31 oktober 2014 om 00:03
iBOOD

Xtorm Flash

Xtorm Flash

Vrijwel alles wat je nodig hebt om je mobiel te houden en bereikbaar te zijn is hier te vinden! Of je nu iPhones, Android-telefoons, laptops wilt opladen of zelfs gebruik maken van je scheerapparaat zonder stopcontact. Hier slaag je gegarandeerd!

31 oktober 2014 om 10:19
jessies Gebruiker

Goedemorgen!

Is de 12Watt zonnepaneel voor 49,95Euro nu 12 of 6Watt? Kijk even de tekst na bij dit zonnepaneel…

1 november 2014 om 00:24
Andree Gebruiker

De powerhub levert niet 4x 4,5A maar in totaal 4,5A.

1 november 2014 om 23:52
motormuis001 Gebruiker

Zulke ‘vergissingen’, die na een dag nog steeds niet gecorrigeerd zijn, grenzen aan pure oplichting …

2 november 2014 om 13:08
Moderator Vincent Moderator

Goedemiddag,

Ik heb even de product sheet bekeken, en die geeft inderdaad aan dat je gelijk hebt. Hieronder hoe de output zou moeten zijn.

USB1  & USB2: 2.1A 
USB3 & USB4: 2.4A

Onze excuses voor de verwarring.

3 november 2014 om 00:08
Andree Gebruiker

Niet iedereen leest hier mee, de omschrijving en de specs zijn nog steeds fout.

1 november 2014 om 16:29
svenbied Gebruiker

SolarBooster 12W zonnepaneel
Is deze waterbestendig? zodat ik hem op bijvoorbeeld een tent kan installeren.
Is het mogelijk dat als je hem op een tent monteert hij overdag oplaad en je savonds je telefoon met die lading oplaad. of is het zo dat hij alleen oplaad en geen energie opslaat.

1 november 2014 om 20:43
Moderator Dees Moderator

Hallo Svenbied,

Meer gegevens over deze SolarBooster; http://www.xtorm.eu/docs/AP150SolarBooster12Wattpanel-NLXtorm_1403162389.pdf

Hopelijk kan je er iets mee!
Groetjes,
Dees

2 november 2014 om 09:36
motormuis001 Gebruiker

Nee dus, geen opslag, alleen rechtstreeks opladen. Als je wil opslaan moet je daarvoor een aparte accu kopen en die overdag aansluiten. Maar dan moet je redelijk veel vertrouwen in de medemens hebben, om die op je tent te leggen.

Over waterdichtheid geen woord, dus ga er maar vanuit dat die er niet is. Maar zonnepanelen werken sowieso véél beter als de zon schijnt dan in de regen.

2 november 2014 om 21:20
svenbied Gebruiker

Ja maar ik bedoel het voor het kamperen, dat ik hem er gewoon op kan zitten als ik een eindje weg ga, niet dat hij kapot is als het even heeft geregend.

3 november 2014 om 11:31
23nap Gebruiker

iBOOD dit is echt een geweldige aanbieding, zoveel keus! Ik denk dat ik voor de Pixl USB powerhub ga, omdat je hiermee meerdere apparaten op kunt laden en de prijs is gunstig.

27 november 2014 om 15:58
alexvalen Gebruiker

Iemand deze bestelling al binnen gekregen? Hier nog niets…

27 november 2014 om 18:36
Moderator Dees Moderator

Hallo Alexvalen,

Er is momenteel sprake van een achterstand met betrekking tot verzending.
Men doet zijn best dit in te halen en we hebben goede hoop dat dit eind volgende week gelukt is!
Zou je nog een weekje geduld kunnen opbrengen?

Groetjes,
Dees

28 november 2014 om 11:23
alexvalen Gebruiker

Dat moet lukken, ik ben in elk geval blij dat er gereageerd wordt en ik weer een nieuwe richtdatum heb.

28 november 2014 om 19:29
Dennisf Gebruiker

Fijn dat hier wel een antwoord te vinden is over de trage verzending. Op de vraag aan de servicedesk werd ik afgepoeierd met een mail dat mijn vraag al vaker gesteld was en dat ibood in een eerdere mail al antwoord had gegeven.

1) ik heb die eerdere mail nooit gehad.

2) al is de vraag al een miljoen keer gesteld, dan geef je als bedrijf gewoon netjes antwoord in plaats van een lang shitverhaal waar niets in staat.

3) als bedrijf laat je juist op je customer service zien dat je je onderscheidt van de concurentie. Neem eens een voorbeeld aan de koele blauwe jongens uit Rotterdam. Zij snappen gelukkig wel dat de klant degene is die het geld brengt en waaraan je verdient.

Ik wacht graag nog een weekje.

1 december 2014 om 13:37
Armageddonx7 Gebruiker

Het zelfde is mij overkomen, geen antwoord op mijn vraag maar een algemene excuses-brief van een manager en er achteraan een enquête.

Dus geen mail met antwoord maar een computer-reply.

Het geringe bedrag tussen een internet prijs en de ibood prijs en de late verzending maken het steeds minder aantrekkelijk om bij iBood te bestellen.

Nu is de periode van verzending zelfs verdubbeld.

Het zonnepaneel werd wel op tijd geleverd.

2 december 2014 om 11:50
Moderator Dees Moderator

Hallo,

Gisteren zijn de onderstaande artikelen verzonden;

A-Solar Xtorm AL390

A-Solar Xtorm AM409

A-Solar Xtorm AP150

A-Solar Xtorm XSC002

Hopelijk hebben jullie je bestelling snel binnen.
Groetjes,
Dees

23 december 2014 om 23:45
Irithien Gebruiker

IBood, Net als bovenstaande klanten was mijn bestelling vertraagd en zijn vragen daarover door ibood op een hufterige wijze afgepoeierd. Hierop heb ik de bestelling 29 november geannuleerd.De week daarop is mijn bestelling alsnog verzonden. Gezien de perikelen van de laatste tijd kan ik me voorstellen dat dit gebeurd.Waar ik echter minder over te spreken ben is dat ik sindsdien 4 mails heb gestuurd, die allen onbeantwoord zijn gebleven, en 2 telefonische beloftes terug te bellen ook niet zijn nagekomen (“we zijn abnormaal druk”).Het pakketje ligt inmiddels 4 weken op de kapstok, en ik wordt er inmiddels een beetje moe van. Dus: Ibood, Wat gaan we hier aan doen!?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.