21 december 2017 om 00:00
iBOOD

Kado's

Kado's

Alles tussen de € 30 en € 100

De grotere aankopen waarover nagedacht wordt. Uren aan overpeinzen, prijsonderzoeken en het vergelijken van recensies gaan er soms aan vooraf eer we tot aankoop overgaan en die duiten spenderen. Wij zeggen: bespaar jezelf de moeite en bestel hier en nu, dat scheelt weer een trip naar de winkel en je pakt nog een korting mee ook. Met deze feestdagen willen we als het kan allemaal zoveel mogelijk besparen en dat kan bij deze.

25 december 2017 om 10:37
GraciellaThys Gebruiker

Beste

Wat zijn de afmetingen van de Chesterfield schoudertas medium aub?  Kan hier bijvoorbeeld een ipad in?  Heeft deze tas een modelnaam?

Beantwoorden

25 december 2017 om 21:13
JeroenVanreyten Gebruiker

Beste,

Een vraag aangaande de bosch decoupeerzaag en cirkelzaag. In de specificaties staan de compatibele accus beschreven. Men beschrijft 18v accus vanaf 3Ah.

Ik kocht hier eerder deze boormachine http://www.ibood.com/home-living-be/nl/product-specs/9386/21007/bosch-accuklopboor-schroevendraaier.html

Er zitten 3 batterijen bij van 18V 1.5Ah. Niet compatibel dus met deze toestellen? Of toch?

Dank voor uw reactie!

Groet

Beantwoorden

26 december 2017 om 09:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JeroenVanreyten,

Ze passen misschien wel, maar de 1,5Ah zijn eigenlijk te licht en erg snel leeg. Daarom wordt aanbevolen om voor minimaal 3Ah te gaan.

Beantwoorden

26 december 2017 om 21:52
lucvdd@telenet.be Gebruiker

8x Osram SubstiTUBE LED Buis | 150 cm | 20 W | 3000 K
Zijn de speciale starters inbegrepen?

Beantwoorden

29 december 2017 om 11:18
shamrocknl Gebruiker

Krijg net mail dat alle Chesterfield tassen die ik besteld had (schoudetas, messenger bag, business bag) allemaal niet geleverd kunnen worden en dus worden geannuleerd….wtf Ibood?

Beantwoorden

29 december 2017 om 21:35
peterbacks Gebruiker

hier ook zo, 2 stuks mio camera besteld, deze zijn ook geannuleerd….

goed bezig IBOOD

Beantwoorden

30 december 2017 om 11:39
Pascal666 Gebruiker

Allibert Totem 60
Helaas niet de rode kleur en met ijzeren haken
Zoals voorzien was gelijk op de website
Maar de simpele doorschijnende witte
Dat iedereen kan zien wat erin zit
De goedkopere versie
Het is 60 L en dat was het

Beantwoorden

21 januari 2018 om 09:24
Pascal666 Gebruiker

Tot vandaag geen enkele reactie verkregen van ibood.

Waarom ik de simpele versie heb verkregen.

De doorzichtige inplaats van die op de site stonden.

De zwartkleurige met rode deksel.

Doe zo verder met de klant in de kou te zetten.

Belken hoef je ook al niet te doen.

Ze laten je gewoon stikken.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 22:21
Moderator Paul Moderator

Hallo Pascal,

Heb je na ontvangst van de Totem 60 een serviceverzoek (verkeerde levering) ingediend? Gaat het om één of beide pannen?
De klantenservice is doorgaans goed bereikbaar. Wellicht was het rond de feestdagen extra druk.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

30 december 2017 om 20:13
biedmeaan Gebruiker

Vandaag de Niteye JET IIM binnen gekregen:

-Geen micro USB aansluiting om op te laden!

-Geen batterij inbegrepen!

Waardeloze info tijdens verkoop. Ik hoop dat ibood dit aanpast, en mijn verzendkosten ook vergoedt omdat de moderator mij verkeerd heeft voorgelicht. Serviceverzoek ingediend,

Beantwoorden

10 januari 2018 om 19:06
Veentjes Gebruiker

Ik heb net mijn London wave horloge ontvangen, maar krijg hem niet aan de praat. Kan nergens de batterij activeren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.