19 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Venz Multimedia

Product expert aanwezig

Venz Multimedia
Jouw home-entertainment-set-up

Ja, het wordt weer warmer maar ook dan willen we binnendeurs van tijd tot tijd van wat beeld en geluid kunnen genieten. Zeg maar een favoriet album hier en een serie daar, gewoon omdat het fijn is. Een home-entertainment-set-up is daarbij een dikke pre. Maar mocht je die niet hebben dan heb je nu de kans om een alles-in-1-oplossing in huis te halen, van Venz! Dit Chinese bedrijf (met kantoor in Nederland) maakt mediaspelers, speakers en meer van hoge kwaliteit die je geen rib uit je lijf kosten. Dat wordt genieten…

Er is ook een Product-Expert aanwezig. Hij luistert naar de naam Venz-Expert en hij logt elke dag van 7.00u tot 22.00u in om al jullie vragen te beantwoorden.

22 juni 2017 om 10:37
BackuPs Gebruiker

Wanneer wordt het ernstige beveiligings lek eens eindelijk gedicht dat nu in Kodi 17.1 en lager zit? Ik heb een Venz Pro en die is dus nu onbruikbaar !

Via onder titles kan je hele netwerk gehacked worden  http://www.techradar.com/news/kodi-vlc-and-other-media-players-are-open-to-malware-attack-via-subtitles

https://tweakers.net/nieuws/125015/software-als-kodi-en-vlc-is-kwetsbaar-voor-hack-via-kwaadaardige-ondertitels.html

Beantwoorden

22 juni 2017 om 11:39
Official Product Expert Venz-Expert Official Product Expert

Bedankt voor uw vraag, wellicht dat u het gemist heeft maar 1 juni hebben wij een OTA update eruit gestuurd die Kodi update naar 17.3 variant. Graag aub checken onder Settings – System Upgrade – OTA om de laatste firmware te installeren.

Handmatig kunt u Kodi ook ten alle tijden of iedere app eigenlijk updaten door simpelweg te gaan naar Apps – Playstore – Kodi zoeken en rechts op Update te klikken.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 21:28
cen2705 Gebruiker

Beste Venz-Expert,

De info en foto’s geven niet echt uitsluitsel: Is de VZ-KB-4 uitgerust met backlight-toetsen of niet? Zou wel superpraktisch zijn ’s avonds.

En weet u misschien ook of dit model geschikt is voor de Mini m8s ii s905x Android-TVbox? Vermoedelijk wel, maar het zou fijn zijn om zeker te weten zodat ik weet of ik kan bestellen.

Alvast heel vriendelijk bedankt voor uw antwoorden.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 23:13

Bedankt voor uw vraag, de VZ-KB-4 heeft geen backlight achter de toetsen. Hij werkt wel met de media speler die u aangeeft, dat zeker.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 21:39
MAdnan Gebruiker

@venz expert

Ik heb even heel kort mogen genieten van jullie reactie via de mail maar daarna bleef het stil.

Is er nog een oplossing voor mijn slecht werkende V10? Alles blijft hangen en in Kodi ook, apparaat werkt traag.

Graag een oplossing via de email…. wacht nog op bericht.

Beantwoorden

22 juni 2017 om 23:17

Bedankt voor uw reactie, ik heb even terug zitten lezen in de emails van u en onze support desk. U geeft hier aan “alles blijft hangen” en op email dat u alleen Kodi gebruikt. Wat u allemaal in Kodi doet en wat voor effect dat heeft op de werking van de box is niet aan ons daar u waarschijnlijk zelf zaken ingesteld heeft die deze werking veroorzaken van die specifieke app. U kunt van ons bericht verwachten om een aantal tests uit te voeren met de standaard apps op de box om uit te sluiten waar het probleem ligt, tot horens.

Beantwoorden

23 juni 2017 om 11:21
bpieterman Gebruiker

Beste Venz productexpert,

Is het met een van de mediaspelers ook mogelijk om Dolby True HD en DTS-HD Master Audio Af te spelen/ door te geven?

Alvast bedankt

Beantwoorden

23 juni 2017 om 11:42

Bedankt voor uw vraag, met de V12 ULTRA kan dat sowieso middels Android player apps en ook middels Kodi daar de V12 ULTRA Dolby en DTS licenties heeft. De V10 Pro en V10 kunnen het ook maar dan alleen via de LibreELEC software wat gebaseerd is op de mediacenter software van Kodi.

Beantwoorden

5 juli 2017 om 21:43
jos.elders Gebruiker

Leuk dingetje, zeker voor de prijs. Als de accu een paar jaartjes mee gaat, ben ik blij :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.