22 januari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Gadgets en meer!

OP=OP Gadgets en meer!
Lekker graaien!

Hier worden wij hebberig van: stuk voor stuk mooie deals. Maar wees snel want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

22 januari 2018 om 00:22
midde036 Gebruiker
22 januari 2018 om 01:49
dogthiz Gebruiker

Goeie!

Beantwoorden

22 januari 2018 om 00:37
Caesarea Gebruiker

Wat wordt bedoeld met een “brown box” bij de iPhone 6 16GB?

Beantwoorden

22 januari 2018 om 01:54
Moderator Paul Moderator

Er wordt mee bedoeld dat de gerefurbishte iPhone in een algemene verpakking zit en niet in de originele doos.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 00:40
chayenne301270 Gebruiker

Is de delgato avea lampen set dimbaar ja of nee ? En zelf op een bepaalde licht kleur in te stellen door middel van rgb ?

Beantwoorden

22 januari 2018 om 11:34
jaroenn Gebruiker

Zekersteweten. De Elgato Avea bulbs kun je aanpassen qua brightness, vividness en kleur.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 00:44
koekkie79 Gebruiker

Hoe groot is de Chesterfield Messenger Tas | Heren?

Kan hier een laptop in? 15-17 inch

Beantwoorden

22 januari 2018 om 00:45
KristianvanKeulen Gebruiker

Mischien raar dat er 2x een Gpro Hero 5 Black vrtkocht word voor n andere prijs???

Beantwoorden

22 januari 2018 om 01:55
Moderator Paul Moderator

Het zijn verschillende typenummers. :)

chdhx-501-fd
chdhx-501-eu

Beantwoorden

22 januari 2018 om 06:59
de3 Gebruiker

Wat is dan juist het verschil tussen de 2?

Beantwoorden

22 januari 2018 om 13:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er zit geen wezenlijk verschil tussen deze typenummers. We hebben de prijzen van beide GoPro’s gelijk gemaakt.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 01:09
DooDBone Gebruiker

Dat was mij ook al opgevallen. Daarnaast ook niet echt een aanbieding want je kunt de GoPro Hero 5 Black bij een stuk of 20 webshops voor hetzelfde geld krijgen. Voor een pietje precies zelfs 95 cent goedkoper.

https://tweakers.net/pricewatch/578753/gopro-hero-5-black-edition-zwart.html

Beantwoorden

22 januari 2018 om 13:54

Bedankt voor jullie oplettendheid. We hebben onze prijs drastisch omlaag gezet, zodat we weer de goedkoopste zijn. :-)

Beantwoorden

23 januari 2018 om 07:49
henkverdoorn Gebruiker

Tja….een goeie €3,10 goedkoper!

Bedankt!!!

Beantwoorden

23 januari 2018 om 07:58
EwickeD Gebruiker

Vergeet niet dat de meeste webshops automatisch hun prijzen aanpassen aan anderen als de prijs omlaag wordt gezet.

Andere webshops gaan soms zelfs zo ver dat de geen marge meer rekenen.

Dat iBOOD dan nog scherper staat is alleen maar te prijzen, dat betekend dat ze goed ingekocht hebben, waarvan de consument nu de vruchten plukt.

Vergeet aub niet dat iBOOD ook een bedrijf is en geld moet verdienen om systemen en personeel op de been te kunnen houden ;-).

In de begintijden van iBOOD was een inkoop-collectief een aantrekkelijke klant voor fabrikanten, die situatie is inmiddels wel aardig veranderd.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 08:29
henkverdoorn Gebruiker

Vanaf donderdag is hij bij mediamarkt €272,-

Kun je meteen meenemen en is ook een bedrijf wat moet verdienen.

Sterker nog: Het moet ook nog een winkel met personeel betalen, is geen webshop wat die kosten niet heeft!

Beantwoorden

23 januari 2018 om 09:36
Ace_of_Race Gebruiker

Ook een webshop heeft personeel hoor, Henk. Die moeten ook betaald worden, want die lusten zaterdagavond vast ook een biertje.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 13:18
SchizoDH Gebruiker

Sterker nog, ibood is onderdeel van mediamarkt :)

Beantwoorden

23 januari 2018 om 22:26
hkbush Gebruiker

Media-Saturn heeft een meerderheidsbelang in iBOOD. En waar is Mediamarkt een onderdeel van ? Inderdaad, Media-Saturn Holding

Beantwoorden

22 januari 2018 om 07:13
simyo Gebruiker

@ibood

ivm :

Gereedschapswagen | Standaard
Welk mag de dikte zijn van het metaal?
Alvast dank voor de info.
ps: de prijs van de gereedschapswagen op hun site(http://www.soer.nl/gereedschapswagen-standaard-zwart.html) is dezelfde. Extra kosten zijn de BTW en verzendkosten (10€ of 16€)……

Beantwoorden

22 januari 2018 om 13:20

De dikte van het metaal is bij ons niet bekend.

Houd er inderdaad rekening mee dat de prijs op de website van Soer exclusief BTW is.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 07:52
goompie Gebruiker

wat zijn de afmetingen van de Led plafonniere?

Beantwoorden

22 januari 2018 om 13:18

De afmetingen van de Lumiance 8 Watt LED Plafonniere Warm Wit vind je hier in de technische tekening van de fabrikant.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 07:58
tomvanhuffel Gebruiker

De garmin edge touring zou zonder snelheidsassistent zijn, klopt dit?

Beantwoorden

22 januari 2018 om 11:55
favouredfury Gebruiker

Edge Touring toont belangrijke fietsdata zoals tijd, snelheid, gemiddelde snelheid, maximum snelheid en afstand. F

Beantwoorden

22 januari 2018 om 08:07
Verfkwast10 Gebruiker

Kan de ihealth weegschaal gekoppeld worden aan de app myfitnesspall?

Beantwoorden

22 januari 2018 om 11:50
jimmyBI Gebruiker

Nope, doet ie niet.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 12:22
ElieW Gebruiker

Komen de Philips 10W LED buizen met dummy starters?

Beantwoorden

22 januari 2018 om 13:16

Yes, die worden meegeleverd.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 18:06
investopia Gebruiker

Wat is de lengte van de Philips buizen?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 18:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond investopia,

In de specificaties staat dat ze 602,7 mm zijn.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 14:01
roenick Gebruiker

Hoi Ibood,

Waarom is de chesterfield buideltas nu 10 euro duurder dan hij een paar maanden terug was? Ik heb hem gekocht voor 39 euro in augustus. De medium en large maat tas was toen dezelfde prijs.

Ik zou mijn schoonzus waarschuwen als jullie deze weer aan zouden bieden en vind het een beetje lullig.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 14:26

Onze prijzen hangen af van diverse factoren, zoals vraag/aanbod, inkoopprijzen bij de leverancier, prijzen van de concurrenten, beschikbaarheid etc. Onze inkopers baseren de prijzen op deze factoren. De exacte motivatie en berekeningen heb ik niet beschikbaar, waardoor ik geen exact antwoord op jouw vraag kan geven.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 23:13
Moderator Paul Moderator

Toevallig tijdens de Hunt gekocht, eind augustus? Dan kunnen dealprijzen extra scherp zijn.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 23:27
roenick Gebruiker

Deze is gekocht 23 augustus, ik weet niet of dat een hunt was, volgens mij niet. Een paar weken later boden jullie deze chesterfielt tassen weer aan en toen heeft mijn zus hem ook voor 39 euro gekocht.

Ik heb iig tegen mjn schoonzusje gezegd om nog even te wachten met de aanschaf.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 21:27
Bor Gebruiker

ik krijg de melding dat de 19 jan opgestuurde coupon code niet geldig is, wat nu?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 21:39
Moderator Niek Moderator

Hallo Bor,

Wat vervelend dat de coupon code niet werkt. Zou je een mail kunnen sturen naar webcare@ibood.nl met de niet werkende code en een korte uitleg? Dan zullen zij dit verder voor je oplossen.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 22:14
Bor Gebruiker

Done Thx

Beantwoorden

23 januari 2018 om 23:14
Moderator Paul Moderator

Hoi Bor,

Kleine aanvulling nog. Heb je gekeken naar de geldigheidsduur van de coupon code? Bij uitdeelacties is dit meestal beperkt tot enkele dagen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

24 januari 2018 om 02:07
gmgmdr Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:50
Der-Fliw Gebruiker

Eufy robotstofzuiger voldoet prima!! Heel blij mee. Zuigt goed, makkelijk afvalbakje legen, batterijduur ca 1,5 uur. Af en toe wat twijfels over het onthouden van waar de deuren en tafels staan, maar hij komt uiteindelijk overal en gaat vanzelf weer terug.  Behalve als hij tussen de poten van de zes stoelen terechtkomt. Dan weet hij soms niet meer hoe er uit te komen. :)

Als hij de drempel of vloerkleed opmerkt keert hij netjes terug en gaat dan weer verder. Topding! Daar heb ik volgens mij geen roomba voor nodig, behalve wellicht het geluidsniveau. Je hoort hem wel duidelijk door de kamer gaan..

Beantwoorden

26 januari 2018 om 12:03
doekus Gebruiker

Ben erg benieuwd, heb er ook 1 besteld.  Is ook als beste getest (robot stofzuigers onder een prijs van 300,-  )

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.