9 mei 2017 om 00:00
iBOOD

999 Games

Product expert aanwezig

999 Games
Voor jong en oud!

Laat die televisie maar een avondje staan en ook die tablet en smartphone mogen met rust gelaten worden. Dit jaar keer je terug naar de essentie van het samenzijn en beleef je urenlang spelplezier met het gezin of met vrienden.

Met deze Flash Sale kan je alvast een heuse voorraad inslaan. Van spannende bordspellen tot tactische kaartspellen: in deze Flash Sale van 999 Games vind je het allemaal!

Product Expert
Je kunt je vragen stellen aan de 999 Games expert; deze is aanwezig tussen 09:00 en 17:00.

9 mei 2017 om 12:03
Peterrr Gebruiker

Leuk! Enkele spellen besteld, nu alleen nog wat kastruimte zien te vinden… ;-)

Beantwoorden

9 mei 2017 om 12:14
breakflip Gebruiker

Is er een reden dat er niet meer dan drie bordspellen kunnen worden besteld?

Beantwoorden

9 mei 2017 om 12:24
Moderator Wouter Moderator

Beste breakflip,

Ik kan van alle spellen nog vier stuks bestellen, ook alle varianten zijn te combineren.
Kan je me vertellen over welke spellen jij het hebt?

Groet, Wouter

Beantwoorden

9 mei 2017 om 13:18
breakflip Gebruiker

Ik zou de combinatie “Havana”, “Hawaï”, “Noorderwind” en “het koningkrijk” willen bestellen. 

Echter steeds als ik het vierde bordspel wil toevoegen, verdwijnt er één van de vorige drie.

Een combinatie van drie met een spel als “Boze wolf” lukt dan weer wel.

Beantwoorden

9 mei 2017 om 13:25
Moderator Wouter Moderator

Dat is heel apart, ik zie inderdaad ook dat de spellen Hawaï en Het Koninkrijk Dominion niet tegelijkertijd te bestellen zijn. Ik heb de desbetreffende afdeling ingelicht, ik hoop dat we zo snel mogelijk een oplossing hebben.
Excuses voor het ongemak.

Groet, Wouter

Edited by: Wouter
Ze hebben het rap opgelost bij iBOOD, je kan nu alle producten weer combineren breakflip.
Veel plezier met je aankopen :D

Beantwoorden

9 mei 2017 om 12:51
Gridni Gebruiker

Reserveer “elfenland” maar voor me. Kan, zonder random reader, niet betalen. Regel ik vanavond!

Beantwoorden

9 mei 2017 om 12:56
Moderator Dees Moderator

Hallo Gridni,

Helaas kunnen we niets reserveren voor je. 
Hopelijk is Elfenland vanavond nog te koop!

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

10 mei 2017 om 01:02
Moes_T Gebruiker

Kan ik nog iets toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling?

Beantwoorden

10 mei 2017 om 09:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is helaas niet mogelijk. Mochten de producten uit een reeds geplaatste bestelling nog steeds online staan, dan kun je wel een geheel nieuwe bestelling plaatsen met alles wat je wilt hebben, om daarna de eerste bestelling kosteloos te annuleren.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 10:01
Anton68 Gebruiker

Ik snap dat dit beetje negatief is, maar korting van 40% van een tientje om vervolgens verzendkosten van 6 euro is helaas maar €4 voordeel. Dit terwijl het een nette aanbieding is, wat weer positief is.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 10:18

Het klopt inderdaad de korting, inclusief verzendkosten, iets minder is. We hebben er echter bewust voor gekozen om de verzendkosten los te rekenen, in plaats van deze (“stiekem”) in de prijs te verwerken. Nu heb je namelijk de mogelijkheid om diverse producten in 1 bestelling te koppelen, zodat je slechts eenmaal verzendkosten betaalt.

Beantwoorden

10 mei 2017 om 10:33
Jess296 Gebruiker

Ik kan niet met de bankieren app betalen! Steeds als ik wil doorklikken verschijnt er alleen melding in beeld dat ik ook zonder de app -dus met reader- kan betalen. Maar heb ik niet bij me…

Beantwoorden

10 mei 2017 om 10:48

Via welke bank probeer je te betalen? En is dit via onze website, of via onze mobiele app?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 08:49
Jess296 Gebruiker

Rabobank, en dit is via jullie app!

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:26

Ik ga je melding even voorleggen aan onze app-developers.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:13

Dit is inderdaad een bekend probleem, Jess. Onze developers hopen dit z.s.m. te verhelpen.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:56
Onzann Gebruiker

Ik heb net besteld, en met de app betaald (die niet op deze device staat, daar had ik overgelezen) Wat nu?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 09:58
Onzann Gebruiker

Geld is wel van mijn rekening, maar bestel scherm blijft op payment confirmation hangen

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:05
Onzann Gebruiker

Never mind….website blijft hangen op payment confirmation, maar ik zie dat mijn bestelling ondertussen wel afgerond is. Komt wel in orde dus?

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:44

Yes, dat gaat helemaal in orde komen :-)

Veel speelplezier alvast.

Beantwoorden

11 mei 2017 om 10:43
honnes87 Gebruiker

Excuus voor laatste bericht…. drukte per ongeluk op “verzenden” zonder iets te typen (bug? Zou verwachten dat je wel iets moet typen ).

Wat ik wilde zeggen is dat het jammer is dat niet de nieuwste Dominion wordt aangeboden. Koninkrijk is wellicht leuk voor de “niet-kenners”, maar verliest z’n waarde nogal wanneer je er toch achterkomt dat het erg leuk is en je de rest gaat aanschaffen en je dan van alles dubbel hebt. Het is iig zekers een heel mooi (en verslavend) spel!

Beantwoorden

12 mei 2017 om 07:42
kicknl Gebruiker

Vraagje: is My Rummy hetzelfde als het ‘ouderwetse’ Rummikub?

Beantwoorden

12 mei 2017 om 11:20
Official Product Expert 999 Games-Expert Official Product Expert

Beide spellen zijn vergelijkbaar met elkaar. My Rummy is een variant van het bekende Rummikub, dat vooral in de Verenigde Staten veel wordt gespeeld.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.