27 oktober 2014 om 05:05
iBOOD

Patriot Flash Sale

Patriot Flash Sale

Praktisch alles wat je nodig kunt hebben als je een gadgetfreak bent wordt gemaakt door Patriot. Heb jij misschien wat extra geheugen nodig? Of wil jij eindelijk 'Draadloos' kunnen laden? Check snel het aanbod uit deze Flash Sale en doe je voordeel.

27 oktober 2014 om 18:16
Admin iBOOD Admin

Dag iBOOD’ers!

De nieuwe beta site staat live! We werken nog aan wat laatste bugjes dus still work in progress : -).

Veel mensen hebben vandaag geen kans gehad om te bestellen. Daar hebben we besloten alle deals die vandaag draaien morgen te continueren.

Happy celebrating!

Arthur.

29 oktober 2014 om 19:19
wvbeveren Gebruiker

Hallo mensen van Ibood,

ik moet zeggen ik vind het fantastisch hoe jullie dit hebben aangepakt.

Natuurlijk krijgen jullie veel commentaar, wat is er nou mooier dan?

Hoe meer commentaar hoe meer mensen het schijnbaar de moeite waard

vinden om deze Site te bekijken en hun vaak goedbedoelde informatie bij

jullie te dumpen!

Ik heb nog niet alles kunnen beoordelen maar zo op het eerste gezicht zijn

er op velerlei gebied goede en nuttige aanpassingen aangebracht.

Chapeau!

27 oktober 2014 om 21:31
blindsniper Gebruiker

is deze aanbieding nog 2 dagen beschikbaar als hij zolang in stock is?

Want ben er over aant twijfelen ga wachten tot morgen voor meer reactie’s

28 oktober 2014 om 08:18
Moderator Dees Moderator

Hallo blindsniper,

Deze aanbieding blijft staan tot 30 oktober of tot alles is uitverkocht.

Groetjes,

Dees

28 oktober 2014 om 00:49
Raven22 Gebruiker

Ervaringen met de SSD ?

28 oktober 2014 om 16:52
obelixer Gebruiker

Met DE SSD… (Niet deze SSD.)

Met alle stapjes die ik heb gehad van 8088 8086 286 486 SX en DX (haha) Q6600 enz tot nu mijn i5 ben ik het aangenaamst verrast door het prestatie verschil van mechanische naar statische schijven.

Dus als dat je vraag was… en je tankt 1 keertje minder dan heb je hiervoor een hoop lol!

28 oktober 2014 om 09:43
florisks Gebruiker

Er is iets te veel marge genomen door iBood op deze SSD, hier is hij goedkoper :

http://www.lossecomponenten.nl/Webwinkel-Product-88791269/Patriot-PB240GS25SSDR–BLAZE–240GB-SATA-2.5-inch-SSD-240GB.html

28 oktober 2014 om 10:55
sb1988 Gebruiker

Waar dan? Volgens jouw link scheelt het bij €30

28 oktober 2014 om 12:04
florisks Gebruiker
28 oktober 2014 om 12:10
florisks Gebruiker

En hier trouwens ook nog goedkoper :    http://www.hartcomputers.nl/qwerty/default/category/id/143

voordat ze ook hier de prijs aanpassen :  € 81 (onduidelijk of het incl./excl. btw is)

1050314
Patriot
Patriot PB240GS25SSDR BLAZE 240GB SATA 2.5 inch SSD [240GB]
€ 81,00

Volgens mij is het prijsbeleid van dit artikel is een beetje vaag… reden genoeg om het te laten liggen.

28 oktober 2014 om 13:12
Moderator Renate Moderator

Beste Florisks, het gebeurd wel vaker dat bedrijven gedurende de dag hun prijzen (tijdelijk) aanpassen. iBOOD kan daar helaas niets aan veranderen. Je hebt nu zelf gezien dat het gebeurd. Bij iBOOD betaal je altijd een lage prijs. Van begin tot het einde van de aanbieding. De prijzen bij ons, kunnen gewoon niet goedkoper daar iBOOD leeft van de hoeveelheden en niet van de marge.

28 oktober 2014 om 16:38
Moderator Rita iBOOD Moderator

Dag florisks,

Het ziet ernaar uit dat de prijzen van de 120GB en 240GB Blaze verwisseld zijn. Als je kijkt naar de Pyro zijn de prijzen correct.

We zullen dit zo snel mogelijk aanpassen.

Rita.

28 oktober 2014 om 09:54
florisks Gebruiker

Vwb. het 8GB geheugen, aangezien het type gegokt moet worden, zet ik in op “PV38G160C9K” en misschien wel “PV316G160C0K” (beiden behalen de specs), deze oude beestjes die in 2012 nog maar 40-75 euro kosten… jammer dat ze daarna in prijs stegen.

Mods? Enig idee welk type?

30 oktober 2014 om 12:04
Moderator Rita iBOOD Moderator

Hi florisks,

Het gaat om de  PV38G160C9K.

28 oktober 2014 om 14:05
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal,

Zoals jullie merken, is het voor ons allemaal nog wennen aan de nieuwe site.

Bij hoge uitzondering staan de deals vandaag een extra dag live, zodat mensen die gisteren betaalproblemen hadden een extra kans krijgen om iets te bestellen. Dit is bij hoge uitzondering: ons concept blijft gewoon hetzelfde, en vanaf morgen bieden we ook weer iedere dag een verse deal!

Qua betaling raden we iDEAL aan.

Daarnaast zijn we bezig met het verplaatsen van feedback op de website naar het feedbacktopic, zodat jullie hier weer kunnen praten over de deals. ;-)

Excuses voor eventuele ongemakken!

Arthur.

13 november 2014 om 22:05
twill Gebruiker

Waneer kunnen we deze producten in de bus verwachten? De verzend datum staat op 12 november maar er is nog steeds niks verzonden.

13 november 2014 om 22:12
Moderator Dees Moderator

Hallo Twill,

Helaas is er in het distributiecentrum die de verzendingen verzorgt, een probleem ontstaan met het systeem die de verzendingen verzorgt.
Hierdoor lopen de bestellingen helaas vertraging op.

Ibood doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en de achterstand in te lopen.
Onze excuses voor de lange wachttijd.

Groetjes,
Dees

17 november 2014 om 17:36
subst4nce Gebruiker

Still nothing ..

Zelfs geen email met daarin de problematiek / verwachte verzendingsdatum.

Beste website van het jaar ?

18 november 2014 om 11:03
Clukers Gebruiker

18 november en steeds nog tevergeefs wachten… Als je een “verwachtte verzenddatum” opgeeft, kunnen jullie je daar dan ook aan houden, of op z’n minst laten weten wat er juist scheelt. Op deze manier met je klanten omgaan vind ik niet echt “klantvriendelijk”, wat meer info of een mail zou al veel doen…

19 november 2014 om 11:10
Clukers Gebruiker

Gisteren aangekomen, alles werkt naar behoren, problem solved

18 november 2014 om 15:22
twill Gebruiker

Ik heb mijn wireless oplader zojuist ontvangen en gelijk getest. Blijkt niet te werken met mijn Nexus 5. Heeft iemand anders hier ook last van? Of heb ik een DOA product.

21 november 2014 om 18:52
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Vandaag te horen gekregen dat de onderstaande artikelen zijn verzonden;

PATRIOT BLAZE 240GB SATA3 2.5
PATRIOT SlimShell iPhone 5s BK

Groetjes,
Dees

26 november 2014 om 13:00
michaelvanoycke Gebruiker

Is er al iets geweten voor de

Patriot FUEL+ 7800 mAh draagbare accu ?

27 november 2014 om 18:59
michaelvanoycke Gebruiker

Sorry iBood, was even vergeten dat dit samen met de Squashracket moest komen, vandaag perfect aangekomen :) Bedankt!

27 november 2014 om 19:09
Moderator Dees Moderator

Hallo Michael, 
Fijn om te horen dat alles goed is aangekomen!
Veel plezier van en met je spullen!

Groetjes,
Dees

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.