23 januari 2015 om 00:05
iBOOD

Cordo en AGU Fietstassen

Cordo en AGU Fietstassen

Het weer is goed, de zon schijnt en het is de hoogste tijd om de boodschappen voor de komende week in huis te halen. Lekker op de fiets! Je moert alleen een hoop spullen dragen, hoe kan je dat nou het meest efficiënt en veilig vervoeren? Nou, wat dacht je van een fietstas op je bagagedrager? Ruimtelijke en ook mooi uitziende tassen die je in staat stellen om een hele hoop te vervoeren op je stalen ros. Met een tas van Cordo of AGU zit je altijd goed.

23 januari 2015 om 00:15
marijndonders Gebruiker

Kan in een van deze fietstassen een 17 inch laptop worden meegenomen?

23 januari 2015 om 08:15
Moderator Dees Moderator

Hallo Marijndonders,

Als je kijkt naar de aanbiedingen bij specificaties, staan de maten van de tassen erbij vermeld.
Ik heb geen idee hoe groot je laptop is, dus wellicht verstandig zelf even te kijken.

Groetjes,
Dees

25 januari 2015 om 20:22
depannejacques Gebruiker

Geen antwoord op mijn vraag (zie verder) : afmetingen van de “AGU Yamaska Rack Pack 475″. Pleeease!

23 januari 2015 om 13:07
D.A.V.E. Gebruiker

Betreffende de AGU Qyoto 850 KF is het KlickFix bevestigingssysteem meegeleverd?

23 januari 2015 om 13:44
merijnryckebusch Gebruiker

Op de website van AGU staat dat wanneer KF aan de naam van het product is toegevoegd de KlickFix er ook bij zit. Al zie ik het toch ook graag bevestigd door een moderator. Ik vond het hier: http://agu.com/qyoto-waterproof/tas-achter-qyoto-850-kf-waterproof.

23 januari 2015 om 14:04
D.A.V.E. Gebruiker

Ok bedankt! 
Het KF systeem zou er afgaand op de naam inderdaad moeten bijzitten, maar toch nog even wachten op bevestiging…

26 januari 2015 om 11:06
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Ik ga het voor jullie checken!

24 januari 2015 om 07:33
peter910 Gebruiker

Zoek fietstassen ( voor dagelijks gebruik) om te gebruiken op mijn dahon plooifiets. Zouden deze geschikt zijn?

24 januari 2015 om 10:15
depannejacques Gebruiker

Bij de ” AGU Yamaska Rack Pack 475″ staan er geen afmetingen bij specificaties. Voor mijn plooifiets met kleiner draagrek wel van belang! De zijtassen komen niet in aanmerking, wegens hielcontact  bij het rijden.

24 januari 2015 om 10:37
gerdhein Gebruiker

is het mogelijk deze fietstassen op een elektrische fiets te plaatsen ?

daar is de afstand tussen de twee tassen belangrijk .

24 januari 2015 om 10:49
avandie Gebruiker

De specificatie geeft als kleur aan: Beige/bruin. De afgebeelde tassen zijn blauw/grijs. Zijn zij in die laatste kleur ook verkrijgbaar?

26 januari 2015 om 11:05

Hi Avandie, die tas is alleen verkrijgbaar zoals hij op het plaatje te zien is. Het bruin met beige beschrijft inderdaad meer de boven en onderkant en laat het middenstuk onderbelicht, dat eerder grijsblauw van kleur is. Ik zal het bij de specificaties zetten.

24 januari 2015 om 17:05
wj4ibood Gebruiker

Volgens de foto’s is de KlickFix module inbegrepen maar ja dat was laser-blauw ook. De maten van het 850 model zijn ook vreemd, zelf op de Agu site: Hoogte, Breedte: 35 x 40 cm, m.i. is de tas echt hoger (vertikaal) dan breed (horizontaal) en is de foto al inclusief uitbreiding van 3,5 liter, hopelijk is dat 40 cm dat nog niet.

25 januari 2015 om 09:20
guustave Gebruiker

Ik zie op de foto ook een stuurtas, welke zou dat zijn?

26 januari 2015 om 11:28

Ik ga het voor jullie navragen!

26 januari 2015 om 20:18
Leen75pat Gebruiker

Graag wel vandaag dan!

28 januari 2015 om 13:28
guustave Gebruiker

En?

26 januari 2015 om 18:41
Leen75pat Gebruiker

Weinig reactie op de vragen vind ik!  Ik ga het navragen?

Ik zou graag weten of het klickfix systeem erbij zit.

Dan lijkt het me een goede tas en koop ik hem!!

7 februari 2015 om 01:02
robin_m Gebruiker

Ik zie dat de verwachtte verzenddatum bier gehaald is, hebben jullie enig idee wanneer deze spullen verzonden worden?

7 februari 2015 om 18:57
robin_m Gebruiker

Ik zie dat de verwachtte verzenddatum bier gehaald is, hebben jullie enig idee wanneer deze spullen verzonden worden?

Misschien nu een idee???? Of hebben jullie nog steeds grote problemen met het NIET nakomen van beloftes?

9 februari 2015 om 10:01
harmroest Gebruiker

@moderator any news wanneer ze verzonden gaan worden?

9 februari 2015 om 20:30
wj4ibood Gebruiker

Bericht op zondag “eind volgende week” is dat nu vertaald uiterlijk a.s. zaterdag?

9 februari 2015 om 21:33
BertZwiers Gebruiker

Hallo,

Kan je nadere informatie geven aangaande de levering? Ik had verwacht de tassen voor het afgelopen weekend te ontvangen?

11 februari 2015 om 17:52
pierre69 Gebruiker

Hallo,

Ik heb de Cordo fietstassen vandaag ontvangen maar ik kan nergens de sleutels vinden om de tassen te vergrendelen, iemand nog dit probleem?

11 februari 2015 om 23:03
wj4ibood Gebruiker

Grendel een voorwerp, meest in de vorm van een metalen staaf, die de opening van een deur verhindert.Nu van plastic om verlies van tas tegen te gaan, diefstal uitgezonderd.

12 februari 2015 om 09:14
D.A.V.E. Gebruiker

Gisteren zijn de tassen geleverd. Was laat gecommuniceerd dat ze later gingen geleverd worden.
Ben blij dat het klickfix systeem er op zit!
Wel niet fijn dat er laat geantwoord werd en op een cruciale vraag geen antwoord gekomen is…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.