28 januari 2015 om 08:17
iBOOD

Opruimuitverkoop

Opruimuitverkoop
Tim ruimt weer op!

Inkoper Tim daalde met zijn minion af in de donkere onherbergzame krochten van ons magazijn om daar eens flink schoon te maken. Met een roestig, gammel en piepend liftje stuurden zij een pallet vol met deze superdeals omhoog en lieten via een blikjes telefoon weten dat er nog veel meer aankomt. Dus. Mensen. Help Tim en zijn minion opruimen, en check regelmatig of er nieuwe ladingen bij zijn gekomen!

29 januari 2015 om 06:03
expresse Gebruiker

Jammer dat niet in de beschrijving staat dat er maximaal 2 TB harddisk in past.

29 januari 2015 om 10:23
justj78 Gebruiker

De NAS is al een paar keer eerder aangeboden. En er waren een heleboel problemen. Op ander forum hierover heb ik ook een vraag geesteld. Maar nog geen antwoord gehad.

29 januari 2015 om 17:05
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hi Just, wat is je vraag? Misschien kan ik je helpen

4 februari 2015 om 09:36
justj78 Gebruiker

Klopt ja hij werdt zowel met als zonder HDD aangeboden. Een hoop retourtjes wegens clientproblemen en problemen na het formateren van de HDD (ineens geen opslagruimte meer of mogelijkheid om user accounts te maken).

Zijn alle problemen ondertussen verholpen?

30 januari 2015 om 00:06
Be-art1 Gebruiker

Wanneer komt de 5C van de vorige opruimverkoop? Blijkbaar te laat bezorgd want ik wacht nog  steeds.  ik  heb ook geen mail met een nieuwe datum/reden gekregen, waarom loopt het allemaal zo stroef bij Ibood, een mailtje mag op zijn minst vind ik…

7 februari 2015 om 20:26
frankgevers181165 Gebruiker

Ik heb hem al een dag of 4 binnen

30 januari 2015 om 00:41
Binnenmars Gebruiker

De isaw extreme heeft een verwachte verzenddatum van 7 januari 2015, ik neem aan dat dat 2016 moet zijn?

30 januari 2015 om 01:09
motormuis001 Gebruiker

Geweldig!!! :-)

Wel een hele leuke camera. Maar gezien de huidige onbetrouwbaarheid van iBOOD bestel ik maar geen tweede exemplaar hier.

30 januari 2015 om 03:48
funky_duke Gebruiker

Past de veho Pebble Smartstick ook op de nieuwe iPad Air2?

30 januari 2015 om 08:11
wouter100 Gebruiker

Denk het niet, als ik de

“Voltage in/uit: 5V / 500mAh”

mag geloven. Dacht dat een iPad heeft een laadstroom van 2,nogwat ampère nodig had?

30 januari 2015 om 11:12
Elke106 Gebruiker

Wireless Jabra earbuds: Hoe kan je dan luisteren met bvb. een ipod classic? Eigenlijk kan je dit niet gebruiken met een toestel zonder bluetooth?

30 januari 2015 om 12:33
bobvanwijngaarden Gebruiker

Welke versie Isaw is dit? A2, A3?

30 januari 2015 om 15:44
Moderator Eveline iBOOD Moderator

De A3 Extreme, Bob. Deze informatie (en meer) kun je vinden als je op het tabje ’specificaties’ klikt.

30 januari 2015 om 16:08
Stuke Gebruiker

Worden er batterijen meegeleverd bij de Jetbeam BC20 zaklamp?

31 januari 2015 om 01:23
blackadder91 Gebruiker

let op: in de jetbeam kan geen 18650 batterij tenzij je de diameter iets uitboort. een 17640 of 16650 batterij werkt wel perfect.

31 januari 2015 om 13:04
jeanguigui1980 Gebruiker

Ik wil die ascend telefoon best maar dan zullen je me een beter persoonlijk aanbod moeten doen :-)

4 februari 2015 om 14:43
Moderator Coert iBOOD Moderator

Ik heb het voor je nagevraagd, helaas is het antwoord: nee

Volgende keer beter!

^Coert

1 februari 2015 om 11:51
mmmmm Gebruiker

de hercules wifi speakers kan ik die ook aansluiten op een all in one tablet van phillips met android , er zitten wel 4 usb aansluitingen op

b.v.d

1 februari 2015 om 11:54
mmmmm Gebruiker

ps het type phillips smart all in one tablet is S221C3AFD/00

4 februari 2015 om 16:14
motormuis001 Gebruiker

Was één “Opruimuitverkoop” niet meer voldoende? Voorbode van de “Opheffingsuitverkoop”?

6 februari 2015 om 07:33
Moderator Tom Moderator

Wij houden voor elk deel van de website (Normal , Home, Health, Extra ) wel eens een opruimverkoop ;).

Je kan er alleen maar voordeel bij hebben want vaak zijn de prijzen in deze opruimverkopen nog iets ’strakker’.

Mvg,

Tom

6 februari 2015 om 12:11
arybertl Gebruiker

Gisteren de jetbeam BC20 binnen. Mooi op tijd

6 februari 2015 om 12:13
arybertl Gebruiker

Nb, werkt ok met 2x oplaadbare cr123a (16340) /3,7v batterijen. Tevreden mee..

7 februari 2015 om 05:19
anjaerica Gebruiker

Edited by: Tom

Je kan dat ook vriendelijk , op een beleefde manier zonder capslock vragen.

9 februari 2015 om 03:25
Pieter2013 Gebruiker

Ik heb eenzelfde type afvalemmer, ook van Curver maar dan zilverkleurig, en ben er erg blij mee. Er passen ’standaard’-vuilniszakken in, zodat je geen dure ‘eigen-merk zakken’ hoeft te kopen. Bovendien kun je de afvalbak zonder problemen volledig vullen en is hij makkelijk schoon te maken. Het enige nadeel vind ik dat je zakken die flink vol zitten niet makkelijk uit de emmer kunt halen: de hendels waarmee je de vuilniszak aan de bovenkant vastmaakt, blijven achter de zak haken als je die uit de emmer trekt. Lees hier meer recenties:

http://www.bol.com/nl/p/curver-decobin-pedaalemmer-50-l-kunststof-zwart-metallic/9200000002756030/#product_title

13 februari 2015 om 17:13
petrodies Gebruiker

I just received  a No NAME cheap plastic bin without  pedal instead of the Curver one.

Think that I’m very happy with. lol

13 februari 2015 om 18:34
streelder Gebruiker

Same here. They shipped totally different ones. Hopefully ibood respond quickly to my service call because this is ridicoulous.

15 februari 2015 om 01:14
bnoise Gebruiker

Nope hier ook andere curver geleverd dan besteld. Aanbieding was Decobin. De goedkopere bullet bin ontvangen. Dit is een totaal andere vorm en geen pedaalemmer. Klacht verstuurd maar nog geen antwoord, buiten een mail dat het extreem druk is op de helpdesk. Dat zal wel met zo’n  kemels. Ik heb al veel besteld hier maar sinds hun nieuwe aanpak (nieuwe website, meerdere aanbiedingen,…) heb ik de indruk dat er achter de schermen chaos heerst…

15 februari 2015 om 13:54
Moderator Tom Moderator

Ik ga erachter aan!
Zie hieronder.

Mvg,

Tom

16 februari 2015 om 01:21
streelder Gebruiker

Heb eigenlijk precies dezelfde indruk. Ik bestel hier al vanaf het begin (+/- 40 bestellingen) maar we wachten het af, ik heb tot op heden altijd prima service gehad.

Dus ik heb wel vertrouwen :)

24 februari 2015 om 10:23
chronix112 Gebruiker

Ah, dus ik ben niet de enige die een verkeerde vuilnisbak heeft ontvangen? Het betreft hier een non-conformiteit. Ik ga dus ook niet akkoord met het simpelweg afkopen van een klant met een bon van 7.50 euro terwijl jullie het verkeerde product hebben geleverd. Inmiddels wacht ik al meer dan een week op antwoord.

7 februari 2015 om 08:28
stevenmertens Gebruiker

Even een kleine reactie op de pogoplug mobile!

Heb deze een half jaar geleden aangeschaft en momenteel een goede 700gb op lopen met een autom. Back up naar de cloud.

Werkt echt super! Ik heb is 1 probleem gehad met verwijderen van bestanden, mailtje naar Amerika en binnen de 5 min. Mailtje terug.

Half uur later probleem opgelost! Super klantendienst en support!

Cloud ongelimiteerd voor een +- 40 euro/jaar.

Waar vind je zoiets nog? Zelfs dropbox is duurder!

8 februari 2015 om 00:46
schom08 Gebruiker

Kan ik de pogoplug draadloos verbinden met mijn router?

8 februari 2015 om 08:32
jmolenaar1 Gebruiker

Kunnen jullie,  naast de verschrikkelijk slechte service,  ook die ronkende en kinderachtige tekstschrijver van ullie advertentiebeschrijvingen  eens lozen.  Wat een clichés en stoplappen! Die wolige en tenenkrommende nonsens is voor mij vaak een reden om gauw weer weg te klikken. Hoe krijgt hij het uit zijn toetsenbord,  om kippenvel van te krijgen zo lelijk dat taalgebruik.

8 februari 2015 om 12:37
motormuis001 Gebruiker

Compliment! Je hebt het klaargespeeld om je commentaar zó te formuleren, dat het er 4 uur later nog steeds staat! Daar kan ik nog wat van leren. :-(

En iBOOD zou jou als de bliksem moeten engageren … ;-)

9 februari 2015 om 00:04
fgeer Gebruiker

Dit is natuurlijk belachelijk, opruiming op 9 februari 00:00uur en 95% staat op uitverkocht!!

13 februari 2015 om 21:40
edseds Gebruiker

Vandaag een goedkope plastic afvalbak ontvangen in plaats van de bestelde curver pedaalemmer. Blijkbaar ben ik niet de enige. Wanneer kan ik het juiste bestelde product verwachten?

15 februari 2015 om 10:28
Moderator Tom Moderator

Dag Edseds,

dan is er natuurlijk ergens een fout gebeurd.
Ik ga er zo snel als mogelijk achteraan en laat jullie iets weten als ik iets te horen heb gekregen.

Onze excuses,
Met vriendelijke groeten,
Tom

(Ps : Het is vandaag zondag – dus ik kan pas vanaf morgen echt antwoord krijgen ;) )

15 februari 2015 om 02:13
skatekees Gebruiker

Nou Ibood dat valt me heel erg tegen om zomaar een ander type afvalbak te sturen dan de bestelde Curver Decobin, maandag gaan deze retour! Ttjonge jonge wat een oplichterij !!!! vooral zo door gaan dan bestel ik binnenkort niks meer !

15 februari 2015 om 10:29
Moderator Tom Moderator

Dag SkateKees,

dan is er natuurlijk ergens een fout gebeurd.
Ik ga er zo snel als mogelijk achteraan en laat jullie iets weten als ik iets te horen heb gekregen.

Onze excuses,
Met vriendelijke groeten,
Tom

(Ps : Het is vandaag zondag – dus ik kan pas vanaf morgen echt antwoord krijgen ;) )

Edited by: Tom

16 februari 2015 om 11:34
pascalhuez Gebruiker

Dag,  ( verontschuldiging  vertaling   van internet, ik ben franstalig)

Ik bestelde twee Hi-Tec zakken Andina rugzak, 4 vakken. – 30L, keek ik naar de foto, die een praktische tas met meerdere vakken en ritsen handig toont.

Helaas heb ik niet lezen van de beschrijving …. praktijk die niet overeenkomt met de foto presentatie van de zak, maar met die van gezanten zakken.

Ik ontving het pakket vandaag, met twee tassen van alledaagse, eigenlijk met een hoofdvak met rits.

In feite, de getoonde foto verzamelen drie zakken geplaatst tegen elkaar, het verbergen van de riemen van de eerste twee.

http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/684/1698/hi-tec-rugzak.html

Ik dacht dat ik een grote aankoop, maar dit is niet het geval … helemaal niet overeen met mijn behoeften en mijn verwachtingen.

Bovendien: vermoedelijk 75% korting … Ik betaalde € 9,95 de zak! en de zak wordt opgehangen label omzet € 26

De verkoopprijs zou daarom van 6,5 euro.

Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld door een aankoop iBOOD, ik hoop dat het niet meer later te gaan met deze verkoper

pascal

Bonjour,

J’ai commandé Bonjour,

J’ai commandé deux sacs Hi-Tec Andina rugzak, 4 vakken. – 30L, j’ai regardé la photo qui montre un sac pratique avec plusieurs compartiments  à tirettes et  fort pratique.

Je n’ai malheureusement pas lu la description pratique…. qui ne correspond pas à la photo de présentation du sac, mais bien à celle des sacs envoyés.

Je reçois le colis ce jour, contenant deux sac, du plus banal, avec en fait un seul compartiment principal à tirette.

En fait la photo  montrée rassemblerait  trois  sacs  placés l’un contre l’autre, en cachant les sangles des deux premiers.

http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/684/1698/hi-tec-rugzak.html

J’ai cru  faire un super achat , mais ce n’est pas le cas … Ne correspond pas du tout à  mes besoins ni  mon attente.

En plus:  soit disant 75 % de réduction…  J’ai payé 9,95 euros le sac ! et sur le sac se trouve accrochée l’étiquette du prix de vente 26 euros

Le prix de vente aurait donc du être de 6,5 euros.

C’est la première fois que je suis déçu par un achat sur ibood, j’espère  qu’il ne feront plus affaire avec ce vendeur par la suite

Pascal

16 februari 2015 om 19:04
Erwin020 Gebruiker

Moderator,

Wanneer wordt de helicopter verzonden?? De verzenddatum was 4 feb. Nog niets gehoord. Hoe kan dit?

Mvg

Erwin

20 februari 2015 om 14:44
Hoerehek Gebruiker

Wanneer wordt de Pebble verstuurd?

20 februari 2015 om 14:44
Hoerehek Gebruiker

De verzenddatum was volgens mij 4 feb maar nog niks gehoord..

Hoor het graag.

MVG Tom

22 februari 2015 om 11:57
burlington Gebruiker

Ja wanneer wordt deze verstuurd 2 weken geleden besteld nog niks gehoord 2 mails gestuurd niks geen antwoord gekregen,status staat nog steeds op bevestigd

24 februari 2015 om 10:28
chronix112 Gebruiker

Beste Ibood,

Even een eigen forumpost in plaats van een reply op een andere post. Ook ik heb de verkeerde vuilnisbak ontvangen. Ik kreeg te horen dat het verkeerde product getoond werd: Nee, jullie hebben het verkeerde product geleverd. Ik ga dan ook niet akkoord met de 7,50 euro die jullie mij bieden. Ik verwacht wegens non-conformiteit dat jullie gewoon de Curver Decobin naar mij – en de andere gedupeerde – toesturen. Ik bestel al een aantal jaren bij jullie, maar afgelopen 3 bestellingen sinds jullie een nieuwe website hebben zijn misgegaan. Ik hoop dat jullie snel mijn Curver Decobin 50L toesturen.

Mvg,

Lennart

5 maart 2015 om 09:39
RobinZZZ Gebruiker

Beste iBOOD

Ik heb ook de verkeerde prullenbak gekregen van jullie.

Voor de Curver Decobin pedaalemmer, zwart 50l is betaald en niet voor een standaard prullenbak. Zowel e afbeelding als de omschrijving ging over de Curver Decobin pedaalemmer.  Jullie reageren niet via mail en sturen gewoon zonder pardon een bon op. Ik wil mijn geld terug en niet een coupon.

En vind het helemaal schandalig dat jullie meerde mensen expres een verkeerde prullenbak leveren en dan zeggen:

Helaas is er een foutieve afbeelding van de prullenbak getoond tijdens uw bestelling, waarvoor onze welgemeende excuses.

Zo ga je niet om met klanten.

Ik wil mijn geld terug!

Edited by: Dees

Hallo Robin,
Ik ga het doorgeven aan de betreffende afdeling.
Excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Dees

8 maart 2015 om 23:36
streelder Gebruiker

Ook ik heb ineens zonder blikken of blozen een coupon ontvangen terwijl de prullenbak al is terug gestuurd en er een service verzoek is ingediend.

De toon van de mail was ik ook niet erg over te spreken. Het was niet alleen een verkeerde afbeelding de gehele aanbieding was gewoon misleidend inclusief tekst.

Ik maak geen gebruik van de coupon ik wil gewoon mijn geld terug, en wil van dit gezeik af.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.