9 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Verlichting

Verlichting
Betaalbare verlichting

Je vindt in deze Flash Sale buitenlampen, plafonnières, lichtbronnen en accessoires. Wees er snel bij, want op=op!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

9 juni 2017 om 00:06
R0bbiee Gebruiker

Is er een maximale afstand tussen de idual badkamer spots? Iemand ervaring om de afstand te vergroten?

Beantwoorden

9 juni 2017 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik raad je aan om dit topic even door te lezen.

Beantwoorden

9 juni 2017 om 00:34
jos.elders Gebruiker

LED’s Light Plafonnière met Bewegingssensor | 15 W is niet echt een goede lamp. We hebben er drie waarvan er 1 ’spookt’, gaat te pas en te onpas aan of uit en dat gaat meerdere keren per paar minuten. Andere twee doen het (nog) goed, al is het lastig in te stellen dat ze niet reageren als het gewoon al licht is.

Toch ter vervanging van de defecte maar 1 bij bestellen en hopen dat het een eenmalig productie fout is.

Beantwoorden

9 juni 2017 om 09:53

Zou je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek willen indienen? Dan kunnen we het spoken voor je onderzoeken.

Beantwoorden

9 juni 2017 om 01:29
corzwaan Gebruiker

Waardeloze buitenlampen , binnen jaar stuk , water aan de binnenkant

Beantwoorden

9 juni 2017 om 09:54

Over welke lampen gaat je ervaring?

Beantwoorden

9 juni 2017 om 06:40
sz1976 Gebruiker

Zijn die leds light lampsnoeren geschikt om in de badkamer op te hangen?

Beantwoorden

9 juni 2017 om 09:56

Ik ga het even voor je navragen!

Beantwoorden

9 juni 2017 om 12:12

Deze zijn niet geschikt voor de badkamer.

Beantwoorden

9 juni 2017 om 14:06
chrissie146 Gebruiker

Oe echt! Laatst deze bij iBOOD gekocht en 6 van in de badkamer hangen. Wat zou er dan kunnen gebeuren? :s

Beantwoorden

9 juni 2017 om 16:21
Moderator Paul Moderator

Door de vochtigheid in de badkamer zou er kortsluiting kunnen ontstaan of de stoppenkast slaat af. Dus toch wel voorzichtigheid geboden.

Beantwoorden

10 juni 2017 om 01:13
sz1976 Gebruiker

Bedankt voor je antwoord. Veiligheid voor alles!

Beantwoorden

9 juni 2017 om 07:18
cumme Gebruiker

Ibood hunt wat een oplichting. Toen de 8 lampen van 9,95 gekocht voor 19,95 :-(

Beantwoorden

9 juni 2017 om 09:00
Dutchmen123 Gebruiker

Ik vind dit juist veel eerlijker. In een normale als andere webwinkels zakken ze toch ook met de prijs? Ik vind juist dat ibood veel te lang dezelfde prijs hanteert bij hetzelfde artikel, mag best wat naar beneden bijgesteld worden , ook tijdens de hunt!

Beantwoorden

9 juni 2017 om 10:08
Susantigoon Gebruiker

Meteen dubbel scoren die XGlow R4, komt altijd van pas voor die prijs…

Beantwoorden

9 juni 2017 om 11:28
Martin_Bergman Gebruiker

Volgens mij heeft de XGlow R4 geen variable focussering, nu staat zowel in de omschrijving (“Door de focusring naar voren of achter te schuiven schakel je gemakkelijk over van spot- naar floodstand.”)  als bij de specificaties (“One-Finger Focus: Spotlight”) dat er wel een focusring op zit. In de ibood-aanbieding van november was dat één van de verschillen met de R1:

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/product-specs/18163/38856/xglow-r1-of-r4-oplaadbare-zaklamp.html

Ook op website van xglow zelf staat niets over een focusring op de R4.

Beantwoorden

9 juni 2017 om 13:15
Lubbers92 Gebruiker

Hebben 1 van de xglows ook de functie voor een drukschakelaar? zoiets als dit: 
https://img.fasttechcdn.com/126/1265202/1265202-2.jpg

Beantwoorden

9 juni 2017 om 13:25
Moderator Dees Moderator

Hallo Lubbers,

Ik ga het voor je navragen.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

9 juni 2017 om 18:50
TomWitters Gebruiker

Mijn X-Glow R4 werd vandaag geleverd. Ziet er degelijk uit, maar hij werkt niet. Volledig opgeladen, groen ledje brand.

Nog iemand die hetzelfde probleem heeft?

Beantwoorden

9 juni 2017 om 18:51
TomWitters Gebruiker

Anders kan ik hem samen terugsturen met de LED lamp die ik kocht bij Ibood die ook niet werkt.

Beantwoorden

28 juni 2017 om 15:28
Quakernate Gebruiker

Ik heb helaas precies hetzelfde probleem. Krijg ook geen mails terug van XGlow zelf. Krijg van gmail een mail met het bericht dat hun servers het verzoek om verbinding te maken niet accepteren.. Is XGlow misschien al eventjes failliet ofzo? Ik ga ze, of een van de winkels die als servicecenter voor hun dienden nog proberen te bereiken.

Beantwoorden

28 juni 2017 om 15:42
Quakernate Gebruiker

Je hoeft ‘m trouwens niet echt terug te sturen als het goed is. Ik diende een garantie verzoek in en kreeg een mail met contactgegevens. In de RMA pdf stond dat het niet mogelijk is dit product op deze manier te vermelden en dat ik moest mailen naar customerservice@ibood.nl. Toen besloot ik maar te bellen en de telefoniste vertelde me dat, omdat het bedrag zo laag is, de lamp niet wordt opgenomen voor reparatie en het aankoopbedrag teruggestort zou worden en ik de lamp mocht houden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.