25 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Games & Bordspellen

Games & Bordspellen
Vermaak van alle tijden

Of je nu de nieuwste games wilt spelen of het gezin bij elkaar halen voor een ouderwets bordspel, in deze Flash Sale tref je het allemaal aan. Van het Japanse Nintendo tot Russiche spoorwegen, in deze uitverkoop gaan we de hele wereld rond.

Ook een leuk spelletje: welke drie deals horen níet thuis in deze Flash Sale?

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser.

Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

25 juni 2017 om 06:38
MSC111 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

25 juni 2017 om 09:08
Eduard Teach Gebruiker

@moderator klopt het dat de roze Yoshi voor 14,95 van de hand gaat, ipv 7.95 zoals bij de blauwe en groene?

Beantwoorden

27 juni 2017 om 01:49
Moderator Tom Moderator

Dag Eduard

dit lijkt me te kloppen.
Ik ga het wel doorgeven, dan kunnen we eens kijken waarom dit prijsverschil er is.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

25 juni 2017 om 10:39
VdbN Gebruiker

Heb escape room gemist, spijtig :(

Beantwoorden

25 juni 2017 om 13:11
kevinpecq Gebruiker

Bwa gemist is veel gezegd , was al uitverkocht om 00u20. Denk dat er maar 1 exemplaar van was.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 10:41
WoutDecoutere Gebruiker

Spijtig dat de 3DR solo smart arial drone zo snel was uitverkocht. Wanneer komt deze terug?

Beantwoorden

26 juni 2017 om 10:59
jlaisnez Gebruiker

Wel toevallig dat er nu een “opruiming” is, terwijl mijn pakket laatst verloren is gegaan en niet meer kon geleverd worden wegens niet meer voorradig, terwijl nu twee van de drie producten die toen besteld waren en ik toen ook zonder verzendkosten kon bekomen nu weer plots beschikbaar zijn (waarvan één ondertussen wel weer uitverkocht omdat ik te laat was..)

Beantwoorden

26 juni 2017 om 11:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas kan het inderdaad gebeuren dat een product later toch wel beschikbaar komt. Bijvoorbeeld omdat producten binnen de zichttermijn worden teruggestuurd. Als ze dan niet zijn uitgepakt en dus nog volledig nieuw, kunnen we ze via deze weg (nogmaals) aanbieden.

Beantwoorden

26 juni 2017 om 13:49
jlaisnez Gebruiker

Beste Bas,

Dat versta ik, ik vind het alleen een beetje jammer dat ik toen geen verzendkosten hoefde te betalen en als ik nu zou willen bestellen ik dit wel zou moeten doen. Terwijl ik er toen niet kon aan doen dat het pakket (bij jullie of de bezorgdienst) verloren is gegaan.

Mvg

Beantwoorden

26 juni 2017 om 20:39
DjBeluga Gebruiker

Is het spel op Nintendo 3DS van Pokémon in het NL ?

Beantwoorden

27 juni 2017 om 01:55
Moderator Tom Moderator

Dag DjBeluga

heb eens zitten opzoeken en volgens meerdere reacties op andere websites kan ik afleiden dat ‘nederlands’ niet beschikbaar is bij het kiezen van talen.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

27 juni 2017 om 19:52
Schredder Gebruiker

Hoezo een Flip cover bij games en bordspellen?

Beantwoorden

27 juni 2017 om 20:00
Moderator Paul Moderator

Wanneer je Pokémons gevangen hebt met je smartphone wil je ze natuurlijk niet laten ontsnappen en kun je de telefoon beschermen met de flipcover! ;-) 
(maar ik denk dat die deal inderdaad een beetje verdwaald is)

Beantwoorden

28 juni 2017 om 09:04

Ook een leuk spelletje: welke drie deals horen níet thuis in deze Flash Sale?

;-)

Beantwoorden

30 juni 2017 om 18:32
W84 Gebruiker

Welke genius verzint het om een spel in een zakje te verzenden? De doos is rondom ingedeukt en zelfs gescheurd… chapeau!

http://i.imgur.com/fZuGPaa.jpg

Beantwoorden

3 juli 2017 om 09:16

Hoi W84,

Je hoort natuurlijk je product in een goede staat te ontvangen. Zou je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “DOA”>> “Transportschade” willen indienen?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

10 juli 2017 om 19:51
Flubber76 Gebruiker

Ik heb 25 juni een Amiibo: Woolly Yarn Yoshi Groen en een Amiibo: Woolly Yarn Yoshi Blauw besteld. Nu heb ik een berichtgehad dat de blauwe niet geleverd kan worden. Het geld heb ik terug gekregen. Maar nu  blijkt dat de groene ook geannuleerd is. Hier heb ik nog geen geld terug ontvangen. Beetje vreemd???

Beantwoorden

10 juli 2017 om 20:47
Moderator Paul Moderator

Hallo Flubber,

Ik zal jouw bericht doorgeven aan de klantenservice zodat het uitgezocht kan worden. Zij zullen je verder informeren.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 juli 2017 om 13:09
Moderator Wessel Webcare Moderator

Hi Flubber,

Allereerst bedankt voor je geduld. Het is op dit moment erg druk op de afdeling Customer Service waardoor we jouw bericht niet eerder hebben kunnen beantwoorden, onze oprechte excuses hiervoor.

Deze situatie is inderdaad vrij raar. We zien dat de groene Amiibo op de ene plek in ons systeem wel geannuleerd ia, maar op een andere plek niet. Dit heeft ervoor gezorgd dat er geen refund van dit product plaats heeft gevonden.

Ik heb dit direct doorgestuurd naar mijn collega’s van de financiële afdeling. Als ik hier een antwoord op ontvang, breng ik je direct per e-mail op de hoogte. Je kan ervan uitgaan dat de terugbetaling zo snel mogelijk in orde gemaakt zal worden.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.