27 oktober 2014 om 05:05
iBOOD

Bresser Optik

Bresser Optik
Haal dichtbij wat ver weg is!

Of je nu planeten of vogels dichterbij wilt halen, in deze Flash vindt je precies wat je nodig hebt!

27 oktober 2014 om 11:57
p-nl Gebruiker

Vraagje: weet iemand wat de minimale afstand is om een voorwerp scherp te stellen? Heb wat gegoocheld, maar kon helaas niets hierover vinden.

27 oktober 2014 om 12:19
sebastiaan1988 Gebruiker

Ik heb geen idee, maar vraag me af hoe ik op het hoofdonderwerp kan reageren…

Die Bresser Montana 10×50 Porro verrekijker is namelijk vrijwel zeker niet deze: http://www.bresser-online.nl/Webwinkel-Product-4934448/Bresser-Montana-10×50-Porro-Verrekijker.html

Maar deze: http://www.mediamarkt.de/mcs/product/BRESSER-10×50-mm-Porroprismen-Fernglqas-incl.-Nylontasche-Ferngl%C3%A4ser-%26-Nachtsichtger%C3%A4te-kaufen-bei-Media-Markt,48353,464118,1065985.html?langId=-3&et_lid=122&et_cid=34&et_sub=bresser (helaas zie ik geen Nederlandse link)

Ik ben heel benieuwd welke kijker de kopers binnen zullen krijgen. Ondanks de nieuwe website blijkt Ibood de verkeerde afbeeldingen vermoedelijk te hebben omgeruild voor de verkeerde omschrijvingen?

Ik ben benieuwd naar de reactie van Ibood!

27 oktober 2014 om 12:32
Moderator Vincent Moderator

Goedemorgen sebastiaan en p-nl,

Ik heb je vraag even doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Hopelijk kan ik deze nog op tijd beantwoorden voor je.

27 oktober 2014 om 12:28
sebastiaan1988 Gebruiker

Nu werkt dit reactiegedeelte ineens wel? :-)

Grappig… Alleen Jammer dat het alleen vanuit Internet Explorer werkt, en nog niet vanuit Chrome.
Verder is het wel een mooie site geworden, maar ben ik benieuwd naar reacties op de vraag die ik hierboven stelde…

Groetjes!

27 oktober 2014 om 15:47
sebastiaan1988 Gebruiker

Nu nog mooier, is de omschrijving aangepast zonder ook maar iets te laten weten… ben benieuwd hoeveel mensen nu hopen op een superkoopje maar een simpele verrekijker krijgen… hmm… Ibood scoort nu eventjes geen pluspuntjes…

27 oktober 2014 om 18:15
Admin iBOOD Admin

Dag iBOOD’ers!

De nieuwe beta site staat live! We werken nog aan wat laatste bugjes dus still work in progress : -).

Veel mensen hebben vandaag geen kans gehad om te bestellen. Daar hebben we besloten alle deals die vandaag draaien morgen te continueren.

Happy celebrating!

Arthur.

28 oktober 2014 om 13:32
t.nederveld Gebruiker

Niet echt een geweldige aanbieding. Bij Conrad is hij voor dezelfde prijs verkrijgbaar. Voor reviews over deze kijker: https://www.conrad.nl/nl/bresser-optik-verrekijker-16-x-32-mm-ruby-63-m1-000-m-650478.html

28 oktober 2014 om 14:05
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal,

Zoals jullie merken, is het voor ons allemaal nog wennen aan de nieuwe site.

Bij hoge uitzondering staan de deals vandaag een extra dag live, zodat mensen die gisteren betaalproblemen hadden een extra kans krijgen om iets te bestellen. Dit is bij hoge uitzondering: ons concept blijft gewoon hetzelfde, en vanaf morgen bieden we ook weer iedere dag een verse deal!

Qua betaling raden we iDEAL aan.

Daarnaast zijn we bezig met het verplaatsen van feedback op de website naar het feedbacktopic, zodat jullie hier weer kunnen praten over de deals. ;-)

Excuses voor eventuele ongemakken!

Arthur.

30 oktober 2014 om 11:44
GoneRogue Gebruiker

Ik ga op safari in Afrika en wil een verrekijker van goede kwaliteit. Welke van deze verrekijkers kan ik het beste nemen, ben namelijk totaal geen expert op dit gebied!

10 november 2014 om 22:09
Harie72 Gebruiker

Bij mijn bestelling staat. Verzenddatum 6 november. Het is nu 10 november en ik heb nog geen bericht dat hij onderweg is.

Zijn hierover gegevens bekend?

11 november 2014 om 07:02
aobh Gebruiker

Ben ik ook wel benieuwd naar. Wanneer kunnen we de bestelling ontvangen?

11 november 2014 om 18:21
dennisz Gebruiker

Idem hier, onduidelijk wat de status is, enkel “Bevestigd”. Zou graag willen weten wanneer ik de levering kan verwachten.

12 november 2014 om 20:51
chielly65 Gebruiker

Ook ik wacht op een bericht van verzending van de kijker…..

13 november 2014 om 02:37
nikeaire Gebruiker

hier ook verzenddatum 6 november, zijn de 13 november, nog altijd niets gehoord ?????

13 november 2014 om 18:23
CBR125 Gebruiker

Volgens mij kijkt ibood zelf niet naar dit topic. Ik heb zelf een vraag gesteld via contactformulier met de vraag wat de nieuwe verwachte datum is, dit hoort een verjaardag geschenk te zijn!!!

13 november 2014 om 18:43
Moderator Dees Moderator

Hallo Allemaal,

Door een storing in het systeem van het distributiecentrum heeft iBood momenteel geen inzage in wat, wanneer verzonden gaat worden.
Er wordt keihard gewerkt om de achterstand zo snel mogelijk in te lopen en de wachttijd zo kort mogelijk te houden.

Zodra er ook maar iets bekend is, post een van de moderators van iBood meteen!
Excuses voor het ongemak,

Dees

14 november 2014 om 12:32
Itsme73 Gebruiker

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist vernomen dat het distributiecentrum is begonnen met het verzenden van de Producten van Bresser.
Deze zal, als alles voorspoedig verloopt, uiterlijk in de loop van volgende week bij jullie afgeleverd worden.

Groetjes,
Dees

15 november 2014 om 11:07
aobh Gebruiker

Bij mij is de pollux binnen gekomen gisteren.  Snapt  iemand de handleiding?

17 november 2014 om 13:07
Trigio Gebruiker

Hier nog niets ontvangen.

Waarom sturen jullie niet eens een persoonlijk mailtje dat de leveringen vertraging oplopen??

24 november 2014 om 13:25
Trigio Gebruiker

ok net op de 17de ontvangen.

Batterij die erbij zit is van 2011 of goed tot 2011?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.