6 maart 2015 om 00:02
iBOOD

Brabantia pannen

Brabantia pannen

Lekker kokkerellen

Een goede pan is duurzaam, is geschikt voor alle warmtebronnen, heeft hittebestendige handgrepen en een voedselveilige antiaanbaklaag. De pannen van Brabantia voldoen aan alle bovenstaande eisen en zijn daarom zeer geschikt om gezond en caloriearm mee te koken. Til je kookkunsten naar een hoger niveau!

6 maart 2015 om 00:30
Marten67 Gebruiker

Waarom staat dit niet bij Home & Living, lijkt mij een veel logischer plek

6 maart 2015 om 03:24
wtriksen Gebruiker

Afgezien van de discussie over de plaatsing van dit item binnen iBood, heeft iemand ervaring met deze pannen? Ik ben wel geneigd om de wok en/of de grillpan aan te schaffen.

6 maart 2015 om 06:45
Pitoes Gebruiker

Ik heb een aantal van deze pannen, echter niet de grillpan of wokpan. Wij kochten ze in Carrefour met spaarzegels + opleg.

Deze set is van een zeer degelijke kwaliteit en we hebben het ons deze aankoop nog geen moment beklaagd: zware kwaliteit, een uitstekende antikleeflaag en mooi op de koop toe. Ze kunnen wel niet in de oven gebruikt worden.

Dit is een hele mooie aanbieding van Ibood!

6 maart 2015 om 14:49
jan.vanderborght Gebruiker

Wtriksen, wij hebben zelf 3 van deze pannen; een gewone, de pannenkoekenpan en de wok. Het zijn fijne pannen om mee te werken. Maar in tegenstelling tot onze ‘oude’ pannen worden deze pannen veel minder snel warm. Ik weet niet of dit komt door de dikke bodem of het materiaal van de pan.

De pannenkoekenpan wordt niet snel genoeg warm waardoor we lang moeten wachten op de eerste gelukte pannenkoek. Onze cheapo Aldi-pan bakt ze veel sneller bruin (zo’n lichtgewicht aluminium ding).

P.S.wij koken elektrisch, dus niet op een gasvuur of inductie.

6 maart 2015 om 17:29
RayMcDrumm Gebruiker

Wij hebben ook een aantal van deze pannen gekocht via de carrefour-actie en zijn er super tevreden van. Ik koop er zeker nog enkele bij via deze actie! Wij koken met inductie en zowel pannen als potten warmen zeer snel op. Op de gebruiksaanwijzing staat vermeld dat je ze beter niet in de vaatwasser stopt (wat ik sowieso niet doe met pannen met een antiaanbaklaag)

6 maart 2015 om 07:01
pp1973 Gebruiker

zijn deze vaatwasser bestendig ?

6 maart 2015 om 08:19
Pitoes Gebruiker

Ik zou sowieso nooit een pan met antikleeflaag in de vaatwas steken. Ze zijn in een wip schoon en de agressieve wasmiddelen tasten misschien de antikleeflaag aan. ;-)

7 maart 2015 om 07:49
Collimator Gebruiker

Ik gooi al ruim 20 jaar pannen met antiaanbaklaag in de vaatwasser en er is er bij mij nog nooit één beschadigd. Men heeft vaak te veel vrees voor een vaatwasser.

6 maart 2015 om 19:51
Guyllaume Gebruiker

Als ik er meerdere wil kopen (7  verschillende). Moet ik dan telkens 5,95€ bestelkosten betalen? Zoals ik nu zie lijkt het er op. Dan heb ik bijna 40€ verzendkosten. Dat kan niet kloppen? Iemand uitleg?

6 maart 2015 om 22:00
axzis Gebruiker

Het antwoord op uw vraag staat bij de FAQ, bij ‘verzenden en bezorgen’, 3de vraag.
Ik heb zonet 2 kookpannen besteld en slecht 1 keer verzendkosten betaald.

7 maart 2015 om 18:06
Moderator Tom Moderator

Dag Guyllaume,

zoals axzis zegt , kan je het product toevoegen en dan rechtsboven klikken voor verder winkelen. Dan moet je maar 1x verzendkosten betalen.

Mvg,

Tom

7 maart 2015 om 07:03
stef1207 Gebruiker

Op de sauteusse pan na heb ik deze set via de spaaractie bij de carrefour gekocht. De pannen vind ik zeer mooi en degelijk. Ze lijken zwaar te zijn maar dit valt best mee. Het klopt dat ze langer tijd nodig hebben om op te warmen (halogeen) maar ze blijven dan ook wel langer warm. Ik gebruik geen metalen vorken of lepels enkel hout en kunstof, Zo blijft de antikleeflaag ongeschonden. De glazen deksels zijn ook handig want je hoeft niet telkens je deksel af te nemen om de inhoud te controleren. Wat ook al energie bespaart. Ik vind het enkel jammer dat 28cm de grootste verkrijgbare pannen maat is maar dit is meestal zo in een set.

7 maart 2015 om 10:43
Susantigoon Gebruiker

Prima pannen, zeker voor deze prijs.

Ik ben ruimschoots voorzien, maar moest ik ze nodig hebben, dan kocht ik nu het hele gamma koekenpannen met wok en dan de 28 cm 2 keer om op 2 pitten tegelijk pannekoeken te maken.

Overigens hier wel een typisch voorbeeld van ‘goede wijn behoeft geen krans’ ofwel geen flauwe opgepimpte verkoopkletskoek, maar rechttoe rechtaan informatie over een prima produkt. Zie je wel IBOOD, het kan!

8 maart 2015 om 13:28
hmazonderland Gebruiker

Zit er een deksel bij?

22 maart 2015 om 00:02
EricNL Gebruiker

Beste iBood,

Laat deze aanbieding alsjeblieft nog een keer terugkomen :-).

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.