13 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Veho Gadgets

Product expert aanwezig

Veho Gadgets
Handige dingen!

Het Britse bedrijf Veho grossiert in consumentenelektronica en komt iedere keer weer met frisse designs op de proppen die uitgerust zijn met moderne technologie. Kort gezegd: mooie, handige dingen!

De Veho-Expert is vanaf maandag gedurende de dag aanwezig, Let op: Stel je vraag in het ENGELS!

13 mei 2017 om 00:07
Barisart Gebruiker

Ik heb de m6 speaker gehaald. Om eerlijk te zijn; batterij duur valt vies tegen, er komt een aardig volume vanaf maar het is erg schel en zeer weinig bass. Het is leuk als ’speakertje’, maar wil je echt geluid dan moet je toch echt investeren.

Beantwoorden

13 mei 2017 om 03:50
speldenknop Gebruiker

Ik had hetzelfde, heb mijne toen teruggestuurd. Ook vanwege het feit dat ik em ook bekabeld wilde gebruiken en het geluid dan ineens veel minder vol klonk. Design en afwerking is wel erg mooi.

Beantwoorden

15 mei 2017 om 17:25
Official Product Expert Veho-Expert Official Product Expert

Hi,

The M6 is only a 6W speaker and is smaller than these new models., the new M7 and M8 speakers are 20W and the M10 is 60W! So they are a lot louder and sound great at high volumes!

Veho

Beantwoorden

15 mei 2017 om 17:25

Hi,

The M6 ​​is only a 6W speaker and is narrower than thesis new models., The new M7 and M8 speakers are 20W and 60W is the M10! So they are a lot louder and great sound at high volumes!

Veho

Beantwoorden

13 mei 2017 om 11:36
dekaptein Gebruiker

Heb zelf eerder de M7 gekocht en ben daar erg tevreden mee. Weet niet zeker of ‘ie de 10 uur speeltijd uit de specificaties haalt maar hij komt een heel eind en het geluid, zeker ook de bass, is prima (voor een bluetooth-speaker dan). Moet zeggen dat ik ze er ook erg goed vind uitzien, het is dat ik er niet nog een nodig heb maar anders zou ik de M8 ook halen :)

Beantwoorden

15 mei 2017 om 17:27

Hi Dekaptein,

The M7 and M8 have a similar battery life, but the M8 speaker has more bass and a different look!

Veho

Beantwoorden

13 mei 2017 om 11:40
poplekkup Gebruiker

Nu al een maand of twee de BT VEHO hoofdtelefoon in huis, en ik moet zeggen: top! Ik zou niks anders meer op m’n oren willen zetten. Handig in gebruik en de kwaliteit is super hoewel de kwaliteit van een duurder model van een merk als B&W of Marshall waarschijnlijk superieur is… Maar voor die prijs,  niet twijfelen.

Beantwoorden

15 mei 2017 om 17:27

Thanks Poplekkup, glad you like the speakers!

Veho

Beantwoorden

14 mei 2017 om 08:13
skurfie Gebruiker

Can you connect 2 M10’s to use them as stereo speakers? Does the M10 play High resolution?

Beantwoorden

15 mei 2017 om 17:35

Hi

Not using bluetooth, you could use a 3.5mm stereo splitter cable to connect to both simultaneously though. Or a Google Chromecast Audio dongle and pair them using the Google Home app.

Can you clarify your question about the high resolution?

Beantwoorden

14 mei 2017 om 17:12
sanderhuijnen Gebruiker

Wat zijn de grote verschillen m.b.t. Het geluid (kwaliteit en volume) tussen de m7 en de m8?

Beantwoorden

14 mei 2017 om 19:56
Moderator Dees Moderator

Hello Skurfie en hallo Sanderhuijnen,

I am sorry, but I haven’t got the knowledge to answer your question. Try the link, it might help!

Helaas heb ik geen kennis van Veho. Kan je hier iets mee?

http://www.veho-world.com/

Dees

Beantwoorden

15 mei 2017 om 11:14
joep-de-kleijn Gebruiker

Can you connect a M8 with a M10?

Beantwoorden

15 mei 2017 om 17:36

Hi

Not using Bluetooth, you could use a 3.5mm stereo splitter cable to connect to both simultaneously though. Or a Google Chromecast Audio Dongle and pair them using the Google Home app.

Veho

Beantwoorden

15 mei 2017 om 16:37
cumme Gebruiker

Komt die http://www.noproofnoglory.com/ site van die headphones nog ooit online ?

Beantwoorden

15 mei 2017 om 23:32
sanderhuijnen Gebruiker

Twijfel erg tussen de m7 en de m8, advies is welkom!

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:06
CoremansNicky Gebruiker

Ik heb vorige keer een ZB-5 headphone gekocht maar ik krijg deze niet draadloos verbonden met mijn iPhone. Mijn gsm kan hem niet vinden. Met de kabel werkt alles perfect!

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:59

Hi,

To pair the ZB-5 headphones with your phone please follow these instructions

1) Make sure ZB-5’s are turned off
2) Press and hold the power button on the ZB-5
3) when you hear the “power on” message, don’t let go of the poewr button, keep holding it down
4) after a few more seconds, it should say “pairing” and then you can connect to the headphones by Bluetooth

After pairing, the ZB-5’s will automatically connect to your phone/tablet every time they are turned on.

Veho

Beantwoorden

30 mei 2017 om 19:32
Joost93 Gebruiker

This is some very usefull information, you should consider putting it that way in the manual!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.