23 februari 2015 om 00:03
iBOOD

Opruimuitverkoop

Opruimuitverkoop

Inkoper Tim daalde met zijn minion af in de donkere onherbergzame krochten van ons magazijn om daar eens flink schoon te maken. Met een roestig, gammel en piepend liftje stuurden zij een pallet vol met deze superdeals omhoog en lieten via een blikjes telefoon weten dat er nog veel meer aankomt. Dus. Mensen. Help Tim en zijn minion opruimen, en check regelmatig of er nieuwe ladingen bij zijn gekomen!

28 februari 2015 om 00:48
artfabniko Gebruiker

hoe zit het nou met die ipad4 128mb? Er staat dat hij niet werkt met 4g maar wel met 3g. Wat als mijn provider 4g aanbiedt, pakt de ipad dan automatisch 3g?

28 februari 2015 om 10:15
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Yep

28 februari 2015 om 19:40
StefDierckx Gebruiker

-4605% korting op een iPad 4 128GB, sterk :p

2 maart 2015 om 13:05
Binnenmars Gebruiker

Waarom worden die teruggekomen producten zoals die Monster Headset niet als refurbished en voor een goedkopere prijs dan de originele aanbieding (van 12 januari) aangeboden, ze zijn vaak uit de doos geweest en gebruikt/getest?

2 maart 2015 om 15:58
jmolenaar1 Gebruiker

Dag Ibood,

Is deze Makitaset nog te verkrijgen?

Zo nee, komt hij dan nog eens terug?

Dank voor de reactie,

\

3 maart 2015 om 14:34
mitch1994ell Gebruiker

Hi @ibood, die wifi travel reader zou op 2 maart worden verzonden. Heb echter nog geen verzend bericht ontvangen en ook nog geen factuur in mijn mail.

Weten jullie al waneer hij wel verzonden word?

4 maart 2015 om 16:58
Binnenmars Gebruiker

Welkom bij Ibood, dit is zeker de eerste keer dat je hier wat besteld?

Sinds oktober vorige jaar met de introductie van de nieuwe website is er geen peil meer op te trekken wanneer je je besteld producten ontvangt, er wordt steen en been geklaagd hierover, overigens meer dan terecht.

De volgende mogelijkheden heb je:

1) Wachten, dat kan een paar maand duren.

2) Het kan zo maar zijn dat het product wordt afgeleverd zonder dat je een track&trace bericht hebt gehad.

3) Je kunt e-mailen naar de service, maar dan moet je ook een paar maand wachten voor je antwoord krijgt, als je al antwoord krijgt.

4) Je kunt bellen naar service waar ze je vertellen dat het product nog deze week wordt verstuurd, een week heeft bij ibood gemiddeld 50 dagen

5) Je kunt de opdracht annuleren waarna je binnen 5 dagen je geld terug krijgt, een dag duurt bij ibood gemiddeld 7 weken.

6) Je kunt in mijn ibood kijken of de verwachte leverdatum is aangepast er of er een nieuwe datum bekend is, dit zal echter niet het geval zijn, doorgaans blijft ibood verwachten te leveren in het verleden, op zich een knappe prestatie.

Het goede nieuws is dat ik tot nu toe nog alle bestelde producten heb ontvangen (op deze wifi travel reader na dan)

9 maart 2015 om 21:58
Nvermind Gebruiker

Ik heb toch mooi 4 “universal to EU plugs” ontvangen(http://www.dx.com/p/universal-european-ac-plug-travel-adapter-13525#.VP4JUF2fJ_E)

19 maart 2015 om 19:35
jbusser Gebruiker

Ik wil nu wel eens weten waar mijn bestelde verbatim gigabit Nas behuising blijft. Staat op 2 maart, nog steeds!
jullie al 4 keer ge-contact. Nada! nog niet eens het fatsoen om even te laten weten dat het wel veel langer duurt.
Krijg er echt een beetje zat van nu.
In het verleden was het nog wel eens iets later maar sinds jullie nieuwe look is het helemaal hopeloos. Ben vertrouwen in jullie helemaal kwijt.
Laat even wat weten, of reageer op één van mijn mails

19 april 2015 om 22:10
Nvermind Gebruiker

Ik vraag mij af of ik de enige persoon ben die zijn lampen niet heeft ontvangen, maar daar zal ik wel nooit achter komen.. Mensen lezen dit vast niet terug..

20 april 2015 om 10:21
Moderator Renate Moderator

Beste nvermind, ik heb je bericht even intern doorgezet.
De klantenservice zal zsm contact met je opnemen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.