13 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Speakers

Speakers
Speak up! 

Fijne bluetoothspeakers, sportieve in-ears of een leuke speakerset voor naast je computer. Je vindt ze in deze Flash Sale. 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

13 juni 2017 om 08:21
woep Gebruiker

Eigenlijk hoef je niet meer te Hunten, maar gewoon wat meer geduld te hebben, de UE Megaboom is dezelfde prijs als met de iBood Hunt…

Beantwoorden

13 juni 2017 om 08:23
Dacojuri Gebruiker

En de megaboom is jammer genoeg uitverkocht… Net mijn boom 2 van vorige week geannuleerd.

@Mod, ik had toen een code gebruikt. (bij de aankoop van de boom 2). Als ik nu de witte wil aankopen, hoe lang moet ik dan wachten voor de code wordt vrijgegeven?

Beantwoorden

13 juni 2017 om 09:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Codes die gebruikt zijn bij een afgeronde bestelling worden niet meer vrijgegeven.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 09:22
Dacojuri Gebruiker

Dus de kortingscode die ik heb gebruikt ben ik kwijt bij een annulering?

Fijn is dit, zo is de keuze makkelijk gemaakt. Koop ik geen wit exemplaar. Bedankt!

Beantwoorden

13 juni 2017 om 09:48

Dat is inderdaad correct, helaas! Alle vouchers zijn slechts eenmalig geldig.

Als je een voucher gebruikt, maar de betaling wordt afgebroken, dan wordt hij vrijgegeven na circa 2 uur. Als je de betaling afrond maar later besluit te annuleren, dan is de voucher niet meer bruikbaar.

Beantwoorden

13 juni 2017 om 12:56
De Zieke Gnoe Gebruiker

Verdorie wat zijn die dingen weer vlug uitverkocht!!

Beantwoorden

13 juni 2017 om 23:13
dehaasrene Gebruiker

Beste IBood,

Ik heb in de hunt een rode Megaboom gekocht. Ik ben geïnteresseerd in een tweede om via de double up functie stereo te creëren.

Mvg

Beantwoorden

16 juni 2017 om 10:38

Hoi Rene,

Je kunt dan het beste onze inkopers tippen. Dat kun je hierrr doen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.