31 januari 2015 om 00:05
iBOOD

999 Games

999 Games
Haal de gezelligheid en hilariteit in huis!

Bij gamen denk je tegenwoordig al snel aan je console en de meest heftige race- of vechtspellen. Maar gamen kan ook anders. Met de ganse familie rond de eettafel. Iedereen een drankje bij de hand, een bak chips aan beide zijden van de tafel en de strijd barst los. Iedereen probeert bloedfanatiek om het doel van het spel als eerste of beste te behalen. In deze flash sale zitten maar liefst acht gezellige spellen voor de hele familie!

31 januari 2015 om 08:45
lekker_handelen Gebruiker

Bevat deze versie van Carcassonne het hele spel of alleen de 12 tegels waarover gesproken wordt?

31 januari 2015 om 08:53
thomasbriet Gebruiker

Wat zit er in the big box:Carcassonne basisspel: een van de meest gespeelde legspellen van de laatste jarenCarcassonne: De Uitbreiding: met hoofdmannen, herbergen en kathedralenCarcassonne: Kooplieden en Bouwmeesters: verdien extra bouwbeurten met de bouwmeester en meer punten met goederen en het varken.Carcassonne: De Vliegtuigen: horigen vliegen over tegels, maar weten niet precies waar ze landen.Carcassonne: Nieuwsberichten: als de 2 telstenen van een speler op hetzelfde veld staan, kan hij met een nieuwsbericht extra punten scoren.Carcassonne: De Veerboten leg veerponten over meren en verleng daarmee je straten. Maar soms varen ze opeens de andere kant op!Carcassonne: De Goudmijnen: spelers met horigen op afgebouwde projecten verdelen het goud dat erop ligt. Hoe meer goud je hebt, des te meer punten leveren de staven per stuk op.Carcassonne: Tovenaars en Heks: vermeerder je punten met de tovenaar, mar pas op voor de heks, want die halveert ze juist!Carcassonne: De Rovers: profiteer mee van de punten van een andere speler door je rover erbij te zetten!Carcassonne: De Graancirkels: dwing extra acties voor jezelf en de andere spelers af met de tegels uit deze uitbreiding. Soms mag je er daardoor een horige bij zetten, maar je moet ze ook wel eens verplicht verwijderen!

31 januari 2015 om 09:07

Bedankt voor de reactie. Echter bevat deze niet een antwoord op de gestelde vraag of deze versie een basis spel is of een uitbreiding met 12 tegels. Wie-o-wie weet het?

31 januari 2015 om 09:09

Het gaat dus om de wintereditie.

31 januari 2015 om 15:17
janger12 Gebruiker

Hoi,

Deze winter-editie bevat dezelfde tegels als het basisspel, maar dan in winterse sferen. Daarnaast zitten er 12 extra tegels bij die je niet in de basis-editie vindt.

1 februari 2015 om 08:51

Hallo,

Bedankt voor dit antwoord!

3 februari 2015 om 13:36
mtarnuhal Gebruiker

De big box bevat het gewone BasisSpel + de 12 uibreidingen.

3 februari 2015 om 13:37
mtarnuhal Gebruiker

Correctie 9 uitbreidingen

31 januari 2015 om 09:30
Rorsach Gebruiker

Let op: Bij deze luxe versie van Catan is het niet mogelijk om de vele uitbreidingen (zoals zeevaarders) te gebruiken. Als je op zoek bent naar een op zichzelfstaande Catan, is dit wel een prachtige versie.

1 februari 2015 om 15:00
paulos14 Gebruiker

Hallo Rorsach,

Waarom kan je geen uitbereidingen hierop spelen als ik mag vragen? Deze tegels zijn weliswaar dikker dan de andere uitbereidingen. Het verdient dan niet de schoonheidsprijs, maar in principe kan dat toch gewoon?

2 februari 2015 om 17:55
Moderator Tom Moderator

Dag Paulos14,

de exacte reden weet ik ook niet. Maar dit lees ik op verschillende websites, dus er zal wel een reden voor zijn :

Let op: De Kolonisten van Catan Deluxe Editie is een opzichzelfstaand spel en is daardoor niet geschikt om te combineren met uitbreidingen zoals ‘De Zeevaarders van Catan’

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mvg,
Tom

31 januari 2015 om 10:46
PipaPaulus Gebruiker

Kunnen jullie een keer Le Havre aanbieden ;) Is ook van 999!

2 februari 2015 om 17:56
Moderator Tom Moderator

Le havre is een fantastisch spel!
Geef het even door op het tipforum van deze maand , daar kijken de inkopers wel eens op! ;)

Mvg,

Tom

1 februari 2015 om 03:56
jorisposma Gebruiker

Kun je de uitbreidingen van Catan gebruiken bij de Egypte variant?

2 februari 2015 om 18:06
Moderator Tom Moderator

Het gaat over een zelfstandige variant.
Ik vrees dat dit dus niet mogelijk is zoals bij de andere zelfstandige varianten (lage landen enzoverder) …

Met vriendelijke groeten,

Tom

(Corrigeer mij als het wel mogelijk is – iemand die deze variant misschien heeft?)

1 februari 2015 om 07:35
gussie77 Gebruiker

Zijn dit allemaal de Nederlandstalige versies?  Kunnen verzendkosten slechts 1x aangerekend worden bij meerdere aankopen (verschillende spellen)

2 februari 2015 om 17:57
Moderator Tom Moderator

Dat gaan we even nakijken ;)!

Je kan meerde spelen kopen met maar 1x de verzendkosten hoor! Je moet klikken op “ik neem er één” en dan kan je rechtsboven klikken op ‘verder winkelen” en dan ook meerdere spelen in je winkelkar zetten en dus maar 1x de verzendkosten betalen.

Mvg,

Tom

4 februari 2015 om 15:03
Moderator Tom Moderator

Dag Gussie77,

het zijn allemaal Nederlandstalige versies ;)!

Mvg,

Tom

1 februari 2015 om 08:48
robertstoppels Gebruiker

Zojuist heb ik een bestelling geplaatst, echter is de betaling niet goed verlopen. Ibood herkent de betaling niet, maar het bedrag is al wel afgeschreven. Kunnen jullie hier even naar kijken??

2 februari 2015 om 17:43
Moderator Tom Moderator

Dag RobertStoppels,

ik heb het zojuist doorgegeven aan de CS. Zij gaan het morgenvroeg nakijken en daarna gaan we het hier terugkoppelen ;)!

Met vriendelijke groeten,

Tom

4 februari 2015 om 22:52
Moderator Tom Moderator

Dag RobertStoppels,

de bestelling is goed verwerkt!

Mvg,

Tom

1 februari 2015 om 15:04
paulos14 Gebruiker

Dag iBood,

Betreft de Catan collector’s edition: op 999games staat dat de collector’s edition gaten in de tegels heeft waar de muntjes/getallen in vallen. Heeft deze versie dat ook? Op de afbeelding is dit namelijk niet te zien..

Groeten

2 februari 2015 om 17:59
Moderator Tom Moderator

Dag Paulos!

normaal gezien is maar 1 collector’s edition van dit spel. Ik vermoed dus dat het om een foutje op de afbeelding gaat en dat hier dus ook deze muntjes/getallen te zien zullen zijn.

Mvg,

Tom

2 februari 2015 om 06:15
JHWijker Gebruiker

Ben benieuwd of dit artikel wel binnen zes weken geleverd zal worden maar dit bericht zal wel snel verwijderd worden denk ik zo….

2 februari 2015 om 17:38
Moderator Tom Moderator

Dag JHWijker,

Ondanks de kinderziekten met het nieuwe systeem , doen we uiterst onze best om alles op tijd te kunnen leveren ;)!
Als het je een troost mag zijn , kan ik je immers doorgeven dat het al veel veel vlotter gaat momenteel. Ook al is dat natuurlijk geen garantie maar we doen ons best ;)!

Mvg,

Tom

12 februari 2015 om 10:19
vandevenroy Gebruiker

Laat iemand weten of hij het vandaag heeft ontvangen? Of weet iemand een aangepaste verzenddatum?

12 februari 2015 om 22:49
nmbalveren Gebruiker

Ik heb het vandaag nog niet ontvangen. Iemand?

13 februari 2015 om 08:43
Stinjow Gebruiker

Niet ontvangen gisteren.

13 februari 2015 om 10:49
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hi iedereen,

Wat vervelend dat de spellen nog niet verzonden zijn. Ik heb voor jullie nagevraagd waar het probleem ligt. Ze zijn nog niet bij ons binnen. Waarschijnlijk komen ze volgende week (week 8) binnen en dan worden ze zo snel mogelijk verzonden.

Excuus hiervoor.

17 februari 2015 om 16:34
WH1984 Gebruiker

Beste,

ik heb vandaag alleen carcassonne wintereditie ontvangen, waarvoor dank.

Maar ik heb nog niets gehoord over de Kolonisten van Catan deluxe editie ??

Met vriendelijke groet

W

21 februari 2015 om 15:01
Infinnity86 Gebruiker

Is er al wat meer bekend over de verzending van de Carcassonne big box? Heb hem nog niet ontvangen

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.