20 januari 2015 om 00:00
iBOOD

Corsair Raptor

Corsair Raptor
Lekker gamen met Corsair Raptor

Wanneer precisie en performance het verschil betekenen tussen winnen en verliezen kun je maar beter rekenen op je Corsair Raptor gaming set.

Wanneer je speelt om te winnen is het nodig om je gear zorgvuldig te selecteren. Topkwaliteit muizen, toetsenborden en headset maar ook een goede muismat elk onderdeel is essentieel van jouw gaming ervaring. De stevige en slim ontworpen Corsair Raptor gaming series zorgen ervoor dat ze garant staan voor uren gameplay en dat voor een betaalbare prijs.

Product Expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende deze Flash Sale op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Corsair-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic"te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

9 februari 2015 om 00:02
mrdummy Gebruiker

Het is wel jammer om te zien dat iBood van tijd tot tijd steeds excuus moet aanbieden.

Je snapt dat het niet goed is voor de imago. De website is mooi, maar veroorzaakt toch nog grote logistieke problemen. Op tijd pakketten afleveren lukt niet goed, ook niet met leveranciers afspraken zit niet helemaal goed. Veel producten kort achter elkaar.

Zolang de achterstand niet snel weggewerkt wordt blijven de excuses maar komen. Ik denk dat je 2 teams moet maken: de achterstand team en op-tijd team. De achterstand verwerkt dan vooral producten die te laat zijn gekomen door leverancier problemen. De andere team doet normale inpak werkzaamheden voor bestellingen waar leverancier wel op tijd doet. Op deze manier hoef je niet steeds excuus geven.

Zet je echter wel achter elkaar op de transportband/planning, dan zullen mensen van tijd tot tijd boos worden en moet je steeds excuus geven. Dat is juist extra email verkeer en moderator werk op forums. Dat moet niet. Dan wordt juist alles negatief.

13 februari 2015 om 19:18
whutbetripping Gebruiker

Enfin, einde van de week en nog steeds noppes.

16 februari 2015 om 11:12
mrdummy Gebruiker

Ik wacht nog netjes op de keyboard, welke nog steeds goed prijs heeft tov andere shops.

Maar 1 extra week is inmiddels gepasseerd en iBood heeft nog geen nieuwe update naar alle kopers gestuurd.
Duidelijk goed mis in hun bestellingen management, die niet hen waarschuwt dat de levertijd datum verstreken is.

Slecht geprogrammeerde script zeker. De website helpt iBood gewoon niet, ibood gaat pas naar kijken als er protesten binnenkomen per email of op de forums.
Zo gaat het niet werken. Dit is nog steeds zwak gedaan.

Ik begin de oude goeie tijden wel te missen, waar problemen stuk kleiner zijn, net iets vrolijker beeld heeft en bijna alles goed geleverd is.
Hier zie ik bijna elke dag problemen… kan toch niet?

16 februari 2015 om 15:18
Shogun87 Gebruiker

Uw bestelling zal naar verwachting uiterlijk einde volgende week verzonden zijn…..

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Geen status update geen e mail met wat verduidelijking  helemaal niets. Goeie service. Doe zo verder!

16 februari 2015 om 19:37
mrdummy Gebruiker

Krijg nu email dat het verstuurd is, en kan ik morgen verwachten bij de deur.

Dat is mooi, maar de stilte blijft eng.
Hopelijk krijgen anderen ook snel hun product in huis.

Je zou de email hiervoor moeten krijgen dat het onderweg is.

18 februari 2015 om 23:06
—–DASH—– Gebruiker

iBOOD! Wanneer worden deze dingen verstuurd?!

Het duurt nu wel erg lang!!

19 februari 2015 om 15:38
h3llpunk Gebruiker

Ik zit ook nog steeds te wachten op een muis, informatie nagevraagd via hun contact formulier.

Maar zoals gebruikelijk tegenwoordig krijg je nooit wat terug te horen via het contact formulier.

20 februari 2015 om 15:12
Nvermind Gebruiker

Vandaag is wel zo’n beetje het einde van de week die ze beloofd hadden.. geen mail, geen post, geen pakketje.

Spijtig, beloften nakomen is moeilijk, kleine compensatie zou welkom zijn ( en nee, niet volgende keer verzendkosten gratis)

20 februari 2015 om 23:41
JesseKuipers Gebruiker

Ik wacht ook nog steeds op mijn pakketje. Dat het vanwege drukte een keer wat later verstuurd wordt is daar aan toe, maar dan een tweede belofte weer breken vind ik wel een beetje jammer.

21 februari 2015 om 16:28
—–DASH—– Gebruiker

Dus, iBOOD? Iets van communicatie?

Pfff ik koop hier nu écht niets meer.

23 februari 2015 om 10:19
xeni4 Gebruiker

ibood laat me elke keer weken wachten op bestellingen -_-

24 februari 2015 om 13:41
meeltjevoordull Gebruiker

Kreeg te horen dat ze het week 11 gaan versturen!

26 februari 2015 om 01:17
—–DASH—– Gebruiker

‘Helaas heeft de leverancier niet genoeg van de Corsair Raptor M45 op voorraad. Zij hebben aangegeven de producten eind maart weer te ontvangen.’

Allemachtig. EIND MAART!!

En hoe zit ‘t dan met mijn keyboard en muismat, worden die wél binnenkort verstuurd?!

26 februari 2015 om 14:38
Moderator Eveline iBOOD Moderator

Hi Dash,

Het is inderdaad heel spijtig dat het allemaal zo lang duurt. Excuus hiervoor.

Wat betreft te keyboard en muismat: de producten worden samen verstuurd, helaas. Indien je dit te lang vindt duren kun je je bestelling annuleren en dan krijg je uiteraard je geld terug. Indien je bereid bent te wachten, ontvang je de producten verlaat, plus compensatie voor het ongemak.

28 februari 2015 om 23:48
—–DASH—– Gebruiker

Eveline, als ik alleen de muis annuleer, wanneer heb ik de producten (toetsenbord en P9-muismat) dan in huis?

28 februari 2015 om 23:50
—–DASH—– Gebruiker

Sorry, bedoelde P4.

1 maart 2015 om 12:09

Ga ik voor je navragen, dat weet ik zelf helaas niet!

Update 4/3: Dash, als het goed is heb je van iBOOD een e-mail ontvangen waarin je vraag beantwoord wordt.

Edited by: Eveline iBOOD

4 maart 2015 om 23:37
—–DASH—– Gebruiker

Eveline, bedankt voor je antwoord maar ik heb niets ontvangen! (En nee, ook niet in m’n spambox…)

5 maart 2015 om 09:41
—–DASH—– Gebruiker

Kun je deze mail nogmaals (laten) versturen?

9 maart 2015 om 19:23
—–DASH—– Gebruiker

Hallo…?

10 maart 2015 om 23:38
—–DASH—– Gebruiker

iBOOD? Enige opheldering?

11 maart 2015 om 00:19
EngeHenk Gebruiker

Het mail systeem heeft misschien ook nog wat issues.

Ik kreeg afgelopen maandag een mail met track&trace code van mijn bestelling (de raptor headset).

Die 2 weken geleden zonder enige vorm van waarschuwing of melding op de stoep lag.

Ben al lang blij dat ik het ding eindelijk heb natuurlijk, maar echt volgens plan loopt het nog niet helemaal.

11 maart 2015 om 07:45
Moderator Dees Moderator

Hallo –DASH–

Ik ga het voor je navragen.

Groetjes,

Dees

12 maart 2015 om 10:41
—–DASH—– Gebruiker

Hallo Dees, enige update?

13 maart 2015 om 20:15
—–DASH—– Gebruiker

Ik krijg steeds meer het idee dat het gewoon tijdrekkerij is. Zeggen dat je een update krijgt, maar het tweemaal niet geven.

Ik wil antwoord graag, NU iBOOD!!

16 maart 2015 om 10:52
—–DASH—– Gebruiker

Hallooooooooo…

16 maart 2015 om 19:05
—–DASH—– Gebruiker

M’n berichten bij andere topics worden weggehaald. Wat moet ik in godsnaam doen om antwoord te krijgen?!

16 maart 2015 om 20:10
Moderator Renate Moderator

Beste Dash,

ik heb navraag bij eveline gedaan, ze vertelde me dat de klantenservice contact met je heeft gezocht per mail.
Wellicht is de mail in de spambox terecht gekomen? Zojuist heb ik de klantenservice gevraagd om nogmaals contact met je op te nemen. Ik verwacht dat dit morgen zal zijn.

Wanneer het je te lang duurt, kun je altijd telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

16 maart 2015 om 23:30
—–DASH—– Gebruiker

Beste Renate, bedankt voor het antwoord. Zoals ik echter (op dezelfde dag dat Eveline had gereageerd) had geschreven, zat er niks in mijn spambox.

Ik hoop dat ik nu wél iets ontvang, ben er moedeloos van. Maar ja, onderhand is het alweer bijna ‘eind maart’…

17 maart 2015 om 08:00

Laat me vanavond weten of je reactie hebt gehad of niet, indien niet zet ik je door naar de manager ipv naar CS.

17 maart 2015 om 12:53

Hoi dash, ik ontving zojuist een mailtje van een van de collega’s op CS met het verzoek of je even je order nummer aan mij kunt doorgeven. Ze kunnen dan alle communicatie hangende aan die order bekijken en je beter beantwoorden.
Zodra ik het nummer van je heb geef ik dit door. Al vast bedankt.

19 maart 2015 om 13:15
—–DASH—– Gebruiker

Renate, bedankt voor je reactie.

Dit is mijn ordernummer: SO122830

19 maart 2015 om 13:34

Ik heb je ordernummer doorgegeven. Aan het einde van de middag wordt dit opgepakt.
Hou me op de hoogte, dan kan ik het van mijn to do list afstrepen. ;)

Edited by: Renate
zojuist contact gehad met een CS medewerker.
Indien je de muist annuleert zal de levertijd toch 27/3 zijn aangezien dit in het systeem geagendeerd is.
Annuleren van 1 van de producten zag geen wijziging in de leverdatum geven helaas.
Ik hoop dat je hiermee voldoende weet.

19 maart 2015 om 16:05
—–DASH—– Gebruiker

Hoi Renate,

Bedankt voor de update. Dan zit er niks anders op dan te wachten lijkt me… hopelijk wordt alles in maart verstuurd.

Verwachte verzenddatum is dus 27 maart? Ik begreep dat de producten eind maart pas op voorraad zouden zijn bij de leverancier?

20 maart 2015 om 08:07

Ik kan zelf niet in de systemen kijken als moderator. Ik ben nl geen werknemer van iBOOD.
Mijn informatie komt van mijn contactpersonen. Zij hebben in het systeem 27mrt staan.
Zodra er wijzigingen zijn, zou ook in mijn iBOOD een wijziging moeten komen.

Als het goed is kun je dus daar ook het een en ander in de gaten houden.

3 maart 2015 om 11:58
meeltjevoordull Gebruiker

Eveline ik heb jullie compensatie gekregen maar kan ik deze coupon al gelijk inleveren op deze bestelling? ik zie die coupon liever als een korting op mijn bestelling!! Ik bestel namelijk niet erg vaak bij jullie.

4 maart 2015 om 16:43

Hi Meeltjevoordull, begrijp ik inderdaad, maar ik heb het nagevraagd en dat is helaas niet mogelijk. Sorry.

9 maart 2015 om 22:00
Nvermind Gebruiker

Tuurlijk zou dat wel kunnen, maar dat betekent dat ze je niet nog een keer aan het lijntje kunnen houden, dat zou zonde zijn.

16 maart 2015 om 00:26
Spacid Gebruiker

Hoe komt het dat er al mensen een compensatie hebben gekregen en ik nog niet?
Mijn M45 muis is ook nog steeds niet aangekomen…

16 maart 2015 om 23:38
—–DASH—– Gebruiker

Hmm, ik heb wel compensatietje gekregen (€5 korting op volgende bestelling), code staat in een mailtje waarin de tweede vertraging aangekondigd werd (‘eind maart’). Zoiets heb je ook niet gehad?

Niet dat ik die coupon ooit nog ga gebruiken hoor. Als iemand hem wil overkopen, hoor ik het graag!

16 maart 2015 om 23:41
—–DASH—– Gebruiker

Wie wacht er nou eigenlijk nog op wat? En wie heeft al ontvangen (ook al kijken die waarschijnlijk niet meer op dit forum…)?

17 maart 2015 om 11:52
xeni4 Gebruiker

Ik wacht op een muis en een muismat :v

17 maart 2015 om 22:56
Nvermind Gebruiker

Wacht nog steeds op mijn muis.

Heb met de 5 euro korting livingcolors lampen besteld. 2 dagen nadat deze oorspronkelijk bezorgd zou worden kreeg ik een ibood pakketje, hier zaten echter totaal andere dingen in dan wat ik eigenlijk besteld had. (knip)

Edited by: Renate
gelieve geen links te plaatsen naar andere webwinkels.
Wat betreft je levering, via mijn iBOOD kun je een verkeerde levering melden. De klantenservice neemt dan contact met je op.

18 maart 2015 om 17:08
xeni4 Gebruiker

Wat een gedoe

Succes ermee Nvermind ^^’

19 maart 2015 om 13:13
—–DASH—– Gebruiker

Ik wacht zelf op:

- Raptor M45 Gaming muis
- Raptor K40 Gaming toetsenbord
- Raptor P4 Gaming muismat

19 maart 2015 om 22:16
hammetjek Gebruiker

Wacht nog op alles, geen kortingcode, geen mail met info .. niks noppes nada ..

Inmiddels al 2 x aanbieding laten schieten door dat geklungel, geen zin in.

Ik zeg goede compensatie anders klaar

20 maart 2015 om 17:06
Nvermind Gebruiker

Lieve Renate,

om even terug te komen op jouw edit dat ik een service verzoek moest plaatsen, dat gaat dus niet, omdat volgens jullie systeem de lampen nog niet eens verzonden zijn. Dus ik heb alleen de optie om ze te annuleren.

Ik heb ook allang een mailtje gestuurd inclusief foto´s,  maar nee, geen reactie. Aan de andere kant, wie verwacht dat ook binnen 2 weken toch?

20 maart 2015 om 22:33

Beste Nvermind,

wanneer je een doos hebt ontvangen met goederen die nog niet eens op verstuurd staan is het idd niet mogelijk om een service verzoek in te dienen. Zover ik het systeem ken zou dit ook niet mogelijk moeten kunnen zijn.
er is nu maar 1 oplossing, dat is de klantenservice bellen. Ivm garantie moet het rechtgezet worden dat artikelen wel geleverd zijn.
ik zou het graag voor je aanpassen, maar als moderator kan ik dat niet.

De klantenservice is aanwezig van ma-vrij tijdens kantoor uren. Het telefoonnummer staat onderaan de pagina.

23 maart 2015 om 12:18
xeni4 Gebruiker

hype! ik krijg net een mailtje binnen dat mijn muis en muismat zijn verstuurd :D
dat is maar twee maanden nadat ik het heb besteld
volgens post nl wordt het morgen bezorgd.

hoop dat de rest hun producten ook snel krijgen!

23 maart 2015 om 13:17
—–DASH—– Gebruiker

Jep, heb hetzelfde mailtje gehad!

Eindelijk!!

24 maart 2015 om 13:52
xeni4 Gebruiker

omg so fancy

woooop

:D ik heb hem

25 maart 2015 om 09:27
—–DASH—– Gebruiker

Yep, ik heb ze ook ontvangen! Mijn toetsenbord, muis en muismat.

Eindelijk ben ik van iBOOD af :) Voorlopig bestel ik hier echt niet meer, dat is zeker… wát een gedoe.

27 maart 2015 om 09:09
hammetjek Gebruiker

Jullie nog iets van een tegemoetkoming gehad? Ik heb ‘ m gemist, of niks ontvangen

28 april 2015 om 16:57
Marcin90t Gebruiker

ik vroeg me af wat is de beste manier om de P4 Gaming muismat schoon the maken?? (in de wasmachine goien?) einige idea?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.