5 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Elke ouder wil het beste voor zijn/haar baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Maar alle jonge ouders weten ook dat aan "het beste" een prijskaartje hangt, en luiers kosten sowieso al een rib uit je lijf. Niet bij iBOOD, dus inslaan maar! En wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

5 juni 2017 om 00:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

De prijs per luier van de nog beschikbare luiers vind je hieronder.

Eventuele typfouten voorbehouden

Beantwoorden

6 juni 2017 om 17:27
willemsl Gebruiker

mail gekregen met ‘free shipping code’ voor bestellling van pampers echter deze werkt niet (geldig tm 7/6).

Beantwoorden

7 juni 2017 om 14:53

Zou je deze mail, met een korte uitleg, kunnen doorsturen naar webcare@ibood.nl? Dan pakken we dit z.s.m. voor je op!

Beantwoorden

5 juni 2017 om 00:04
Martin_74 Gebruiker

Hey, daar zijn ze weer.

Hij blijft maar schijten hoor. Maar er is nog een zending met DHL onderweg uit de Hunt.

Ik sla ze Deze keer over

Beantwoorden

5 juni 2017 om 05:54
pietervdm Gebruiker

Bij maat 5 staat 180 bij de specificaties. Lijkt me een typefout

Beantwoorden

5 juni 2017 om 21:27
Moderator Paul Moderator

Dat is inderdaad een typfout en moet 108 stuks zijn. Dank voor het attenderen.

Beantwoorden

5 juni 2017 om 07:58
jbrants Gebruiker

Op voorraad en dan toch nog 2 weken nodig hebben om het op te sturen? Bijzonder.

Beantwoorden

5 juni 2017 om 09:16
deboer.bas Gebruiker

Jammer om te lezen dat de verzending zo lang duurt, paar werkdagen prima: “ow luiers bijna op, even een actie zoeken”

Beantwoorden

5 juni 2017 om 13:13
rubikon Gebruiker

50% korting zonder verzendkosten, wat de prijs toch behoorlijk minder gunstig maakt, plus een levertijd van twee weken doet mij deze actie overslaan. Sorry ibood, maar altijd die verzendkosten van €5,95 verpesten toch een heleboel aanbiedingen.

Beantwoorden

5 juni 2017 om 21:29
Moderator Paul Moderator

De pampers vliegen niet uit zichzelf naar de klanten toe. :) 
Er zijn nu eenmaal kosten voor het verzenden, danwel separaat genoemd danwel in de dealprijs verwerkt.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 07:25
robin5238 Gebruiker

Hallo Paul

Dat er kosten zijn verbonden aan het versturen van dit soort items weet iedereen. Maar wij weten ook allemaal dat jullie minder dan 5,95 betalen voor deze verzending of jullie moeten echt een hele slechte deal hebben met postbedrijven. Voor dit geld kun je waarschijnlijk ook nog een mannetje huren die hem de bus in legt en de pakketjes door heel het land gaat afleveren (lijkt er ook op ik bedoel 2 weken wachten). Ik krijg pakketjes met 2 weken bezorg tijd nog met minder verzendkosten helemaal uit China gehaald. Met al het gezeur van de gemiddelde ibood’r vraag me af waarom er nog geen verhaaltje op de website staat om deze hogen verzendkosten op te heldere.misschien is een simpele opheldering genoeg om deze mensen zich over deze kosten heen te laten zetten.

Mvg,

Robin

Beantwoorden

6 juni 2017 om 09:04

He Robin,

De verzendkosten beslaan niet enkel de postzegel die we op je pakketje plakken. Het gehele proces in het distributiecentrum valt hier ook onder, evenals de materiaalkosten (een doos is bijv. ook niet gratis).

Groeten,
Bas

Beantwoorden

5 juni 2017 om 15:54
seanbloemendaal Gebruiker

Hoe komt het dat er geen maat bij zit voor new born. ?

Beantwoorden

5 juni 2017 om 21:30
Moderator Paul Moderator

Hallo Sean,

De New Born maten zijn tijdens deze flashsale niet beschikbaar, maar je kunt jouw verzoek hierr aangeven.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

6 juni 2017 om 08:03
pestventje Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 10:10
mdrongelen Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product, ook als de vergelijking in ons voordeel is ;-)

Beantwoorden

6 juni 2017 om 10:21
jasper84 Gebruiker

Ik heb op de mail een coupon voor gratis verzending ontvangen gisteren, echter werkt deze niet. Is het mogelijk om een wel werkende te sturen?

Alvasbedankt

Beantwoorden

6 juni 2017 om 10:27
pelsje29 Gebruiker

Bij mij werkt de code gratis verzenden ook niet. Kan ik een werkende krijgen? Wil vandaag wel pampers bestellen voordat deze uitverkocht zijn.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 10:51

Ik wil jullie vragen om de mail met daarin de vouchercode door te sturen naar webcare@ibood.nl, dan wordt dit z.s.m. nagekeken!

Beantwoorden

6 juni 2017 om 13:34
RupS Gebruiker

Ook ik heb een code ontvangen welke niet werkt. Ik heb gemaild naar webcare en krijg een automatisch bericht dat het 1 a 2 werkdagen duurt voor een reactie. Tegen die tijd zijn de luiers uitverkocht of is de deal voorbij…

Beantwoorden

6 juni 2017 om 13:40

Dit is inderdaad een automatisch reactie, mijn collega’s op onze webcare-afdeling houden de mailbox extra in de gaten m.b.t. deze voucherproblemen.

Beantwoorden

6 juni 2017 om 13:43
RupS Gebruiker

Oke, ik wacht bericht af dan

Beantwoorden

6 juni 2017 om 14:29
RupS Gebruiker

Geheel naar tevredenheid opgelost! Nieuwe werkende code ontvangen, bedankt:)

Beantwoorden

7 juni 2017 om 09:31
Gurbstah Gebruiker

Hier hetzelfde probleem.

heb al een mail verstuurd naar de webcare.

Zit je collega nog de mail in de gaten te houden?

vandaag verloopt de vouchercode namelijk ;)

Beantwoorden

7 juni 2017 om 08:37
Ruben2016 Gebruiker

Het is niet uitverkocht, en al ik wil bestellen krijg ik toch bij ‘Pampers Active Fit | Maat 3 | 74 stuks’ dat ik niet kan bestellen omdat het bijna uitverkocht is.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 09:24

Je kunt maximaal 3 stuks in je winkelwagen stoppen. Waarschijnlijk overschrijd je dit aantal, waardoor deze melding in beeld komt.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 09:59
schallie233 Gebruiker

Ik krijg hetzelfde bij de Maat 6. 3, 2 of 1 bestellen geeft de melding.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 10:02
schallie233 Gebruiker

My bad, toch gelukt :-)

Beantwoorden

7 juni 2017 om 13:40
braamm Gebruiker

Mijn kortingscode werkt ook niet. Gisteravond over gemaild, maar nog geen reactie. Kan iemand er haast achter zetten?

Beantwoorden

7 juni 2017 om 14:40

We kunnen geen mail van je terugvinden, Bram. Zou je hem nogmaals kunnen sturen naar webcare@ibood.nl ?

Beantwoorden

7 juni 2017 om 18:56
braamm Gebruiker

Ik zie deze reactie nu pas. Ik heb net de mail opnieuw gestuurd.

Ik wacht af voor de nieuwe code

Beantwoorden

7 juni 2017 om 23:05
braamm Gebruiker

Helaas geen reactie meer..

Maar jullie kunnen dit natuurlijk corrigeren achteraf.

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:23
jeroen91 Gebruiker

Hi Moderator,

Ik wacht ook nog op een werkende code, kunnen  jullie eventueel producten reserveren?

Beantwoorden

7 juni 2017 om 15:39

Het is helaas niet mogelijk om een product te reserveren. Ik verwacht echter dat we voor vandaag nog genoeg voorraad hebben.

Beantwoorden

8 juni 2017 om 08:54
jeroen91 Gebruiker

Hallo Bas,

Ik heb nog steeds geen reactie van webcare en de aanbieding is inmiddels verlopen, daarnaast zie ik nu uitverkocht staan bij de producten. Ik wil graag gebruik maken van de persoonlijke aanbieding die jullie gemaild hebben, hoe nu verder??

Mvg

Beantwoorden

8 juni 2017 om 09:16

Hé Jeroen,

Ik ga dit even navragen. De pampers staan inmiddels overigens weer online.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 juni 2017 om 21:41
Dreamcatcher Gebruiker

dacht ga ik kijken waar me pakket blijft zie ik dit staan bij dhl UNKNOWN_STATUS_SVDEPOT_50420

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:23

Hoi Dreamcatcher,

Dat is een vreemde melding, ik zet hem even intern door, zodat dit nagekeken kan worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.