2 maart 2015 om 00:02
iBOOD

Karlsson klokken

Karlsson klokken

Of je nu op zoek bent naar een fraaie, unieke wandklok of misschien eens een aparte tafelklok wilt hebben: met de deals van deze flash sale is het 'een kwestie van tijd' voor je geslaagd bent. Kijk alvast eens even rond en bedenk alvast waar jij je nieuwe designklok wilt plaatsen en kies snel voor jouw deal!

2 maart 2015 om 07:00
peterstultiens Gebruiker

hallo tikt deze klok?????? moet stil zijn!!

2 maart 2015 om 09:18
mariusjr Gebruiker

Zou ik ook wel willen weten…  ik heb al diverse klokken gekocht, maar allemaal tikken ze als hel. Ik zoek er nog 1 voor in de slaapkamer!

2 maart 2015 om 09:20
mariusjr Gebruiker

Ik heb ze niet allemaal gekeken, maar de Type: Glass Slim Cased is in ieder geval stil, volgens de beschrijving.

Ik weet niet naar welke jij keek, maar ik neem aan als het er niet bij staat, dat het dus niet stil is.

3 maart 2015 om 09:59
Harig123 Gebruiker

Wat Mariusjr zegt klopt helemaal. Enkel en alleen die klok is stil. de rest maakt een tikkend geluid

2 maart 2015 om 07:17
Grrrrrene Gebruiker

Zitten er ook radiogestuurde klokken bij? Ik denk het niet, maar ik denk: ik vraag het toch even :)

2 maart 2015 om 09:21
mariusjr Gebruiker

Als het radiagrafisch gestuurd zou zijn, dan zouden ze het er vast wel bij zetten  ;-)

2 maart 2015 om 11:05
AGTon Gebruiker

Zojuist de pure wood besteld. Moet eerlijk zeggen dat er dit keer mooiere klokken tussen zitten dan bij de vorige Karlsson verkoop. Om smaak valt natuurlijk niet te twisten.

Ik sta er wel van te kijken dat de klokken geen radiogestuurde functie hebben. Het is natuurlijk de moeite niet om twee keer per jaar het klokje aan te passen, maar voor de prijs zou het wel mogen lijkt mij.

Hoe dan ook, leuke klokken voor een leuke prijs. Nu nog kijken of hij op tijd aankomt :)

2 maart 2015 om 21:10
Binnenmars Gebruiker

Handig hoor zo’n

Karlsson Wandklok Unlimited
tussen 3 en 12 uur moet je een beetje gokken voor de juiste tijd, misschien kun je nog sparen voor de rest van de wijzerplaat.

3 maart 2015 om 06:56
speldenknop Gebruiker

Lol :)

3 maart 2015 om 14:40
mariusjr Gebruiker

och.. bespaar een beetje geld..  en teken de rest van de cijfers er gewoon bij op de muur.

3 maart 2015 om 07:57
2magic2 Gebruiker

Ibood,

Karlsson met radio controlled wandklokken aub!

3 maart 2015 om 14:41
mariusjr Gebruiker

Zou inderdaad mooi zijn.

Zo’n klok had ik al bijna 20 jaar geleden!

Ikzou zeggen dat het zolangzamerhand wel mainstraim zou zijn geworden ;-)

4 maart 2015 om 09:57
Deeske Gebruiker

In de omschrijving staat vermeld MDF, als materiaal staat er ‘kunststof’. Wat moet ik me hiervan voorstellen? Ik hoor het graag, dank!

4 maart 2015 om 09:59
Deeske Gebruiker

Ik heb he overigens over de ronde witte

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.