22 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Fruit & Flowers

Product expert aanwezig

Fruit & Flowers
Kleur en smaak in je tuin..

Fruit smaakt nog lekkerder als het uit je eigen tuin komt. Scoor nu voordelige mixpacks fruitbomen. Daarnaast vind je in deze Flash Sale ook verschillende planten en bloemen om kleur aan je tuin te geven. 

Kunstgras-Expert aanwezig 

Er is een product-expert aanwezig voor het kunstgras. Helaas heeft de betreffende persoon geen verstand van andere producten in deze Flash Sale. 

22 maart 2018 om 00:06
ahjdebrouwer Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 01:24
steelcam Gebruiker

Hoe zit het qua garantie met de mini stamrozen?

Ik heb deze namelijk eerder gekocht en die zijn alle drie als dooie stammetjes de groene klik in gegaan.

Netjes in de zon gezet met de juiste voedingsstoffen en 1 heeft er nog wat proberen te maken, maar uiteindelijk toch alledrie dood gegaan.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 16:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik heb dit even voor je nagevraagd, steelcam.

Normaal gesproken geldt er geen garantie op levende goederen. De tip die we kunnen meegeven is om ze direct na ontvangst in de vochtige grond te stoppen.

Beantwoorden

24 maart 2018 om 18:20
Chima Gebruiker

Daar denkt de wet toch anders over:

Volgens nieuwe wetgeving die vanaf 1 mei 2003 in werking trad, heeft men garantie op de aankoop van dieren en planten. De consument kan voortaan tot zes maanden na aankoop aanspraak maken op garantie.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 05:34
Iveef Gebruiker

Hoe hoog zijn de rozen op stam (mini)?

Beantwoorden

22 maart 2018 om 06:11
wimdez Gebruiker

Kan het kunstgras niet in grotere hoeveelheden besteld worden (nu slechts 4x 4m2 te bestellen) ? Waarom zijn de verzendkosten voor 1,2 en 3 rollen hetzelfde en bij bestelling van 4de rol plots meer dan het dubbel ?

Beantwoorden

22 maart 2018 om 10:33

In verband met het gewicht van deze pakketten kunnen we er helaas niet meer dan 4 tegelijk versturen. Daarom kun je maximaal 4 stuks per bestellingen bestellen.

Zodra de 4e rol wordt toegevoegd overschrijd het totale gewicht het gewicht wat wij maximaal kunnen versturen tegen het tarief van € 8,95, waardoor de verzendkosten naar € 19,95 springen.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 07:40
JanDDeken Gebruiker

*snap*

De door jou gelinkte producten betreffen geen identieke producten.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 08:08
troyeboy03 Gebruiker

Hoe hoog (hoe klein) zijn de hortensia’s ?? Potmaat ??

Beantwoorden

22 maart 2018 om 09:54
Liselotte18 Gebruiker

De fruitboompjes zijn zelfbestuivend krijg ik net te horen! Elk jaar heerlijk fruit uit eigen tuin :)

Beantwoorden

22 maart 2018 om 10:20
Apocy Gebruiker

*snap*

Beantwoorden

22 maart 2018 om 11:52
stanleykraan Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

22 maart 2018 om 12:01
stanleykraan Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. De link die je geplaatst hebt werkt niet en leidt nergens naar toe.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 12:23
gewibo1 Gebruiker

Vorig jaar ook een pakket fruitbomen gekocht. Op een enkele na, waar een klein takje aan verscheen met wat voorzichtige blaadjes, zijn ze allemaal niet aangeslagen. Waardelopos.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 12:46
Almi1962 Gebruiker

Kan het kunstgras ook op een dakterras gelegd worden?

Beantwoorden

22 maart 2018 om 13:55
Official Product Expert Kunstgras-Expert Official Product Expert

Je kunt kunstgras zeer goed gebruiken op een balkon of dakterras.

Waar je echter rekening mee moet houden is dat de ondergrond vlak is en dat er voldoende afwatering is.

Om te voorkomen dat de grasmat verschuift of met een harde windvlaag bij de buren ligt, is het verstandig om de grasmat vast te zetten met bv. sterk dubbelzijdig tape.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 14:24
H_Bergen Gebruiker

“Hoe hoog (hoe klein) zijn de hortensia’s ?? Potmaat ??”

Bump… zou dit ook graag weten.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 15:56

Ik heb deze vraag intern doorgezet, zodra ik meer duidelijkheid heb laat ik dit direct weten!

Beantwoorden

22 maart 2018 om 22:28
foxathome Gebruiker

Mmm, aan alle verwijderde prijzen is duidelijk te zien dat je niet hier hoeft te zijn voor de beste prijs…
Fruitboompjes, ik twijfel om het nog een keer te proberen omdat deze van een andere leverancier zijn, maar de vorige zijn allemaal dood gegaan!!!

Beantwoorden

22 maart 2018 om 22:55
Moderator Paul Moderator

Wat verwijderd is, zijn URL’s naar andere producten dan hier wordt aangeboden. Dat zegt niets over het prijsverschil.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 23:58
foxathome Gebruiker

Met een beetje zoeken kom ik anders zéér gemakkelijk EXACT dezelfde verpakkingen tegen voor véél lagere prijzen! Bijvoorbeeld de bessen voor slechts € 1,49 per stuk!!! Nogmaals, EXACT dezelfde verpakkingen…

Beantwoorden

23 maart 2018 om 00:02
Moderator Paul Moderator

Dat zal dan zonder pot zijn, dus .. nogmaals … niet identiek. :)

Beantwoorden

23 maart 2018 om 00:31
foxathome Gebruiker

Ik zeg toch, EXACT dezelfde!!! Jullie leveren ook geen pot!
Verpakking, alles EXACT hetzelfde…

Beantwoorden

23 maart 2018 om 08:16
strobistar Gebruiker

Nou, iemand heeft te lijden van een nachthumeur. Ik lees toch:

Deze laagstam fruitbomen zijn bij levering ca. 80-120 cm hoog (inclusief pot) en worden in een 5 liter kwekerspot geleverd. Ze zijn 2-3 jaar oud en geven gelijk al veel fruit!

Het zou maar gek zijn moesten ze in losse grond voor de deur neergekwakt worden :-)

Beantwoorden

23 maart 2018 om 00:03
Striki1990 Gebruiker

Het grote pakket bessenstruiken vorig jaar besteld… 3 struiken hebben het uiteindelijk overleeft. Onmiddellijk gepland na ontvangst… waardeloze deal…

Beantwoorden

23 maart 2018 om 00:33
foxathome Gebruiker

Vraag me eigenlijk af wat de garantie is… Op een goudvis heb je ook 6 maanden garantie, waarom niet ook op planten? Je mag er toch van uit gaan dat hij op zijn minst blijft leven het 1e jaar?

Beantwoorden

23 maart 2018 om 11:17
mmmmm Gebruiker

bij de inklapbare tafel in de specificaties staat de info van de bank vermeld beetje raar

Beantwoorden

23 maart 2018 om 11:39

Dat klopt inderdaad niet helemaal! We gaan dit direct aanpassen.

Beantwoorden

24 maart 2018 om 01:38
acpanther_mst Gebruiker

Mini stamrozen: Heb deze vorig jaar ook gekocht en dacht dat ik een rode, een witte en een 2-kleurige rood/witte zou krijgen. Geleverd kreeg ik volgens het label : een witte, een rode en een 2-kleurige rode en bij het bloeien bleken het 3 rode stamrozen te zijn. De reinste oplichterij dus en je kunt er nadien niks aan doen.

Beantwoorden

24 maart 2018 om 08:39
CoremansNicky Gebruiker

Wat is de afmeting van de Hg-5019 cocktail tafel hoes 80 – 85 cm? Zit er een zwarte top bij of niet?

Beantwoorden

24 maart 2018 om 13:52
Moderator Lex Moderator

Beste CoremansNicky,

De hoes zal een afmeting hebben van ca Ø 80 x H 110 cm
De hoes is speciaal gemaakt voor de cocktailtafel die ook deze afmetingen heeft.

Gr, Lex

Edited by: Lex

Beantwoorden

24 maart 2018 om 17:45
Roald.VdB Gebruiker

Beste,

Hoe groot zijn de blauwe bessen struikjes, vind nergens afmetingen terug.

Iemand ervaring met deze?

Mvg

Beantwoorden

24 maart 2018 om 19:57
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Roald.VdB,

De exacte afmeting heb ik niet kunnen achterhalen, maar als ik naar soortgelijke aangeboden blauwe bessen struiken kijk, zal het tussen de 20 en 40 cm zitten.

Beantwoorden

25 maart 2018 om 12:46
michiel2010 Gebruiker

Wat een belachelijke prijzen. Die klaptafels kun je het komende halfjaar bij Blokker, Kwantum e.a. voor 30 a 40 euro op de kop tikken. Action heeft ze ook weleens.

Beantwoorden

25 maart 2018 om 18:12
stanleykraan Gebruiker

Leugenaars.

Iedereen plaatst hier identieke producten voor €1,45

Maar ze worden steeds onterecht vetweiderd.

Beantwoorden

25 maart 2018 om 22:57
Moderator Paul Moderator

Hoi Stanley,

Prijsvergelijkingen naar een identiek product moeten een directe link bevatten om aan te tonen dat het klopt. Als niet aan die voorwaarde voldaan wordt, zijn we genoodzaakt om in te grijpen.

De prijs claims zijn onjuist en om verwarring te voorkomen, wordt zo’n melding weggehaald.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

31 maart 2018 om 15:16
belinda_de_haan Gebruiker

Ik heb mijn bestelling ontvangen, de bomen zitten echter niet in een 5 liter pot, maar gewoon in een zakje. Ibood?

Beantwoorden

31 maart 2018 om 19:26
Moderator Lex Moderator

Beste Belinda,

Ik ga er even vanuit dat je de fruitbomen bedoeld?

Ik ga hier achteraan en kom er op terug zodra ik antwoord heb voor je.

Gr, Lex

Beantwoorden

1 april 2018 om 10:29
marloncoster Gebruiker

Same here. Deze gister ontvangen. Ben geen expert, maar ik heb zo mijn twijfels over de zin: ze zijn 2-3 jaar oud en geven direct al veel fruit.

Beantwoorden

3 april 2018 om 15:29
pieter1230 Gebruiker

Ik heb mijn bestelling net ontvangen, De fru itbomen zitten echter niet in een 5 liter pot, maar gewoon in een zakje. Ibood? Hetzelfde verhaal hier…

Beantwoorden

4 april 2018 om 03:45
flokebroke Gebruiker

Hier net hetzelfde! Heeft bovendien toch wel even onderweg geweest vanaf verzending tot ontvangst..

Beantwoorden

5 april 2018 om 13:44

@lex, weet je al meer? Moet ik een service verzoek indienen?

Beantwoorden

6 april 2018 om 18:12
basres Gebruiker

Hier precies hetzelfde probleem!

Beantwoorden

12 april 2018 om 16:30
xwing7 Gebruiker

Bij mijn bestelling precies het zelfde, geen pot.

Beantwoorden

12 april 2018 om 16:36
xwing7 Gebruiker

Net Ibood gebeld en zojuist is bevestigd dat wij hele aankoop bedrag terug krijgen.
voor de gene die dit lezen, ik zou ibood even bellen.

Beantwoorden

12 april 2018 om 17:02
xwing7 Gebruiker

Helaas ze zijn erop terug gekomen, schijnbaar kende de persoon van de klanten service the procedure niet. wel melde hij dat we binnen kort allemaal een mail ontvangen over dit probleem

Beantwoorden

14 april 2018 om 00:49
Moderator Lex Moderator

Beste Allemaal,

Sorry voor mij late reactie, maar ik zie wel dat mijn mede moderator al heeft gereageerd hieronder:

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van jullie meldingen is dit door ons doorgegeven.De Klantenservice heeft de zaak nu in behandeling.

Groetjes,Dees

Beantwoorden

1 april 2018 om 12:59
Sheenaa Gebruiker

Welke soort rododendrons zijn het? (Grootte…)

Beantwoorden

4 april 2018 om 20:03
CLK669 Gebruiker

Zelfde bij mij… ik heb geklaagd. Het komt niet overeen met de bedchrijving!

Beantwoorden

5 april 2018 om 09:16
Moderator Jim Moderator

Hi CLK669,

Jammer om te horen dat het niet overeenkomt met de verwachting. Heb je hiervoor reeds een serviceverzoek ingediend?

Groet!

Jim

Beantwoorden

5 april 2018 om 16:06
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van jullie meldingen is dit door ons doorgegeven.
De Klantenservice heeft de zaak nu in behandeling.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

10 april 2018 om 21:21

Is er al iets meer bekend over de oplossing?

Beantwoorden

8 mei 2018 om 16:35

Beste ibood,

Ik wacht nog steeds op een oplossing want nazenden van de potten noem ik oplossing.

Duurt wel lang allemaal….

Beantwoorden

10 mei 2018 om 01:03
Moderator Paul Moderator

Vorige week zijn kweekpotten opgestuurd. Ik zal de klantenservice vragen om na te kijken of de potten ook naar jou verzonden zijn.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 00:00
Questionnairy Gebruiker

Elke klant hiervan op de hoogte brengen zou meer dan welkom zijn! Ik wacht hier ook al zeer lang en ik krijg geen antwoord op mailberichten!

Beantwoorden

15 mei 2018 om 09:50
Moderator Paul Moderator

Heb je het bestelnummer voor me? Dan zal ik dat aan de klantenservice doorgeven.

Beantwoorden

11 april 2018 om 03:02
Questionnairy Gebruiker

Ik heb een bestelling geplaatst van 10 fruitbomen en 8 bosbesstruiken. 10 fruitbomen zijn zonder bloempot geleverd en de zin “Ze zijn 2-3 jaar oud en geven gelijk al veel fruit!” is in twijfel te trekken (zoals hierboven ook al vermeld) De 8 bosbesstruiken zijn tot op vandaag nog steeds niet geleverd (1 week na verwachtte leverdatum!). Leuk om te zeggen dat het verjaardagscadeau nog onderweg is. Een compensatie voor alle kopers zou hier wel op z’n minst op z’n plaats zijn!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.