2 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Roam Headphones

Roam Headphones
Design, comfort en topgeluid

Dat is wat je terugvindt in de koptelefoons en oordopjes in deze Flash Sale. Of je nou een fijne koptelefoon zoekt voor die uurtjes on the road of voor tijdens die keiharde work-outs, Roam heeft het. En dat wel voor een heel zacht prijsje ;).

2 juni 2017 om 00:03
PatrickO Gebruiker

Wat is de gebruiksduur van de batterij in de Sports Hook BT?

Beantwoorden

2 juni 2017 om 09:53
Smahane Gebruiker

In elk geval langer dan twee uur: https://tweakers.net/productreview/160631/roam-headphones-bluetooth-hook-headphones-(zwart).html

Beantwoorden

2 juni 2017 om 07:53
Testedoene Gebruiker

Kunnen de on-ears gebruikt worden voor kinderen van 7 jaar?

Beantwoorden

2 juni 2017 om 11:58
Moderator Dees Moderator

Hallo Testedoene,

We hebben even gebrainstormd over je vraag, want hij is niet geheel duidelijk.
Als artikel (qua afmeting etc) denken we dat de koptelefoon zou passen.
Is het een geschikt gebruiksartikel voor een kind van 7, dan is het een vraag die wij niet kunnen beantwoorden.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

3 juni 2017 om 00:26
Karo1977 Gebruiker

Beste,

.Zijn deze koptelefoons ook geschikt om aan te sluiten op een laptop om zo naar muziek te kunnen luisteren?

Beantwoorden

3 juni 2017 om 08:04
Martin_74 Gebruiker

In de specificaties staat

AUX jack 3.5, dat is een jack plug die in laptops zit (mits hij er überhaupt op zit)

Edited by: Paul fixed post

Beantwoorden

3 juni 2017 om 08:23
ligiprox Gebruiker

Wordt er bij de sport in-ear meerdere ‘wings’ of ‘fins’ bijgeleverd of is het een vast design? En hoe zit dat met de buds?

Beantwoorden

3 juni 2017 om 09:04
Bies11 Gebruiker

Matchen de BT Sport Hook Oordopjes met een hardloophorloge (bluetooth) zoals bijvoorbeeld de TomTom Runner 2? Ik heb namelijk verschillende ervaringen met BT oordopjes; sommige vinden geen verbinding met mijn horloge. Op mijn horloge kan ik ook niet zoals bijvoorbeeld op een telefoon een bluetooth-apparaat selecteren. Hij zoekt gewoon totdat een link is gevonden. (Met BlueAnt Pump werkt het bijv. prima, deze zijn echter kapot geraakt. Ik heb onlangs BT oordopjes bij het Kruidvat gekocht; deze vinden geen link.)

Beantwoorden

3 juni 2017 om 18:55
Bies11 Gebruiker

Iemand?

Beantwoorden

3 juni 2017 om 19:17
Moderator Paul Moderator

Beste Bies,

Doordat ik geen ervaring heb met het bluetooth connecten van een Roam product met een smartwatch kan ik jouw vraag helaas niet beantwoorden. Ik verwacht echter dat het geen problemen zal opleveren.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

4 juni 2017 om 11:05
SinkerNL Gebruiker

Ze werken met de Apple Watch, dus kun je met zekerheid zeggen dat ze ook op de TomTom Runner 2 werken!

Beantwoorden

4 juni 2017 om 22:07
Bies11 Gebruiker

Dank, ik had inmiddels uit reviews elders vernomen dat dit inderdaad geen issue was.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.