24 februari 2015 om 00:04
iBOOD

Tech21

Tech21

Je smartphone is de drager van je digitale leven en deze verdient daarom de best mogelijke bescherming van een mooie en sterke beschermhoes. Specifiek gezegd: een hoes van Tech21. Deze bieden de best mogelijke bescherming dankzij de toepassing van cutting edge technologie en design. Zo weet je zeker dat je geliefde toestel goed beschermd is tegen een val op de koude, harde vloer terwijl het mooie slanke ontwerp van je toestel intact blijft. Dus kom even kijken en denk eens na waarom jouw smartphone niet de best mogelijke bescherming zou mogen verdienen. Bescherming van Tech21 natuurlijk.

24 februari 2015 om 21:20
Lawk Gebruiker

6 euro voor het verzenden van 30 gram plastic.

Nuff said.

25 februari 2015 om 08:59
Admin iBOOD Admin

Helaas is het voor iBOOD niet mogelijk om producten naar België te sturen met briefpost. Dit omdat in het verleden is gebleken dat het leeuwendeel van de briefpostverzendingen naar België zoek raakt. Daarom is besloten om alle zendingen naar België met pakketpost te sturen.

25 februari 2015 om 20:14
Antwerpenzuid Gebruiker

Hoi, is de case voor de iphones van de 2de generatie of de 1ste ? Het verschil zit vanonder daarbij de 1ste er een volledige opening is vanonder ( zoals te zien is op de fotos van ibood ) en de 2de heeft losse openingen voor speakers en 3.5 plug in. Thanks

27 februari 2015 om 12:38
jkemps Gebruiker

Inderdaad, BPOst is zeer onbetrouwbaar. Heb al verschillende voor mij bestemde brieven nooit ontvangen. Aft en toe komt er een buur met een brief voor mijn adres bestemd. Heb zelfs al aanmaningen gehad voor facturen die niet zou betaald hebben, terwijl ik de factuur zelfs niet ontvangen heb. BPOST –> best zou deze markt zo snel mogelijk open getrokken worden naar concurrentie.

26 februari 2015 om 14:33
steven_willems Gebruiker

Heb deze in de winkel gekocht (flapcase) Erg tevreden over, geven erg goede bescherming voor Iphone. Flapcaseversie was € 40 geen idee wat deze zouden moeten kosten.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.