakketje verstuurd (€5,95).

Je kunt er voor kiezen om 2 aparte bestellingen te plaatsen. Naast een voordeel van €0,05 hoef je dan ook niet thuis te blijven om het pakketje in ontvangst te nemen, maar ontvang je beide bestellingen via de brievenbus.

Beantwoorden

29 april 2018 om 12:42
passie1976 Gebruiker

Goedemiddag,

Zijn de ketting en oorbellen van zilver?

Ik vraag dit i.v.m. allergie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.