10 februari 2015 om 00:05
iBOOD

ACME MADE sleeves & case

ACME MADE sleeves & case
Beschermt je spullen en is een aanvulling op je stijl

Een van onze meest dierbare bezittingen zijn onze tablet en laptop. We hebben dit staaltje technologie dagelijks in onze handen en op schoot liggen. De kans dat de tablet of laptop beschadigd raakt is daardoor groot en dat willen we natuurlijk voorkomen. Daarom beschermen wij ze met een betrouwbare, stevige én praktische sleeve of case. Kies hier de sleeve of case die jij het mooist vindt!

10 februari 2015 om 08:05
maxden Gebruiker

past deze hoes ook op de ipad air series??

10 februari 2015 om 09:52
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hi Maxden, 

Omdat dit een forum is voor alle varianten van de flash, kan ik niet zien welke hoes je bedoelt. Maar het is sowieso lastig te zeggen of het zou passen. Wellicht past je iPad air erin, maar dan kan het zijn dat de openingen dan niet op de juiste plek zitten, omdat de hoes voor een ander type is gemaakt. Ik denk dat je het beste naar de maten kunt kijken en op basis daarvan je beslissing kunt maken.

10 februari 2015 om 09:10
Benoche Gebruiker

Beste iBood, kan ik deze met een belgische btw nummer kopen?

Dit is dus een intracommunautaire levering is dus zonder btw

10 februari 2015 om 09:38

Beste Benoche,

Ja, maar je betaalt wel de BTW aan iBOOD. Daarna kun je bij je lokale belastingautoriteiten de belasting terugkrijgen op vertoon van de factuur. Het is dan wel zaak dat je een zakelijke iBOOD-account gebruikt voor het plaatsen van je bestelling. Anders wordt je btw-nummer niet vertoond op je factuur, en die heb je wel nodig.

11 februari 2015 om 00:31
motormuis001 Gebruiker

En dan zeggen ze dat de ‘Ollanders krenten zijn …

Of anders gezegd: is de BTW over zo’n bedragje voor jou een breekpunt?

10 februari 2015 om 10:22
mimence Gebruiker

Beste iBood,

is deze geschikt voor MacBook Pro Retina. Ik vraag omdat de interne afmetingen H 24,9 cm x L 36,4 cm x W 0,9 cm zijn. Terwijl die van mijn laptop: H 24.7 x L 35.9 x W 1.8 zijn. Dus ik maak me zorgen voor de breedte.

Alvast bedankt voor jouw antwoord.

10 februari 2015 om 21:16
Nik1984 Gebruiker

Dit zou ik ook graag weten want had dit ook gezien. Op de site van acme komen deze afmetingen overeen met die de sleeve voor de oude macbook pro..

11 februari 2015 om 11:06
mimence Gebruiker

misschien ben ik niet duidelijk genoeg, daarom krijg ik geen antwoord. Het gaat over sleeve voor 15″ Laptop/Macbook.

10 februari 2015 om 10:58
dannyhajos Gebruiker

Vreemd dat de verzendkosten van een 11″ sleeve een stuk hoger zijn dan een 13″ sleeve!

10 februari 2015 om 11:26
Remcovg Gebruiker

Kan die iPad case niet gewoon door de brievenbus? Ik vind het een interessante aanbieding, maar heb geen zin om €5,95 verzendkosten voor een product met dezelfde prijs te betalen…

10 februari 2015 om 12:29
annejies Gebruiker

Ik heb een minilaptop van 11.6 inch. Ik vroeg mij af welke sleeve ik dan het beste kon kopen, die van 13 inch of die van 11 inch?

10 februari 2015 om 17:31
elpaolo Gebruiker

goeie deal voor de ipad mini sleeve!! elders 29,95 euro

10 februari 2015 om 22:40
andygeerlings Gebruiker

Kunnen de 5.95 verzendkosten voor de 11″ sleeve omlaag naar dezelfde 2.95 als van de 13″ sleeve? 
Kan toch haast niet dat de grotere sleeve goedkoper zou zijn om te verzenden?

11 februari 2015 om 00:32
motormuis001 Gebruiker

Zit er eentje bij waar mijn Nexus 10 in past?

11 februari 2015 om 09:31
nmdejonge Gebruiker

Het lijkt erop dat dit niet een goede maat is voor de Macbook Air (als ik die versie bekijk: http://store.apple.com/nl/product/HFZ32ZM/A/acme-made-13-inch-skinny-sleeve-voor-macbook-air) of kan iemand dat tegenspreken?

11 februari 2015 om 12:24
Tim070 Gebruiker

Beetje jammer dat de verzendkosten voor de 13″ sleeve ineens verhoogd zijn. Wilde hem net gaan bestellen, maar zie ineens hogere verzendkosten staan.. Vind dat een beetje hoog voor een sleeve.

11 februari 2015 om 22:42
andygeerlings Gebruiker

En toen werd plotseling alles 5.95 verzenden :(

13 februari 2015 om 06:29
jmolenaar1 Gebruiker

Is die 13 inch sleeve eventueel ook in een andere kleur verkrijbaar bij jullie? Deze ene kleurencombinatie die nu te zien is, is voor mij r e den om hem niet te bestellen.

Dank voor de reactie,  :-).

13 februari 2015 om 10:35

Hi Jmolenaar, helaas is ‘ie er alleen in de kleur die je op het plaatje ziet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.