11 februari 2015 om 00:06
iBOOD

SaleSoldenOpruiming!

SaleSoldenOpruiming!

Inkoper Tim daalde met zijn minion af in de donkere onherbergzame krochten van ons magazijn om daar eens flink schoon te maken. Met een roestig, gammel en piepend liftje stuurden zij een pallet vol met deze superdeals omhoog en lieten via een blikjes telefoon weten dat er nog veel meer aankomt. Dus. Mensen. Help Tim en zijn minion opruimen, en check regelmatig of er nieuwe ladingen bij zijn gekomen!

11 februari 2015 om 00:10
Pico.hq Gebruiker

“Factory Recertified”, wat houdt dat precies in?

11 februari 2015 om 00:50
Sourcenl Gebruiker

Teruggestuurd naar de fabrikant, die heeft hem nagekeken en eventueel gerepareerd.

11 februari 2015 om 07:48
Moderator Tom Moderator

Dag Pico.HQ,

ik ga even verwijzen naar deze website. Omwille van de reden dat ze het op een korte manier erg goed en bondig uitleggen.
Maar zoals er dus staat , gaat het over producten die mogelijk lichte beschadiging bevatten. (Kleine krasjes)

Meestal is dit niet het geval , en zijn het producten die uit de verpakking zijn geweest of als toonzaalmodel zijn gebruikt.
Het voordeel is wel dat deze producten strenger worden gecontroleerd op fouten dan nieuwe producten. Er zijn nogal strenge normen aan Factory Recertified Producten verbonden.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

Tom

11 februari 2015 om 00:53
Sourcenl Gebruiker

Had interesse in de Orb-It, totdat ik zag dat hij 18uur moet opladen voor 8minuten zuigen :’)

11 februari 2015 om 07:44
Moderator Tom Moderator

Dag SourceNL,

die 8 minuten zuigen klinkt inderdaad weinig als je het zo bekijkt.
We hebben de ORB-it hier thuis staan en ik moet zeggen dat wij er wel heel enthousiast over zijn.

Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat hij ineenkeer ‘uitvalt’ omdat hij geen batterij heeft. Een kruimelzuiger zegt hetzelf , en dient om ‘kruimels’ op te zuigen. Meestal is dat niet erg veel en krijg je je tafel wel schoon voor hij zou uitvallen dan.

Wat wij wel altijd doen , is het na het schoonmaken direct terug in de oplader steken. Je zou zeggen , ‘dat is erg onhandig’ , maar omwille van het design en de staander is het nog wel best mooi in de keuken. Je ziet niet echt dat het aan het opladen is.

Maar misschien vind je mij nog niet heel objectief , ik hoop dat er nog andere hun ervaring even meedelen ;)!
Mvg,

Tom

11 februari 2015 om 09:42
DanyV Gebruiker

Wij hebben thuis een kruimeldief van AEG, en dat ding moet ook ettelijke uren opladen voor dan 5-10 minuten op volle kracht te werken. Dus misschien is dat niet zo abnormaal.
Er zit niets anders op dan hem altijd in de oplader te steken als je het niet gebruikt :-)

11 februari 2015 om 09:47
DanyV Gebruiker

Iemand ervaring met de Logitech Ultimate Ears? Ik lees bij veel reviews dat de oortjes al na een paar maanden hun volume verliezen, waarschijnlijk door een ophoping van oorsmeer. Ik heb hetzelfde probleem met mijn huidige en vorige Sennheiser in-ears.

11 februari 2015 om 10:37
jos.elders Gebruiker

Besteld. Valt het refurbished erg tegen (beschadigingen en het idee dat het apparaat al vaak is gebruikt), dan gaat hij linea rekta terug. Is hij netjes, dan is de aanbieding oké en ben ik er blij mee.

Wel weer typisch dat er zo’n hoge nieuwprijs c.q. kortingspercentage wordt weergegeven. Mijns inziens een oneerlijke lokker, hij is niet nieuw en de nieuwprijs is zelfs lager zo’n beetje overal.

11 februari 2015 om 13:15
AGTon Gebruiker

Besteld, zowel de in ears als de headset. Kan nooit geen kwaad om zulke dingen op voorraad te hebben liggen.

11 februari 2015 om 15:22
dannyvanlent01 Gebruiker

20euro nog refurbish ook.

XXX

Edited by: Tom

Alleen een prijsvergelijking met een URL over identiek hetzelfde product.
Mvg,
Tom

12 februari 2015 om 06:27
schoefel Gebruiker

Kan ik het bluethooth toetsenbordje ook voor mijn nexus 7 (2013) gebruiken?

28 februari 2015 om 12:30
schoefel Gebruiker

Ja hoor, dit is perfect mogenlijk!

28 februari 2015 om 12:30
schoefel Gebruiker

Oh danku schoefel, voor je snelle reactie!

12 februari 2015 om 13:57
djvisser1 Gebruiker

Damn! Heb de Asus aanbieding gemist… Als iemand hem toch niet neemt. Koop hem graag van je over!

13 februari 2015 om 01:29
Raay Gebruiker

Hoi! djvisser ik heb er een over neem maar contact met mij op.

13 februari 2015 om 14:57
kyrabakker Gebruiker

deze hebben wij ook opgestuurd gekregen

13 februari 2015 om 17:10
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hi Bobdaik,
Dat is goed fout gegaan. Excuus hiervoor. We werken aan een passende oplossing en nemen zsm hierover contact op.

13 februari 2015 om 22:13
edseds Gebruiker

Ik heb ook een goedkope plastic bak ontvangen. Graag de juiste leveren!

14 februari 2015 om 11:08
jpaalv Gebruiker

Mooi, hier nog een gedupeerde. Goedkope bulletbin afvalbak gekregen ipv gekochte decobin pedaalemmer.

13 februari 2015 om 15:00
kyrabakker Gebruiker

hallo ibood

via onze schoonvader hebben wij de pedaalemmer van curver besteld.

hebben hem vandaag gekregen maar het is een hele andere prullebak dan dat er op jullie site staat\

en nu is ie ook nog eens uitverkocht. vind dit niet kunnen.

en dit is niet de eerste keer dat er iets fout gaat hoe lossen jullie dit op

13 februari 2015 om 16:26
harmroest Gebruiker

Ik denk dat de pedaalemmer naar de plastisch chirurg is geweest ;)

13 februari 2015 om 17:10
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hi Kyra,

Dat is goed fout gegaan. Excuus hiervoor. We werken aan een passende oplossing en nemen zsm hierover contact op.

13 februari 2015 om 19:30
matthew290188 Gebruiker

Hallo Kyra,

Ik ben ook in de veronderstelling 2x Curver Decobin 50 L te hebben aangekocht in plaats van de nu geleverde merkloze B-kwaliteit prullenbakken.

Volstaat dit bericht om melding te maken van een verkeerd geleverd product.

Ik wacht jullie reactie af.

Matthew Romijn

14 februari 2015 om 08:21
kyrabakker Gebruiker

hallo matthew

ik heb gisteren gebeld met ibood

en zij zeggen dat het idd verkeerd is gegaan dat ze de verkeerde afbeelding op de site hebben gezet

het ging om deze prullenbak die we nou hebben gekregen.

als het goed is krijg iedereen een mail van ibood met verdere uitleg en dan kan je hem terug sturen en krijg je je geld terug,

alleen weet ik nog niet op de verzendkosten er ook bij zitten daar zullen zij nog achter aan

14 februari 2015 om 10:08
PeregrineFalcon Gebruiker

Het gaat niet alleen om de afbeelding.

Ook de omschrijving en het, bijbehorende, bedrag zijn onjuist.

14 februari 2015 om 23:14
meerteno Gebruiker

Hallo Kyra,

Lijkt op een onzin verhaal van iBood. Ik heb ook deze ronde ton binnengekregen en hij is niet eens van Curver. Dat ze er nog achteraan moeten gaan of we ook de verzendkosten terug krijgen is natuurlijk helemaal van de zotte gezien het feit dat iBood een verkeerd product heeft geleverd.

Ik zat even te zoeken en de bak die iedereen heeft gekregen is volgens mij precies dezelfde als degene die vanaf zaterdag bij de Aldi te krijgen is voor een tientje…..en dan betaal je dus niet die 9 euro verzendkosten.

http://www.aldi.nl/aldi_kunststof_afvalbak_48_5_10398_19881.html

Al met al dit jaar 3 iBood’s bestelt, 2 daarvan hebben mij hevig teleurgesteld.

24 februari 2015 om 14:15
chronix112 Gebruiker

Ah, nog meer gedupeerden van de fout van Ibood! Proberen ze jullie ook af te kopen met een bon voor 7,50 euro?

13 februari 2015 om 17:47
bonehead070 Gebruiker

Bij mij hebben ze vandaag eveneens de verkeerde Curver product geleverd.
Niet de pedaal maar een goedkoper model.

Ik ga er vanuit dat er net als hierboven zsm met mij contact opgenomen wordt.

13 februari 2015 om 18:46
mamalinka Gebruiker

Ik had de duopack fischer hoofdtelefoon besteld, maar er maar 1 geleverd gekregen…

15 februari 2015 om 13:56
Moderator Tom Moderator

Dag Mamalinka ,

ik zet je probleem direct door naar de CS.
Mvg,

Tom

14 februari 2015 om 02:29
falconwd Gebruiker

Bij mij hebben ze vandaag eveneens de verkeerde Curver product geleverd.
Niet de pedaal maar een goedkoper model en zeker geen curvermerk. een goedkope plastic bak ontvangen

Ik ga er vanuit dat er net als hierboven met mij contact opgenomen wordt.

14 februari 2015 om 09:54

Wij hebben ook de verkeerde pedaalemmer ontvangen!

Ronde bak met een push deksel . Dus zonder pedaal.

Misleidend en lijkt naar mijn menig op oplichting

Zeker nu ik lees dat er meerdere zijn

14 februari 2015 om 10:24

Dit vond ik op consumentenbond.nl:

Als de verkoper iets anders stuurt dan wat je besteld hebt – bijvoorbeeld een ander type of een soortgelijk product van een ander merk – en je wilt dat niet hebben, kun je dit binnen de retourtermijn terugsturen. In dat geval zijn de verzendkosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de verkoper.

14 februari 2015 om 10:46

Ben echt boos en teleurgesteld :-(

24 februari 2015 om 14:16
chronix112 Gebruiker

Google ook even naar non-conformiteit. Ze zullen dus alsnog het product danwel een beter product aan ons moeten leveren.

15 februari 2015 om 01:50
falconwd Gebruiker

kyrabakker

tegen mij hebben ze gezegd( ibood contact gehad ) dat de leverancier verkeerd produkt heeft opgestuurd. Daarbij stel dat ze de verkeerde afbeelding op de site hebben gezet, wat met de beschrijving, is dat ook verkeerd gezet?

15 februari 2015 om 01:57
falconwd Gebruiker

En de prijs is ook verkeerd gezet dan?( als je het logisch bekijkt is het effectief de curver die ze moesten opsturen ,officiele prijs klopt  ongeveer. Zo een fout kan niet, zij zien toch bij de bestelling de productnaam die besteld is, de vuilbak die ze opgestuurd hebben kost 9.95 euro in de winkel

15 februari 2015 om 02:10
falconwd Gebruiker

dit staat in de wet voor internetshops

Bij een verkeerde levering is er sprake van een non-conformiteit. Het geleverde product voldoet namelijk niet aan de verwachting of beantwoordt niet aan de overeenkomst (het is om het even). Daardoor heeft de klant veel meer rechten dan alleen de wettelijke bedenktijd. Zo heeft de klant twee maanden(!), nadat hij ontdekt heeft dat het geleverde product niet dat is wat hij besteld heeft, de tijd om dit te melden aan de verkoper. Daarbij moet de verkoper dit oplossen door bijvoorbeeld kosteloos het juiste product leveren. Het mag de klant dus niets extra’s kosten om uiteindelijk datgene te krijgen wat hij heeft besteld

15 februari 2015 om 13:57
Moderator Tom Moderator

Beste ibood’ers,

jammer om te horen dat er iets mis is gegaan.
We doen ons best om dit zo snel als mogelijk inorde te krijgen en jullie hierover een oplossing te mailen.

Mvg,

Tom

16 februari 2015 om 10:07
stefh Gebruiker

Mijn bestelling was nog niet verstuurd, dus Ik heb de prullenbak geannuleerd. Baal hier goed van, gezien ik er graag eentje wilde met pedaal. Ook moet ik nu de verzendkosten spreiden over minder producten (je bent een koopjesjager of niet). Hetgeen falconwd post, is dan wel weer een interessant gegeven. Mocht het zo zijn dat Curver alsnog de juiste prullenbak kan leveren voor deze prijs, dan hoor ik dat graag.

16 februari 2015 om 10:52
AGTon Gebruiker

@ Ibood,

Enige idee wanneer mijn bestelling op de post gaat? duo pack oordoppen en koptelefoon !

gr,

16 februari 2015 om 11:14
meerteno Gebruiker

iBood, ik heb zojuist jullie voorstellen ontvangen m.b.t. tot de verkeerde Curver afvalbak die jullie aan ons hebben verzonden. Misschien kunnen jullie nog eens op je eigen website kijken.

Het gaat duidelijk niet om een foutieve foto; uit de beschrijving blijkt duidelijk dat het om een Curver pedaal emmer gaat met een “breed voetpedaal met antislip”. Zeer duidelijk gaat het niet om een foutief geplaatste foto zoals jullie in jullie e-mail suggereren.

De 2 aangedragen oplossingen zijn voor mij dan ook volstrekt onacceptabel aangezien de fout voor de volledige 100% aan jullie kant ligt

De enige 2 acceptabele oplossing voor mij zijn:

Jullie versturen alsnog asap de juist pedaalemmer

Jullie retourneren het aankoop bedrag + VERZENDKOSTEN

Ik ben hevig teleurgesteld eerst door de afhandeling van de Panasonic TV en nu weer over deze Curver pedaal emmer. Het is volstrekt respectloos ten opzichte van jullie klanten dat deze maar moeten opdraaien voor de fouten die door iBood gemaakt zijn.

Ik ga niet akkoord met de oplossingen zoals genoemd zijn in jullie e-mail van 16-2-2015 en ik verwacht een reactie hoe dit wel fatsoenlijk opgelost gaat worden.

24 februari 2015 om 14:17
chronix112 Gebruiker

Dankjewel Meerteno, volledig met je eens.

Ik verwacht dan ook nog steeds dat Ibood het juiste product naar ons op stuurt en niet ons probeert af te kopen met een bonnetje van 7,50 euro.

16 februari 2015 om 13:48
falconwd Gebruiker

Ik sluit mij aan bij Meerteno,

Ik heb nog gisteren gekeken op de dealpagina. ALs het inderdaad een verkeerde afbeelding geplaatst was, dan zou ik rap de afbeelding gewijzigd hebben, waarom staat er nog de pedaalemmer afgebeeld?  Ik geloof hen niet!!

24 februari 2015 om 14:17
chronix112 Gebruiker

Typisch dat dan ook de beschrijving anders is, eens?

16 februari 2015 om 14:31
kyrabakker Gebruiker

ik snap 1 ding niet als ik de prullebak terug stuur dan krijg ik toch de hele bedrag terug. of alleen die 10 euro wat de prullebak koste.

want dat zou wel heel lullig wezen.

16 februari 2015 om 18:42
petrodies Gebruiker

This is not a Curver product.

This is COUNTERFEIT of Curver and with a counterfeited label sticker

https://www.office-deals.nl/images/Afvalbak_Bulletbin_Push_50_Liter_Blauw_zilver%28VEP393000-01%29.jpg

Take a look on the top of the original one

I will claim that to Belgian customs service .

16 februari 2015 om 19:27
petrodies Gebruiker

Mail + pics of the bin sended to http://www.curver.com

17 februari 2015 om 16:31
ERODUS Gebruiker

Hallo iBood,

Enig idee wanneer de Belkin YourType Folio verstuurd gaat worden?

De informatie zegt nog altijd “Verwachte verzenddatum: 13 februari 2015″ maar volgens mijn kalender is dat al geweest.

Heb dit recent al eens eerder gehad en moest bijna een maand wachten om informatie en het produkt te krijgen, dus ik hoor het graag wat sneller hoe het zit.

Heb ook een bericht hierover gestuurd maar krijg geen reaktie daarop dus probeer ik het hier maar en anders maar via Klachtenkompas want dat werkt zeker wel (helaas).

Hoor het graag en alvast bedankt.

René.

17 februari 2015 om 16:32
ERODUS Gebruiker

P.S. Trouwens wel erg vervelend dat dit forum voor meerdere produkten tegelijk is. Werkt heel erg verwarrend!

25 februari 2015 om 20:44
AGTon Gebruiker

hmm, vandaag dan eindelijk mijn bestelling ontvangen. Besteld was duo pack van Fischer en duo pack ultimate ears. Uiteindelijk maar 1 keer de Fischer ontvangen. Zal morgen eens bellen over hoe en wat.

Toch vreemd, de dag voor verzending krijg ik een mail met orde bon waar alles netjes op staat. En de orde bon op de doos zegt maar 3 producten.

ook jammer dat ik zelf moest bellen wanneer mijn pakket kwam ipv een mail. pakket zou de 13e al verzonden worden.

26 februari 2015 om 08:04
chronix112 Gebruiker

Beste Ibood, waarom wordt er niet meer op ons gereageerd met betrekking tot de door jullie verkeerd geleverde afvalbak?

Graag zsm antwoord over wanneer wij het juiste product geleverd krijgen.

26 februari 2015 om 09:39
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Op 16 februari hebben jullie een mail gehad over de verkeerde levering van de prullenbakken.
Helaas zijn de bakken zoals deze op de afbeelding stonden niet leverbaar.
Er zijn 2 opties;
Je stuurt de geleverde bak kostenloos terug en krijgt het totaalbedrag teruggestort of je krijgt na de annuleringstermijn een coupon ter waarde van 7,50.

Groetjes,
Dees

Hello,

On february 16th we sent out an email to inform you of the wrongful delivery of the bin.
We stated that we can’t deliver the bin that was offered on the pictures during the sale.
The 2 options we have offered are;
Keep the bin and get a coupon for 7,50 or return the bin and we will refund you completely

Kind regards,
Dees

24 maart 2015 om 11:24
FlorianMarina Gebruiker

Betaald op 13 Febr. Hoe well moet ik wachten de bevalling.
Schaam je.

Ik heb op de laste week 6 keer een mail te gescrijven maar zoder reactie.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.