26 januari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP

OP=OP

Help de achterblijvers!

Met honderden en duizenden vlogen hun soortgenootjes ons magazijn uit, maar zij bleven achter. Alleen. In een donker magazijn, op een hele grote, bijna lege stelling.... Kom in actie en help ze aan een nieuw thuis!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

26 januari 2018 om 00:02
Naomi122 Gebruiker

Vreemd, ik krijg vamiddag een mail dat mijn bestelde Ipad van afgelopen weekend is geannuleerd en nu bieden jullie hem weer aan?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 00:06
Naomi122 Gebruiker

Oke de door mijn bestelde Ipad was gold (volgens mij) maar wel jammer dat jullie geen alternatief hebben geboden.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 09:24
rutgerdesmet Gebruiker

Al twee maal voorgehad

Ondertussen al 7x gebeld gemaild

Nog mijn centen niet terug

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Rutger,

Vervelend om te horen dat je nog wacht op jouw geld. Ik ga mijn collega vragen dit verder voor je op te pakken en hierover bij je terug te komen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 januari 2018 om 06:57
rutgerdesmet Gebruiker

Ze hebben geantwoord – maar ondertussen al 4x telefonisch bevestiging gekregen van Jade dat ze de dubbele betaling van 442€ gingen terug storten via paypal maar nog altijd niks ontvangen.

Maandag nog eens bellen naar Jade zeker.

Je mag haar zeker een reminder sturen.

Ik denk dat ze mijn dossier al kent ondertussen

I would like my money back

Beantwoorden

28 januari 2018 om 17:36
Bonzaikris Gebruiker

Ik wacht ook al een maand op een terugbetaling :|

Niet zoveel als jou, maar toch ook een 50€

Beantwoorden

28 januari 2018 om 19:57
Moderator Paul Moderator

Hoi Rutger en Kris, ik zal het doorgeven aan de klantenservice zodat het opgelost kan worden.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 00:07
becool_nl Gebruiker

De edifier bluetooth koptelefoon is er enkel in rood, plaatjes suggereren anders helaas.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 00:16
pieterb23 Gebruiker

Jup, had precies hetzelfde, direct kopen die zwarte….. maar nee helaas alleen rood.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 00:22
Derek83 Gebruiker

Die lg stofzuiger is hier goedkoper

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een link naar een identiek product

Beantwoorden

26 januari 2018 om 00:31
Moderator Niek Moderator

Hallo Derek83,

Dat is een ander type dan die in deze Flash. Voor de verschillen tussen deze twee types klik hier

Beantwoorden

26 januari 2018 om 22:32
puurpindakaas Gebruiker

Redelijk belachelijk dat ibood reacties verwijderd als ze niet goed gezind zijn. De LG robot stofzuigers zijn ondermaats qua prestaties en veel te duur voor wat ze bieden.

Ik had links geplaatst met testresultaten maar die zijn gemakshalve maar verwijderd door ibood.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 22:44
puurpindakaas Gebruiker

Op https://www.cnet.com/products/lg-hom-bot-square-2016/review/ zie je een review die bevestigd wordt voor diverse andere modellen van LG.

De kern van de reviews is dat de zuigkracht echt tekort schiet; die is ongeveer vergelijkbaar met de Dirt Devil M607 die je voor onder de 100 euro koopt. CNET zegt letterlijk dat de LG zuigers door zo ongeveer elke andere robot zuiger worden verslagen. In de afgelopen jaren heeft LG robotzuigers geproduceerd die identiek zijn gebleven. In de prijsklasse waar LG bieden concurrenten simpelweg veel meer.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 01:15
Moderator Paul Moderator

Hallo puurpindakaas,

Jouw reacties zijn niet verwijderd door ons. Je mag gewoon je mening geven.

Je hebt de reacties echter niet in dit topic geplaatst maar in een oud topic van de LG robotstofzuiger. Daardoor vind je de berichten in het huidige topic niet terug.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

28 januari 2018 om 15:46
puurpindakaas Gebruiker

Bedankt Paul,

Het verrast mij wel omdat ik ben doorgestart vanuit de OP = OP verkopen. Blijkbaar is er bij jullie een fout gemaakt de doorverwijzing naar het forum van de LG stofzuiger in plaats van de OP = OP.

Wel goed dat jullie dat inmiddels hebben hersteld.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 01:31
Afrorowan Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 06:19
gunt Gebruiker

hoeveel schermen kan men hier op de HP Pavilion 570-P585ND Desktop tegelijk aansluiten. Kan men al de drie aanwezig poorten tegelijk gebruiken of is dit niet van toepassing.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 06:19
Sjeik Mo Gebruiker

Na onderzoek bij Samsonite blijkt de koffer niet de 32 liter inhoud te hebben zoals hier wordt  vermeld, maar 28,5 liter. Past ibood dit aan? Alvast bedankt.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:08

Hoi Sjeik Mo,

Zou je via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor je op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

26 januari 2018 om 13:23
eva864 Gebruiker

Bas, wat Sjeik Mo bedoelt, is m.i. niet dat hij een verkeerd product gekregen heeft, maar wel (of ook) dat hier op de website verkeerde gegevens staan. Volgens de website van Samsonite heeft de Lite Cube die hier wordt aangeboden idd slechts een inhoud van 28,5 l en niet van 32 l zoals jullie beweren (https://www.samsonite.be/nl/lite-cube-rolling-tote/58619.html?dwvar_58619_color=1374&cgid=2434#start=7&cgid=2434).

Beantwoorden

26 januari 2018 om 07:06
david72 Gebruiker

De monitor 29UM58-P bij Coolblue aan dezelfde prijs. Maar daar wel gratis verzending n morgen in huis: https://www.coolblue.be/nl/product/704501/lg-29um58-p.html

Beantwoorden

26 januari 2018 om 08:11
LOUD Gebruiker

Nike sporttas bij plutosport precies dezelfde prijs. En morgen gelijk in huis, hier pas de 30ste verzonden.

https://www.plutosport.nl/nike-club-team-swoosh-duffel-sportsbag-m-ba5193-010#customer-reviews

Beantwoorden

26 januari 2018 om 09:24
DUSHIWORLD Gebruiker

PlayStation 4 VR Headset gaat dit om de versie 1 of 2?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

26 januari 2018 om 09:49
Moderator Tom Moderator

Dag Dushiworld

dit is de eerste versie.

Mvg

Tom

Beantwoorden

26 januari 2018 om 13:43
DUSHIWORLD Gebruiker

Bedankt voor de info Tom!

Beantwoorden

26 januari 2018 om 10:13
kevinpecq Gebruiker

Deze nacht heb ik 3 Grohe Watersensors besteld , nergens vind ik een bevestiging terug.

Ik heb dus een vermoeden dat dit ergens mislukt is.  Nu staan ze op uitverkocht.  Wat nu Ibood??? Komen ze nog ooit beschikbaar?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 10:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kevinpecq,

Wat vervelend dat je geen bevestiging hebt gekregen. Is de betaling wel gelukt en staat de bestelling ook in je account?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 11:27
kevinpecq Gebruiker

Neen is nergens terug te vinden

Beantwoorden

26 januari 2018 om 13:16

Ik zie dat je bestelling inderdaad niet is doorgekomen. Is het geld wel van je rekening afgeschreven?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 14:18
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Hallo Kevin, 

We zien geen betaalpoging van jou bij de betaalprovider. Als er toch een bedrag is afgeschreven, ontvangen we graag een schermprint van de betaling via webcare@ibood.nl zodat het verder uitgezocht kan worden. 

iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

26 januari 2018 om 10:14
blackfin Gebruiker

Sony XZ premium gisteren nog voor een paar euro minder gezien bij Mediamarkt. Online niet meer beschikbaar dat dan weer wel.

Inkooptip: Sony XZ1 compact

Beantwoorden

26 januari 2018 om 18:10
youri199 Gebruiker

Hoi , ik heb de Thrustmaster Y-350P besteld en betaald met Ideal , het geld is er wel afgegaan maar geen bevestiging via mail , ook niet terug te vinden bij mijn bestellingen .. is het wel goed gegaan ?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 20:02
suniel29 Gebruiker

Beste IBood ik probeer de panasonic te bestellen, kom door betaling en dan de melding: winkelmandje is leeg!

Zijn er problemen met betaingen met mastercard?

Beantwoorden

26 januari 2018 om 22:03
Moderator Paul Moderator

Staat de bestelling niet inmiddels in het overzicht onder Mijn iBOOD? Als je bij een vorige creditcardbetaling hebt aangevinkt dat je de betaalgegevens wilt laten onthouden, kan de betaling sneller afgerond zijn dan verwacht.

Beantwoorden

26 januari 2018 om 21:45
vandecruys Gebruiker

25% korting. …nope . Heb vorig jaar de Acer laptop gekocht bij de plaatselijke computer winkel was hij nog goedkoper dan hier .Dus niet echt ne deal I bood

Beantwoorden

26 januari 2018 om 21:59
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt met de adviesprijs, niet met verkoopprijzen van andere aanbieders.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 07:18
e_towngirl Gebruiker

HP Deskjet 3720 AIO is overal voor de prijs van ibood te koop. Wat is er nu zo bijzonder aan jullie aanbieding dan?

Mvg Maaike

Beantwoorden

27 januari 2018 om 09:48
lang25 Gebruiker

Dat je 2 weken moet wachten op de levering :-)

Beantwoorden

27 januari 2018 om 13:20
e_towngirl Gebruiker

Ja idd en ik ben er meteen ingetrapt zonder verder te kijken en verzendkosten betalen. Ibood ik vind dit erg misleidend.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 13:21
e_towngirl Gebruiker

Waar slaat de korting van 50 procent dan op????

Beantwoorden

27 januari 2018 om 09:01
tomdedeken Gebruiker

Is de Panasonic bluetooth karaoke speaker oplaadbaar?Vind het nergens terug

Beantwoorden

27 januari 2018 om 19:57
Moderator Niek Moderator

tomdedeken,

Het was even zoeken, maar de speaker is inderdaad oplaadbaar.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 11:35
Terry79 Gebruiker

2 X SteelSeries Siberia 800 Draadloze Gaming Headset besteld, vorige jaar december maar 1 ontvangen heb ze gemail foto gestuurd en ik kijg een e-mail:

Bedankt voor je geduld.
We hebben antwoord gekregen vanuit het onderzoek en het blijkt dat er wel 2 headsets in de doos moeten zitten door controle van het gewicht.
De doos is gescanded en gecontroleerd op gewicht voordat het is verzonden. En het gewicht komt overeen met het gewicht van 2 headsets.
Helaas kunnen we geen nieuwe headset opsturen, ook omdat hier geen voorraad van is.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wat heb ik aan zulke email, nu zit ik nog steeds zonder SteelSeries Siberia 800 Draadloze Gaming Headset en sinds dient geen mail meer van IBOOD ontvangen. Inmiddels heb ik de klacht ook ingediend bij de Consumentenbond en Klachten kompas. Hebben jullie ook last van bij niet compleet levering?

Beantwoorden

27 januari 2018 om 17:22
miepieC Gebruiker

Hoi, Kun je ook films kijken met de Playstation 4 VR headset? En wat is het verschil tussen versie 1 en 2?

Beantwoorden

27 januari 2018 om 18:13
DarkFalconQS Gebruiker

Ja dat kan, je kan in het menu zelfs verschillende virtuele scherm groottes kiezen.

Het grootste verschil tussen V1 en V2 is dat de V1 GEEN 4k passthrough doet. Dus dat je dan de HDMI kabel direct in de TV moet doen als je een ps4 pro hebt en de 4k content wil viewen.

De kleine verschillen zijn de bediening van de headset is niet meer inline bij de V2 maar zit nu in de headset en de 3,5mm jackplug zit nu achterin de hoofdband in plaats van in de inline bediening bij de V1.

Ik heb de V1 en het is een leuke headset, hij geeft een vrij warme toon als beeld, daar moet je van houden en afhankelijk van hoe gevoelig je er voor bent kan je best de pixels onderscheiden op het scherm, daaraan kan je zien dat de PS VR een goedkopere VR headset is, al is het een leuk ding voor de prijs er van.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 08:55
steven_willems Gebruiker
28 januari 2018 om 09:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen steven_willems,

Houdt er wel rekening mee dat ze gevestigd zijn in Hong Kong. Je betaalt dan wel extra invoerkosten.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 09:44
Scooby_Doo Gebruiker

1.9. ImportbelastingBij bestellingen die zijn geplaatst via onze website, geven klanten buiten Hong Kong ons (Superaankoop) de bevoegdheid de regelingen voor het inklaren via de douane te regelen in naam van de klant. Onze prijzen zijn hierdoor definitief en er zullen achteraf geen extra kosten in rekening worden gebracht wanneer de bestelling wordt bezorgd.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 10:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Scooby_Doo,

Uit reacties op zulke sites hier op het forum blijkt dat niet helemaal waar te zijn. Maar goed het is alleen een waarschuwing :-)

Beantwoorden

28 januari 2018 om 13:16
Scooby_Doo Gebruiker

Het staat op hun site in de voorwaarden dus juridisch sta je als klant sterk.

Feit blijft dat het daar een stuk goedkoper is incl bril en camera.

Zelfs ALS je al tot invoerrechten wordt gedwongen zijn die lang niet zo hoog als de winst die je haalt met de camera en het spel en de 17€ die het goedkoper is.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 20:02
Moderator Paul Moderator

En slechts 12 maanden garantie tegenover 2 jaar garantie bij iBOOD.
Daarnaast zijn de retourkosten hoger (want naar HongKong) + €25 administratiekosten als je besluit om binnen de zichttermijn van de aankoop af te zien.
En wanneer het product defect is, draai je zelf op voor de retourkosten naar Engeland.

https://www.superaankoop.co.nl/nl_NL/retour-terugbetaling/

Toch wel iets om rekening mee te houden. Het is een afweging die je voor jezelf moet maken.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 09:51
Nachtuil666 Gebruiker

Juist ook net gezien

Beantwoorden

28 januari 2018 om 13:24
Max Dusseldorf Gebruiker

Over de iPhone 7: heeft die 1 of 2 jaar garantie? Ik dacht dat 2 jaar standaard was?

Beantwoorden

28 januari 2018 om 14:28
Max Dusseldorf Gebruiker

Ik heb dezelfde vraag over de iPhone SE

Beantwoorden

28 januari 2018 om 14:57
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

De iPhone 7 heeft 1 jaar garantie omdat het om een refurbished toestel gaat. De iPhone SE heeft 2 jaar garantie, want dat is een nieuw toestel.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 18:50
Max Dusseldorf Gebruiker

Ok – dank! De SE is besteld

Beantwoorden

28 januari 2018 om 14:07
MrZebra Gebruiker

De werking van de Elgato avea bulb/dynamic mood light is mij niet duidelijk. De uitleg en video geven de indruk dat je verschillende sfeeren kan creëren (met verschillende kleuren dus), terwijl de lamp gewoon warmwit is. Niets kleur dus, zelfs niet eens verschillende kleurtemperaturen. Is het nu een sfeerlicht, of gewoon een dimbare lamp met speciale snufjes?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.