28 april 2017 om 00:00
iBOOD

AXA Home/Security

AXA Home/Security
Safety first!

Deze  Axa Sale bevat zowel fietssloten als inbraakwerende sloten. Je huis veiliger maken is altijd een goed idee en hoeft niet duur of moeilijk te zijn. Met inbraakwerend beslag van AXA bijvoorbeeld. Alle beslag voldoet aan het Politie Keurmerk Veilig Wonen en heeft 1 of meerdere sterren SKG. In deze flash is voor elke toepassing iets te vinden, dus check het zelf en sla je (be)slag! 

28 april 2017 om 00:50
tang Gebruiker

Ik wil een oplegslot vervangen door veiligheidsbeslag (en moet dus wat laten uitfrezen). Welke zou ik moeten nemen?

Met die rechthoelkige schildjes, of die andere?

Beantwoorden

28 april 2017 om 07:32
The.traveller Gebruiker

Lijkt mij dat de langwerpige schilden een betere bescherming bieden tegen beschadiging door je sleutelbos. Daarom wil ik de oude nu vervangen.

Beantwoorden

28 april 2017 om 07:27
The.traveller Gebruiker

Het zal wel handig zijn om te weten welk type aanduiding de verschillende aangeboden sloten hebben. Komt er een certificaat “Veilig wonen”bij voor de verzekering? Zodat ik nog even kan kijken of er klachten zijn over deze sloten. En natuurlijk om te kijken of dit wel een goede aanbieding is. ;)

Beantwoorden

28 april 2017 om 09:16
tang Gebruiker

Ze hebben SKG***, het hoogst haalbare. Mijn verzekeraar (Unive) heeft geen interesse in deze certificaten.

Beantwoorden

28 april 2017 om 16:03
jboelema Gebruiker

Hoe bepaal je de maat van 55 of 72? Is dat puur de breedte van het beslag in millimeters?

Beantwoorden

28 april 2017 om 16:18
Xrayray Gebruiker

De PC maat is de afstand tussen het hart van het krukgat en het hart van de profielcilinder

Beantwoorden

29 april 2017 om 01:32
Neopikkie Gebruiker

Deurdiktes zijn niet vermeld. Beter niet verkopen door iBOOD als je er geen verstand van hebt. De maten 55 en 72 zijn pc- maten en geen button maten.

Beantwoorden

29 april 2017 om 08:10
tang Gebruiker

Ik heb setje 1 gekocht vanwege de duidelijke en complete omschrijving van Ibood.

Het zelfstellende veersysteem stelt zich automatisch in op de lengte van de cilinder.

De deurdikte maakt dus niet uit.

55 en 72 zijn inderdaad PC maten, zoals Ibood ook aangeeft.

Buttonmaten? Wat zijn dat? Ik heb beperkte technische kennis en zie misschien wat over het hoofd.

Beantwoorden

29 april 2017 om 10:13
Grrrrrene Gebruiker

Zo spannend is het allemaal niet. De standaard deurdiktes zullen ongetwijfeld passen en zijn eigenlijk vooral voor de cilinder (die je los moet kopen) interessant. Verder kun je de 55/72mm maat vrij eenvoudig zelf opmeten. Het is niet alsof er bijvoorbeeld ook 57mm en 75mm uitvoeringen zijn: de verschillen zijn groot genoeg om zeker te zijn welke maat je nodig hebt.

Ik heb in het verleden zo’n verchroomde set gekocht en het doet erg degelijk aan. Beetje overkill, maar er zit ook een SKG*** cilinderslot in bij mij van M&C ColorPro. Mooie gelegenheid om alle sloten in mijn huis dezelfde sleutel te geven :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.