19 december 2017 om 13:04
iBOOD

Meepakkers, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

19 december 2017 om 17:08
takecare87 Gebruiker

Ik kan de batterijen niet kopen ibood. Bij iedere optie geeft ie aan dat die optie uitverkocht is? Hoe zit dit?

Beantwoorden

19 december 2017 om 17:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is inmiddels opgelost.

Beantwoorden

19 december 2017 om 19:04
jvlieshout Gebruiker

Ik kan de laptop tas case Logic enkel in kleur blauw bestellen, klopt het dat andere kleuren uitverkocht zijn of werkt de dropdown voor keuze kleuren niet?

Alvast bedankt voor de reactie.

Beantwoorden

19 december 2017 om 21:53
Moderator Paul Moderator

Alleen blauw was nog beschikbaar, inmiddels is de Case Logic tas volledig uitverkocht.

Beantwoorden

19 december 2017 om 21:38
AldertV Gebruiker

Nog een kansje dat de 2x profile verwarmingspanelen beschikbaar komen? Soms weten jullie nog een extra voorraadje aan te boren?

Beantwoorden

19 december 2017 om 21:52
Moderator Paul Moderator

Soms lukt dat inderdaad, deze keer helaas niet.
Bovendien wordt het afgeraden om in verwarmingspanelen te boren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.