15 november 2017 om 00:00
iBOOD

Star Wars Speakers

Star Wars Speakers
In a galaxy far, far away...

... heeft AC Worldwide het op zich genomen de mooiste, meest authentieke Star Wars-speakers ooit te creëren. Of je nu de Imperial March afspeelt via Darth Vader's intimiderende helm of de titeltrack via C-3PO's losgekoppelde hoofd, met deze speakers geniet je meer van de Star Wars-soundtrack dan ooit tevoren!

En... uit welk gedeelte van het universum komt de Master Chief nu opeens aanzetten?

15 november 2017 om 08:01
KFOS Gebruiker

“Masterchief” ????

Beantwoorden

15 november 2017 om 08:47
daffydd Gebruiker

How can you put master chief from HALO in a Star Wars sale??? LOL

Beantwoorden

15 november 2017 om 09:01
Moderator Tom Moderator

Ik begrijp jullie verontwaardiging over Master Chief.
Het is immers geen Star Wars Figuur maar de leverancier gaf ons aan ook nog een aantal leuke exemplaren van Master Chief te bezitten.
Toen konden we het niet laten om een gevecht tussen Master Chief & Darth Vader voor te stellen & te simuleren. Dus bij deze… Daarom ook Master chief in deze sale! :D

Met vriendelijke groeten

Jedi iBOODmaster Tom

Beantwoorden

15 november 2017 om 09:02
Sp0ng Gebruiker

Master Chief komt in feite ook uit een Galaxy far, far away. Je weet het maar nooit met Disney…

Beantwoorden

15 november 2017 om 09:55
Moderator Jim Moderator

Ik voel een nieuwe film aankomen.. :-)

Beantwoorden

17 november 2017 om 09:18
jcg.jacobs Gebruiker

Super bedankt!  Ook met gratis verzendkosten. Ik heb er 1 besteld via u link????!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.