18 maart 2015 om 00:02
iBOOD

Beveiligingscamera's

Product Expert aanwezig

Beveiligingscamera's

Rond je huis, garage of bedrijf een oogje in het zeil houden? Deze Flash Sale maakt het je gemakkelijk! Van eenvoudig te installeren IP-camera's met WiFi en weerbestendige camera's voor outdoor gebruik tot complete CCTV-surveillance kits: allemaal van Conceptronic!

18 maart 2015 om 00:15
Robertschmidt Gebruiker

Draadloos? waar haalt ie zijn stroom vandaan dan?

19 maart 2015 om 00:21
burgkop Gebruiker

Moet aangesloten worden aan 12v.

Alleen de signaaloverdracht (wat hij ziet of moet opnemen)  is draadloos. Overigens kan het meestal óók met een snoertje.

18 maart 2015 om 00:17
wimmi Gebruiker

Hoeveel uur kan de koepelnetwerkcamera opnemen aan beeldmatriaal?

18 maart 2015 om 09:16
Moderator Kris Moderator

Beste wimmi,

dit hangt van verschillende parameters af, door de eindgebruiker in te stellen: resolutie, bitrate en framerate. En of je er geluid bijwilt of niet. Dan varieert de bestandsgrootte van enkele honderden megabytes tot gigabytes. Met motion detection kan je optimiseren en zorgen dat enkel opgenomen wordt wat jou interesseert.

Voor deze (en andere parameters) kan je de handleiding raadplegen op: http://download.conceptronic.net/manuals/CIPCAM720PTIWL%2CCIPCAM720OD%2CCIPCAM720ODWDR%2CCIPDCAM720OD-V1_UM_V1.0.pdf

Prettige dag,

Kris

18 maart 2015 om 09:53
Official Product Expert Conceptronic-Expert Official Product Expert

Dank Kris had het zelf niet beter uit kunnen leggen!

18 maart 2015 om 02:00
Ricardopp Gebruiker

Hoeveel kost een extra camera voor bij het 8 kanaal set

18 maart 2015 om 02:54
mariusjr Gebruiker

Kijk, dat is nauwelijks duurder als een dummy… maar weet je zeker dat het er echt uit ziet! ;-)

18 maart 2015 om 09:16
Moderator Kris Moderator

Dag mariusjr,

en je hébt er uiteindelijk nog iets aan ook ;-)

Fijne dag!

Kris

18 maart 2015 om 08:15
dhstork Gebruiker

Wat wordt bedoeld met de volgende zin bij de tekst over de 720 pan & tilt?

“Door de IP-camera aan te sluiten op een draadloze router, krijg je toegang tot live beelden die door de camera zijn opgenomen vanaf een pc of notebook, maar ook via een smartphone of PDA.”

Live beelden die zijn opgenomen? Verder lijkt me die camera wel wat.

18 maart 2015 om 09:18
Moderator Kris Moderator

Beste dhstork,

ik vermoed dat daar een “en” vergeten werd: je kan live beelden zien, én die door de camera zijn opgenomen (eg. SD card).

Prettige dag,

Kris

18 maart 2015 om 08:23
hg.strijker Gebruiker

Er staat mooi 720p als resolutie weergegeven bij de cameras, en ergens staat ook nog een 1280×1024 resolutie genoemd, maar lees ik het goed dat de 4- en 8-kanaals kit niet met een resolutie hoger dan 704×576 kan opnemen? Dat vind ik helaas niet echt een hoge resolutie. Zijn er voorbeeld-filmpjes te vinden in dag- en nachtsituatie van hoe dit er uit ziet?

18 maart 2015 om 11:41

Beste hg.strijker,

De resolutie’s die worden genoemd hebben betrekking op verschillende mogelijkheden van een Kit, in de spec’s komt dit inderdaad niet heel goed naar voren, bedankt voor het aanhalen hiervan. De DVR neemt per kanaal op D1 resolutie (704×576) op maar heeft ook een video uitgang om de beelden live te kunnen bekijken op een monitor ,dit kan in HD zijn of full HD afhankelijk van type aanluiting (HDMI of VGA) en model (4- of 8-Kanaals Kit) hiermee kan je de verschillende kanalen tegelijkertijd op een beeldscherm bekijken.

Prettige dag!

Yannick

18 maart 2015 om 09:04
sebastiaanmeloen Gebruiker

@product-expert: ik zie het merk conceptronic niet op de lijst voor de synology surveillance station compatibility, ik wil graag de opnames op mijn NAS hebben. Nu zou je dit via SMB of FTP kunnen doen maar dat is in mijn optiek niet heel ideaal, half afgebroken files als er iets mis gaat. Hebben jullie een idee of dit compatible is? Ik heb interesse in de 720p pan&tilt

18 maart 2015 om 09:27
Moderator Kris Moderator

Beste sebastiaanmeloen,

volgens de handleiding (http://download.conceptronic.net/manuals/CIPCAM720PTIWL%2CCIPCAM720OD%2CCIPCAM720ODWDR%2CCIPDCAM720OD-V1_UM_V1.0.pdf) ondersteunt de 720p outdoor camera Onvif 2.0, dus met een “generiek” Onvif profiel in Surveillance Station zou dit moeten werken – op de synology fora vind je menig succesverhaal met de generieke Onvif profielen.

Succes!

Kris

18 maart 2015 om 10:48

Beste Sebastiaanmeloen,

De Conceptronic Camera’s Staan inderdaad niet in de lijst die synology op hun site heeft staan. De Camera’s zijn Onvif Compatibel en zijn daardoor zonder problemen met nassen en NVR’s te gebruiken die deze standaard ondersteunen.

Prettige dag!

Yannick

18 maart 2015 om 09:22

Goedemorgen Ibood,

Ik ben Yannick en ben reeds 10 jaar werkzaam voor Conceptronic, de komende dagen ga ik jullie vragen beantwoorden.

18 maart 2015 om 09:53
Gadgy Gebruiker

Ik ben even benieuwd wat er in de de doos zit. Op de pdf gedownload op conceptronic staat bij ‘package’ alleen de recorder en de 4 camera’s. Zit de volledige bekabeling er bij? Zo ja, hoe lang zijn de kabels? Iedere camera een eigen 220v adapter?

18 maart 2015 om 10:25

Beste Gadgy,

De kit zijn direct klaar voor gebruik, naast de recorder en de 4 camera’s word het volgende meegeleverd:

Multi language quick installation guide> Power adapter > Power splitter cable > Remote control > Resource CD > 4*18.3m BNC Cables

De camera’s Krijgen voeding via de meegeleverde BNC kabels waardoor niet iedere camera een eigen voeding en stroomaansluiting nodig heeft. Hierdoor kun je de camera’s op bijna elke plek kwijt zonder je zorgen te hoeven maken over stroomvoorzieningen.

Prettige Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 10:21
Hendrik60 Gebruiker

Beste,

Ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit van de video wat wordt opgenomen van de C4CHCCTVKIT. Ik kan dit echter niet vinden op internet. Hebben jullie een voorbeeld?

18 maart 2015 om 13:25

Beste Hendrik60,

Het onderstaande linkje geeft een een Idee van wat je van de kwaliteit van een CCTV kit kan verwachten.

https://www.youtube.com/watch?v=-M4lhYD2VBM

Prettige Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 10:33
krisztian Gebruiker

@Official Product Expert

kan je ook opnemen met de CIPCAM720PTIWL?

gebeurt dat op een sd card die in de camera moet? doe je opnemen met behulp van de bijgeleverde software?

bvd,Krisztian

18 maart 2015 om 12:15

Beste Krisztian,

De CIPCAM720PTIWL kan op verschillende manieren opnemen, direct op SD Card, naar een FTP of via de meegeleverde Software. hieronder vind je een link naar de uitgebreide handleiding waarin verder word ingegaan op de instelmogelijkheden van de camera.

http://download.conceptronic.net/manuals/CIPCAM720PTIWL%2CCIPCAM720OD%2CCIPCAM720ODWDR%2CCIPDCAM720OD-V1_UM_V1.0.pdf

Prettige Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 14:36
krisztian Gebruiker

dank voor de info

18 maart 2015 om 10:38
Bussloo Gebruiker

De IP cam lijk precies op die van MrSafe die een tijd geleden langs kwam. Zijn deze naast elkaar te gebruiken?

18 maart 2015 om 12:34

Beste Bussloo,

Daar durf ik geen uitspraak over doen. Veel van deze Ip cam’s lijken op elkaar, maar onderhuids zijn er grote verschillen in een chipset en of software mogelijk.

Prettige Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 11:11
frenki Gebruiker

Hoe bevestig je de CIPCAM720ODWDR ?

Zit hier een beugel bij?

18 maart 2015 om 12:41

Beste Frenki,

Bij De Conceptronic CIPCAM720ODWDR word standaard een bevestigingsbeugel meegeleverd.

Hieronder een link naar de volledige specificatie lijst met daarin ook een lijst met wat er word meegeleverd.

http://www.conceptronic.net/files/CIPCAM720ODWDR.pdf

Prettige Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 11:42
Ricardopp Gebruiker

8 kanaals pakket maar hoeveel kost een extra camera als ik die wil uitbreiden met cameras er zitten er standaard maar 4 bij zag ik

18 maart 2015 om 12:59

Beste Ricardopp,

Er zijn verschillende Camera’s te koop ter uitbreiding van de CCTV kits.

In onze eigen Collectie hebben we de volgende modellen beschikbaar.

CCAM700D30    700TVL Dome CCTV Camera

CCAM600D24 600TVL Dome CCTV Camera

CCAM600F24     600TVL CCTV Camera

CCAM700F24     700TVL CCTV Camera

CCAM700F36     700TVL CCTV Camera

CCAM700V42    700TVL Vari-focal CCTV Camera

wij verkopen helaas niet direct aan Particulieren dus voor prijzen moet ik je naar het internet verwijzen.

Prettige dag!

Yannick

18 maart 2015 om 11:52
leoncaffa Gebruiker

Ik wil de koepelcamera (CIPDCAM720OD) bij mij aan de gevel hangen en daar heb ik een paar vragen over:

Wat is het bereik van de camera als het donker is?

Hoe wordt het apparaat van stroom voorzien? Door middel van een adapter of POE (Power over Ethernet)? Hoe lang is de eventuele kabel?

Kunnen opnames ook rechtstreeks naar een Windows machine worden weggeschreven (bijv. door middel van FTP o.i.d.) in plaats van naar de SD card.

B.V.D.

18 maart 2015 om 13:11

Beste Leoncaffa,

Het maximale bereik in het donker is 20 meter.

Apparaat word van stroom voorzien middels de meegeleverde adapter.

De lengte ga ik navragen.

Opnames kunnen ook rechtstreeks naar een pc of ftp server worden geschreven.

voor uitgebreide mogelijkheden van de camera verwijs ik je naar onze handleiding.

http://download.conceptronic.net/manuals/CIPCAM720PTIWL%2CCIPCAM720OD%2CCIPCAM720ODWDR%2CCIPDCAM720OD-V1_UM_V1.0.pdf

Prettige Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 16:09

Beste Leoncaffa,

Ik heb het laten opmeten, de kabel naar de adapter steekt vanuit het einde van de draagarm 19 cm uit.

fijne Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 13:36
robert86 Gebruiker

Beste Yannick,

Is de CIPCAM720OD alleen via de cloud te benaderen?

Of kun je ook live beelden via een url stream bekijken?

Groeten,

Robert

18 maart 2015 om 13:59

Beste Robert86,

De CIPCAM720D is ook gewoon via url stream te bekijken.

Hieronder vind je de uitgebreide gebruikers handleiding waarin deze functionaliteit en ander mogelijkheden worden uitgelegd.

Prettige Dag!

Yannick

19 maart 2015 om 22:53
burgkop Gebruiker

Waarom toch geen NL handleidingen als het product in Nederland op de markt wordt gebracht, wat een ergernis elke keer.

18 maart 2015 om 14:50
Jvredeveld@wenovate.com Gebruiker

Hoelang zijn de bijgeleverde kabels bij de 4-kanaals set?

18 maart 2015 om 16:00

Beste Jvredeveld,

De 4 kanaals set word geleverd met 4 kabels van 18,3 meter.

Prettige Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 17:12
Smolly Gebruiker

Vorige keer een CIPCAM720ODWDR besteld, maar die werd geleverd met een lens van 6mm ipv de gespecificeerde 3.6mm. Wat wordt er nu geleverd?

18 maart 2015 om 17:56

Beste Smolly,

Bedankt voor de informatie! Er is geen revisie verandering geweest dus het product moet het zelfde zijn. Het kan zijn dat iemand het verkeerd heeft ingevoerd, ik vraag het na. Ik verwacht wel dat het antwoord er pas morgen zal zijn.

Nog een fijne avond!

Yannick

19 maart 2015 om 12:24

Beste Smolly,

Bedankt voor de informatie het gaat inderdaad om een 6mm lens en wel een 1/3” 6mm met 2MP. We gaan zorgen dat dit op de website word aangepast. das nog eens een fijne verassing!

Prettige Dag!

Yannick

20 maart 2015 om 07:51
Smolly Gebruiker

Hoi Yannick, bedankt, en hoe zit het met de CIPCAM720OD?

20 maart 2015 om 12:16

Hoi Smolly,

Die beschikt wel over een 3.6mm lens, Je mag altijd hopen ;-)

Prettige Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 17:14
Emperor Gebruiker

Bij de Conceptronic Draadloze 720p pan&kantel netwerkcamera wordt er gesproken over de mogelijkheid van een melding bij een gebeurtenis, is dit zowel bij beweging als bij geluid?

Ik zit er aan te denken om deze naast een normale babymonitor te gebruiken maar dat is de melding bij geluid natuurlijk erg wenselijk :)

18 maart 2015 om 18:10

Beste Emperor,

Deze melding is mogelijk bij Beweging en bij een Alarm, op basis van beweging kan je tot wel vier verschillende gebieden kiezen waar op gefocust moet worden en per gebied kan je aangeven hoe nauwkeurig hij moet letten op bewegingen. Het Alarm Kan getrigerd worden door een extern alarm ik zal nagaan of dit alarm ook getriggerd kan worden door de ingebouwde microfoon.

Nog een fijne avond!

Yannick

19 maart 2015 om 12:08

Beste Emperor,

We hebben het getest en de camera kan ook bij geluid opgepikt door de interne microfoon een alarm notificatie sturen.

Prettige Dag!

Yannick

18 maart 2015 om 20:58
drikke81 Gebruiker

Beste,

Werkt het sturingssysteem ook op een Windows phone? Of beter gezegd kan ik live beelden zien vanaf mijn Windows phone?

Bedankt

18 maart 2015 om 22:37

Beste Drikke81,

Wij hebben geen Windows phone suport met easy instal via QR codes scan zo als we dat voor Android an IOS hebben, wellicht is het wel mogelijk via de browser direct op de camera’s in te loggen.

We hebben helaas geen mogelijkheid dit te testen.

Nog een fijne avond!

Yannick

18 maart 2015 om 21:28
ruud_1983 Gebruiker

Beste expert,

Is het mogelijk om de CIPCAM720PTIWL zo in te stellen dat hij automatisch begint met opnemen, zodra er beweging is?

Alvast bedankt

18 maart 2015 om 22:49

Beste Ruud_1983,

Dit is zeker mogelijk en ook een van de sterke punten van deze camera, de beweging’s detectie kan je tot op wel vier verschillende gebieden instellen hierdoor kan je kiezen waar op gefocust moet worden en per gebied kan je aangeven hoe nauwkeurig hij moet letten op bewegingen. stel je hebt katten rond lopen en je wilt niet dat er onder de 1 meter gefocust word op beweging dan kan je dit gebied buiten de sensor houden.

Pagina 16 van de handleiding geeft een goed beeld van wat mogelijk is, zie hieronder link naar de handleiding.

Nog een fijne Avond!

Yannick

18 maart 2015 om 21:49
sknoops Gebruiker

Beste Yannick,

Ik heb bij de vorige aanbieding van Conceptronic hier op iBood de C8CHIPSKIT gekocht en ben daar zéér tevreden over, doch heb hier één probleem mee: ik heb namelijk nog enkele andere IP-cams van andere merken, ook hier op iBood gekocht, en die zouden normaal ook aan de DVR van jullie moeten kunnen gekoppeld worden op 1 van de 4 beschikbare gewone IP-poorten zoals werd beschreven op de site hier en in jullie datasheet, maar ik krijg dit langs geen kanten voor mekaar. Ik heb hiervoor al enkele berichten achter gelaten op de support site van Conceptronic maar heb nog nooit enig antwoord hierop mogen ontvangen, wat héél jammer is natuurlijk. Jullie hebben een goed product, maar dan moet er ook de nodige ondersteuning worden geboden, niet? Ik ben geen computerleek, maar eerder een computer-expert, en toch lukt het me niet … Ook de handleiding laat me niet toe dit goed in te stellen, er staat gewoon niets over in. Kan jij me hier aub mee helpen? Of ondersteunen jullie enkel jullie eigen camera’s, zo ja, welke, want ook dat vind ik nergens terug? Zijn de camera’s in de huidige aanbieding compatibel?

Alvast héél erg bedankt voor enige duiding hieromtrent,

Met vriendelijke groeten,

Steffen

18 maart 2015 om 23:23

Beste Steffen,

Ik Vind het zeer vervelend dat je nog geen antwoord van onze technische support heb gehad. Ik ga hier achteraan want dit mag niet gebeuren. Met betrekking tot de camera’s en compatibiliteit zal ik voor je nagaan of het een gesloten systeem is of niet en welke camera’s compatibel zijn. De volgende Conceptronic Camera’s komen uit de zelfde lijn en werken op de C8CHIPSKIT.

CPOECAMB36
2-Megapixel Day/Night PoE Bullet Outdoor Network Camera, 3.6mm

CPOECAMB6
2-Megapixel Day/Night PoE Bullet Outdoor Network Camera, 6mm

CPOECAMD36
2-Megapixel Day/Night PoE Dome Network Camera, 3.6mm

Nog een fijne Avond!

Yannick

19 maart 2015 om 06:38
sknoops Gebruiker

Dankjewel Yannick voor de snelle reactie. Ik kijk uit naar een reactie van jullie support dan. En ik zal ook even bovenstaande camera’s bekijken.

Prettige dag nog verder!

Steffen

19 maart 2015 om 15:36

Beste Steffen,

De C8CHIPSKIT is volgens ons support team wel compatibel met andere camera’s. Onze support team raad aan camera’s te gebruiken die een RTSP Stream H.264 ondersteunen. Ze hebben goede ervaringen met Levelone Camera’s

Prettige dag!

Yannick

20 maart 2015 om 08:40
sknoops Gebruiker

Hallo Yannick,

dit ga ik straks uittesten. Ik heb inderdaad tot nu toe enkel http getest, nog niet via RTSP. Ben benieuwd …

Thanks,

Steffen

20 maart 2015 om 20:49
sknoops Gebruiker

Beste Yannick,

ik heb nog wat meer uitleg nodig, want ik krijg het niet voor mekaar. De rtsp-stream uit mijn Foscam FI9805W werkt perfect in VLC-player, dus zou het toch ook in de C8CHIPSKIT moeten lukken.

Dus hoe in te stellen aub? In het menu ga ik naar Camera 5 en dan naar Connection Settings. Hier heb ik al héél veel geprobeerd. Als connection type kan ik ‘TCP/IP’ of ‘P2P’ kiezen, en dus neem ik TCP/IP. Als device address geef ik louter het IP-adres van de camera, zonder protocol ervoor en poort erachter. Dan volgende regel de poort en dan username en password zoals ingesteld in de camera (ik kan enkel ‘admin’ kiezen als username, want als ik iets anders ingeef inde C8CHIPSKIT en ik ga uit het ‘Connection Settings’ menu en er terug in, wordt dit steeds terug op ‘admin’ gezet…

Maar dit werkt dus niet … ook niet als ik rtsp:// voor het ip-adres zet, of de streamnaam ‘/mainVideo’ erachter zet, of de hele URL erin zet, zoals ik die in VLC ingeef, niets helpt.

Kan je aan Support enkele screenshots vragen en me die doormailen of zo, zodat ik kan zien hoe zij dit instellen?

Alvast héél erg bedankt voor je hulp!

grtz,

Steffen

18 maart 2015 om 21:57
tlijklema Gebruiker

Beste product expert,

Is de 720p wdr outdoor ook compatible met een synology nas? Zodra je een bepaalde “standaard” ondersteund moet dat namelijk mogelijk zijn.

Thanks, Thomas

18 maart 2015 om 23:27

Beste Thomas

De Conceptronic IP cameras in deze Flash deal zijn Onvif Compatibel en zijn hierdoor zonder problemen met nassen en NVR’s te gebruiken die deze standaard ondersteunen. Synology maakt in zijn Software ook Gebruik van Onvif standaard, dit moet dus geen probleem zijn.

Nog een fijne avond!

Yannick

19 maart 2015 om 00:07
djbosanac Gebruiker

Wij willen deze aanschaffen:

Conceptronic 8-kanaals AHD CCTV Surveillance Kit

Kan je deze op een NAS aansluiten en tegelijkertijd ook op de meegeleverde 1TB harde schijf!
Daarnaast heeft deze een 720p resolutie als je alleen met beeldmateriaal wilt en geen geluid?

19 maart 2015 om 10:28

Beste Djbosanac,

Je zou via Synology backups kunnen laten maken van de bestanden die de Conceptronic opslaat op de meegeleverde schijf. 720P resolutie geld voor het beeld ook als je geluid wilt.

Prettige dag!

Yannick

19 maart 2015 om 08:07
mamaivanka Gebruiker

Ok, deze dame is dus atechnisch, maar ik wil wel graag een camera. Welke is handig waarbij ik niet te veel rare dingen hoef te doen?

Ik wil hem richten op onze auto vanwege vernielingen, maar hij zou vanuit de woning uit kunnen filmen. Welke camera’s zijn zonder te (veel) boren en draden te trekken hiervoor geschikt? Want hoe krijgen ze hun voeding? Allemaal middels adapter oid (dan heb ik dus een stopcontact in de buurt van waar ik hem hang nodig? Of heeft de adapter een lange kabel?)

19 maart 2015 om 11:01

Beste Mamaivanka,

Voor deze toepassing zou ik de CIPCAM720OD aanraden deze camera is zowel binnen als buiten te gebruiken, mocht dat ooit nodig zijn en heeft nachtzicht tot 15M wat in de meeste gevallen voldoende zou moeten zijn om een auto die voor de deur geparkeerd staat in de gaten te houden. Heb je het gevoel dat 15m misschien niet genoeg is dan zou je kunnen kijken naar de CIPCAM720ODWDR deze bied tot 50M nachtzicht en WDR wat voor goed beeld zorgt onder bijna alle licht omstandigheden. Voeding van de Ipcams geschiet inderdaad via een bijgeleverde adapter je zou er voor kunnen kiezen om een verlengsnoer te gebruiken als er geen stopcontact in de buurt is.

De Makkelijkste manier om de camera’s te installeren is via een smartphone of tablet hierbij Download je via de appstore het programma, en scan je de meegeleverde QR code waarna je via je smartphone of tablet de instellingen kan aanpassen. Via de meegeleverde Pc software zijn de camera’s ook heel makkelijk in te stellen hier voor is een uitgebreide handleiding beschikbaar waar in stap voor stap alle handelingen staan beschreven.

Prettige dag!

Yannick

19 maart 2015 om 08:37
cdenauw Gebruiker

@conceptronic-expert: ik ben geïnteresseerd in de 720 pan&tilt camera. Bij de systeemeisen zie ik enkel Windows vermeld staan, wordt OSX ook ondersteund? Is het mogelijk om deze camera aan de muur of het plafond te bevestigen? Zo ha, zijn er hiervoor bijkomende accessoires nodig? Bedankt

19 maart 2015 om 11:27

Beste Cdenauw,

Osx word wel ondersteund de meest eenvoudige installatie is via de gratis Apps die beschikbaar zijn voor Android en IOS. Daarnaast bied de camera een ingebouwde web interface die je gewoon vanuit je browser kan benaderen ook het bekijken van streams is geen probleem onder OSX ook dit kan gewoon vanuit je browser. De meegeleverde 64 kanaal’s camera software ondersteund echter geen OSX. Alle accessoires voor bevestiging aan muur of plafond worden meegeleverd.

Prettige Dag!

Yannick

19 maart 2015 om 11:36
cdenauw Gebruiker

Dag Yannick, alvast bedankt voor de nuttige info. Welke functionaliteit zou ik dan missen door het niet kunnen gebruiken van de 64 kanaals camera software?

19 maart 2015 om 12:58

Beste Cdenauw,

De software bied de mogelijkheid om 64 verschillende kanalen te monitoren en te besturen wat voor de meeste mensen overkill is. Meeste mensen maken gebruik van de mobiele apps deze zijn door het QR Inscan systeem zeer eenvoudig in te stellen en heel makkelijk in gebruik.

Prettige Dag!

Yannick

19 maart 2015 om 10:45
Rudi_N Gebruiker

Wat is het vermogen dat deze camera’s opnemen. Ik bedoel het apparaat staat 24/24 + 7/7 aan dus als ie pakweg 20 W verbruikt komt dat al gauw op + 175Kw per jaar.
Ik heb intresse in de CIPDCAM720OD en de CIPCAM720PTIWL. In de specs en op de site vind ik nergens deze info, terwijl die best wel nuttig is voor zulke apparaten die altijd ingeschakeld zijn.

19 maart 2015 om 11:58

Beste Rudi_N,

Dat is inderdaad hele nuttige informatie De CIPDCAM720OD verbruikt <10W en de CIPCAM720PTIWL verbruikt <6W

Ik zal vragen of ze dat op de website wat beter in de spec’s kunnen gaan vermelden.

Prettige Dag!

Yannick

19 maart 2015 om 11:07
mathias1xxX Gebruiker

Beste,

Kan ik deze dan ook draadloos laten opnemen naar mijn ZyXEL nas systeem ?

en is er een applicatie voor bv smart tv’s om rechtstreeks te kunnen bekijken.

Mvg.

19 maart 2015 om 12:36

Beste Mathias1xxX,

Waarschijnlijk wel, Via FTP functionaliteit kunnen bestanden worden weg geschreven naar een ftp Server. Je Zyxel zal vast wel de mogelijkheid hebben een ftp op te zetten. Een andere optie is om te kijken of Zyxel een Onvif compatibel security platform heeft.

Smart tv’s draaien op vele verschillende platformen en worden door ons niet ondersteunt. Wellicht dat als je een smart tv hebt die op Android draait, je de Android app zou kunnen proberen maar we bieden hier geen ondersteuning voor.

Prettige dag!

Yannick

19 maart 2015 om 11:44
Ghostley Gebruiker

Beste,

Ik ben in het bezit van een andere IP camera op het moment, maar de smartphone app die hiervoor bestaat is waardeloos.

Is het met de app voor de bovenstaande camera ook mogelijk om opnames te maken naar mijn smartphone ipv. enkel een FTP server of NAS ?

(Dit kon ik zo snel uit de handleiding niet opmaken.)

alvast bedankt.

19 maart 2015 om 12:51

Beste Ghostley,

The app bied niet direct de mogelijkheid opnames te maken vanuit de camera, Je kan wel via de App de SD card lezer van de camera benaderen en de video’s die hier mee zijn opgenomen direct bekijken. Foto’s die hierop opgeslagen zijn zijn ook op te vragen deze zijn daarnaast ook op teslaan op je mobiel en kunnen zodoende met andere worden gedeeld.

Prettige dag!

Yannick

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.