4 februari 2015 om 00:05
iBOOD

Muurbeugels!

Muurbeugels!
Geniet nog meer van je tv

Voor ons geldt: hoe groter de tv hoe beter. Maar als hij je hele kast in beslag neemt of alle aandacht in de kamer opeist, vinden we hem minder leuk. Daarom hangen we hem graag op, lekker dicht tegen de wand. Met deze One for All tv-beugels kun jij hetzelfde doen. Flesje schemreiniger erbij en je tv hangt er buinnen no-time weer puik bij te glimmen. Zo kun je er nog meer van genieten.

4 februari 2015 om 08:09
boelleken2 Gebruiker

Iemand ervaring met dit merk?

4 februari 2015 om 10:11
Broozert Gebruiker

Tot hoeveel kilo kan dit apparaat?

4 februari 2015 om 10:19
Broozert Gebruiker

Pardon. Die beugel 55 inch. En wat voor aansluitingen hebben deze beugels. Bijzonder weinig informatie de laatste tijd bij artikelen. Nou kan ik het wel weer zelf opzoeken maar dat houd ook wel een keertje op.

4 februari 2015 om 10:37
Tofke84 Gebruiker

In de omschrijving staat tot 30 kilo, staat er dus wel degelijk in maar zou ook wel in specs mogen staan

4 februari 2015 om 14:34
Moderator Coert iBOOD Moderator

Hi Broozert,

De informatie is aangevuld. Helaas werd de info in eerste instantie niet  bevestigd door de leverancier. Het klopt echter dat hij een draaggewicht van 30 kg heeft en VESA maten van 200×200, 300×300 en 400×400.

Succes!

^Coert

4 februari 2015 om 22:42
Broozert Gebruiker

Top. Mijn dank.  Was op zoek naar een tv beugel, alleen is mijn tv 38 kilo. Dus baal er een beetje van want deze was ideaal geweest. Nou ja volgende keer beter.

5 februari 2015 om 09:45
Moderator Coert iBOOD Moderator

Dan zit er maar één oplossing op, een 55″ FullHD of 4K 3D LED-televisie scoren bij iBOOD ;)

Coert

4 februari 2015 om 22:54
JeroenKlomp1977 Gebruiker

Ik heb een vraag over de SV 3610 , deze beugels lijken mij vrij lang en op het filmpje lijken de beugels ook boven de tv uit te steken. Dit zou  betekenen dat de beugel in het zicht zit.

Dus boven je tv zie je dan de muurplaat en de 2 uiteindes van de beugel. Mijn TV is 65 cm hoog en de beugels zijn 70 cm. Kan iemand dit bevestigen?

5 februari 2015 om 10:35
dalameone Gebruiker

Vraag mbt de One For All SV6440. Het is mij niet duidelijk of je de tv ook tegen de wand kunt draaien. Op de site van One For All lijkt het wel zo te zijn, maar de opmerking “de steun is draaibaar in een hoek tot max. 90°” brengt mij aan het twijfelen. (zou je hem niet 180° moeten kunnen draaien om de tv plat tegen de muur te krijgen?

5 februari 2015 om 16:54
danielwilten Gebruiker

Ik heb exact dezelfde vraag, de informatie is wat tegenstrijdig: enerzijds vermelden ze dat de minimale afstand die je kunt realiseren tussen muur en TV 35mm is, anderzijds wordt de indruk gewekt dat de beugel slechts 90 graden in plaats van 180 graden horizontaal beweegbaar is (als in: effectief 45 graden naar links of naar rechts vanuit het midden).

5 februari 2015 om 20:49
dekeyserc Gebruiker

véél te duur op lcdwandbeugels.nl heb ik er gevonden voor 20 € minder en de dag erna geleverd

6 februari 2015 om 19:28
cennaciri Gebruiker

Hoi,

Zijn de 63inch beugels ook te gebruiken voor een 65 inch tv?

Want in principe zijn de VESA maten leidend toch?

7 februari 2015 om 02:57
Nichico Gebruiker

Ik heb ongeveer een1,5 jaar geleden ook een ‘mooie’  aanbieding van een goedkope (ongeveer 37€) scharnierende en kantelbare beugel gekocht. Fout dus(in mijn geval wel iig),  mijn toen nieuwe Samsung led tv 55inch hangt af en toe scheef, de beugel is gewoon niet bestand tegen het gewicht hoewel het gewicht van de tv binnen de normen van de beugel is.. De tv kan zobder grote schroevendraaier niet tegen de wand aan geduwd worden. Schroevendraaier wordt dab als een soort schoenlepel gebruikt omdat de beugel uit zijn verband is feraakt. In dit geval zeker:goedkoop=miskoop geweest.

25 februari 2015 om 18:59
stoepander Gebruiker

de 24e is voorbij, en geen shipment bericht.

What’s gebeurt?

26 februari 2015 om 11:03
zweedje Gebruiker

Kunnen jullie iets laten weten ivm de levering?

26 februari 2015 om 19:03
Raminsd Gebruiker

Ja ik heb ook niets ontvangen.

ik ga morgen verhuizen dus nu moet de adres veranderd worden.

26 februari 2015 om 21:47
robb78 Gebruiker

Ik heb ook nog niets  ontvangen en IBOOD zojuist een mail gestuurd met de vraag wanneer de bestelling wordt verstuurd?

28 februari 2015 om 13:43
igoosens Gebruiker

Hier ook nog niets ontvangen. Besteld op 6-2 zou 24-2 geleverd worden. Al bijna een maand aan het wachten op een stukje aluminium. Denk dat dit de eerst en laatste keer is dat ik op deze manier wat bestel.

10 maart 2015 om 21:47
lilianeluc Gebruiker

nog steeds aan het wachten

11 maart 2015 om 13:48
stoepander Gebruiker

mailtje gehad, begin volgende week..

ben benieuwd

13 maart 2015 om 18:20
stoepander Gebruiker

mmmm  pakketje gisteren ontvangen.

op Ibood staat tot 55 inch

op de verpakking tot 50 inch

twijfel of ik de goede heb ontvangen …

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.