20 januari 2015 om 00:00
iBOOD

Corsair Raptor

Corsair Raptor
Lekker gamen met Corsair Raptor

Wanneer precisie en performance het verschil betekenen tussen winnen en verliezen kun je maar beter rekenen op je Corsair Raptor gaming set.

Wanneer je speelt om te winnen is het nodig om je gear zorgvuldig te selecteren. Topkwaliteit muizen, toetsenborden en headset maar ook een goede muismat elk onderdeel is essentieel van jouw gaming ervaring. De stevige en slim ontworpen Corsair Raptor gaming series zorgen ervoor dat ze garant staan voor uren gameplay en dat voor een betaalbare prijs.

Product Expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende deze Flash Sale op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Corsair-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic"te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

20 januari 2015 om 00:09
SandroDevos Gebruiker

Spijtig dat de headset geen BlueTooth functie heeft, hier ben ik namelijk naar op zoek.

Wel leuk dat Corsair op ibood is, ik houd wel van hun producten.

20 januari 2015 om 00:17
Xaobotnik Gebruiker

Zuipt alleen maar batterij, en bij het gamen zorgt het voor lag. Dus het is zeker geen goede oplossing.

Wel eens met je laatst zin. Zou graag een van de mechanische opties (met Cherry blue uiteraard) hier zien!

20 januari 2015 om 09:59
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag Sandro en Xaobotnik, mooie tips voor ons Tip iBOOD Forum!

20 januari 2015 om 10:14
Official Product Expert Corsair-Expert Official Product Expert

Hoi Sandro,

Zoals Xaobot aangeeft, Bluetooth op een gaming set… no way!!!

Dit is spul voor de echte die hard gamers gemaakt voor super snelle reacties, goede ergonomie en lange levensduur.

20 januari 2015 om 16:26
SROstuff Gebruiker

Naja als hij de Corsair Vengeance 2100 bedoeld dan is dat zeker wel een mooie draadloze game headset.

20 januari 2015 om 00:18
Svenny007 Gebruiker

wat is er “ergonomisch” voor je polsen aan de muismatten ?

ik gebruik nu al 15 jaar een Razer exactmat X met zo’n dikke polssteun en ik ben daar zeer tevreden van.

maar de stof op de polssteun begint te slijten en ik wil een iets groter oppervlak.

20 januari 2015 om 10:20

Ja je hebt gelijk, weinig met ergonomie te maken.
Toch ben ik ook van mening dat een ergo bult zoals jij die hebt de reactie snelheid in de weg staat.

Ook dat iBood het over bal-muizen heeft.
Haha dat is wel heel old school, denk niet dat iemand die nog een bij zijn game computer heeft liggen.

De muismatten zijn voorzien van special coating om met LASER en OPTISCH goed te registreren.

20 januari 2015 om 00:18
rusdi Gebruiker

Corsair muis waarbij de ‘adviesprijs’ op iBOOD lager is dan de laagste (NL’se) marktprijs.. Opmerkelijk :)

20 januari 2015 om 10:25

Nou er zijn we stuntpiloten die al onder die adviesprijs zitten.
De originele adviesprijs is 59,- maar ik kijk wel uit voordat ik de woede van de iBooders op mijn hals haal.
Vandaar dat ik aan iBood 54,- heb aangegeven.

In iedergeval is 42.99 een super goede prijs, deze muis is namelijk voorzien van een Pixart optische sensor, ik denk dat die al bijna zo veel kost.

20 januari 2015 om 08:57
CUatFinish Gebruiker

Iemand een idee of die H4 Gaming Headset ook werkt voor PS4? Ik weet dat het er niet bij staat, maar dat die van 2012 is betekent niet meteen dat ie het daarom niet doet op de next gen consoles hoop ik :p.

20 januari 2015 om 10:03

Als hij er niet expliciet bijstaat, durven we je dat niet te zeggen helaas CUatFinish. :-S ToineHendriks hieronder zegt van niet, iemand enig idee of dat klopt?

20 januari 2015 om 10:59

Ik durf het zo ook niet te zeggen, deze headset word doorgaans met een USB op de PS3 aangesloten. Of de PS4 dit ondersteund weet ik niet, het lijkt er op dat het de bedoeling is om een minijack op de controller aan te sluiten op de PS4.

20 januari 2015 om 14:44
CUatFinish Gebruiker

Bedankt voor de feedback!

20 januari 2015 om 08:57
twuyts Gebruiker

QWERTY UK, US, of AZERTY?

20 januari 2015 om 10:01

Dag twuyts, QWERTY. ;-)

20 januari 2015 om 11:00

Let op, dit is een EU - QWERTY dus met Euro teken

20 januari 2015 om 09:40
ToineHendriks Gebruiker

corsair H4 Gaming headset. Jammer dat hij niet voor de PS4 geschikt is.

20 januari 2015 om 11:05

Sorry, je kan niet alles hebben, de HS30 (CA-9011121-NA-Y) en de Vengeance 1400 (CA-9011123-NA-Y) zijn wel compatible met de PS4.
Het leuke van de 4 polige minijack op deze headsets is dat die ook werkt op je telefoon of tablet, lekker bellen/skypen met een grote comfy headset :)

20 januari 2015 om 11:13
IgnaXor Gebruiker

Is de H4 heasdset over-ear of on-ear?

20 januari 2015 om 12:20

Deze headset is over-ear en sluit dus volledig af.

20 januari 2015 om 16:13
stinoo Gebruiker

Wat ontzettend gaaf dat er weer Corsair producten worden aangeboden! Ik heb hier laatst de Graphite 730T behuizing gekocht.

@Corsair-expert: Ik kan zeer weinig vinden over de Corsair Raptor P9 muismat. Ik wilde eigenlijk binnenkort de Corsair Gaming MM200 (Standard edition) bestellen binnenkort. Welke van de twee zou de betere keuze zijn?

22 januari 2015 om 17:13

Hi Stinoo,

Gaaf dat je de 730t hebt, ik hoop dat hij goed bevalt. De MM200 is ongeveer gelijk aan de P4, dit is een zachte muismat. De P9 is hard en lijkt meer op de MM400 en MM600.

Sorry voor de late reactie

21 januari 2015 om 07:09
djbosanac Gebruiker

Corsair Raptor H4 gaming headset

deze kan neem ik aan gewoon plug-and-play op de PS4???

21 januari 2015 om 11:43
Leentje72 Gebruiker

Welke mat is het beste om bij de muis te bestellen? P4 of P9?

Of is dat een kwestie van persoonlijke voorkeur?

21 januari 2015 om 13:26
stinoo Gebruiker

De P4 is ‘ontworpen voor lage sensitiviteit’ en de P9 voor ‘hoge sensitiviteit’.

Ik heb mijn muis bijvoorbeeld zeer hoog staan, met andere woorden als ik de muis een klein stukje beweeg dan beweegt de cursor erg snel/ver. Ik zou dus de P9 moeten bestellen.

22 januari 2015 om 17:17

De P9 is heel glad, de P4 is stof en heeft iets meer weerstand. Het ligt er net aan wat je fijn vind. persoonlijk vind ik de goedkopere P4 fijner, een pro fps speler zal eerder voor P9 gaan.

Als je een tafel met een ongelijk oppervlak hebt zou ik de P9 pakken, die is namelijk hard, de P4 is flexibel.

21 januari 2015 om 20:22
ps22geert Gebruiker

Ben ik nu op de belgishe site van ibood?

Dan voor mij een AZERTY, f**k QWERTY

22 januari 2015 om 10:23

Wij gebruiken allemaal vrolijk de internationale QWERTY maar jullie Belgen moeten weer eens wat anders hebben…

Anyhow, geen zorgen, ik heb in December een grote hoeveelheid echte Belgische (dus geen Franse) AZERTY toetsenborden laten maken.
Deze zouden nu ongeveer bij de betere winkels binnen moeten komen, beschikbare modellen K30, K70, K70-RGB en binnenkort K95-RGB.

22 januari 2015 om 00:16
blackadder91 Gebruiker

@Corsair-Expert

de raptor k40 is met qwerty, dat was duidelijk. maar is dan bij dit toetsenbord de linkse shift key breed, of klein en dat de schuine streeptoets ernaast zit? als ik er op google zie ik dit bij veel foto’s, ookal is het een qwerty bord. bij de foto’s hier op ibood niet, maar ik moet het zeker weten. ow en er wordt gezegd dat het een euroversie is. op welke plek staat dit euroteken? (ik neem aan onder de 4?)

22 januari 2015 om 10:18

Hi Blackadder,

Dit is de versie met de korte shifttoets.
De Lange shifttoets vinden we op Amerikaanse modellen, deze hebben natuurlijk geen Euro teken.

Het is een EU international, dat houd in dat het euro teken onder de 5 zit.

22 januari 2015 om 10:42
blackadder91 Gebruiker

aan zowel expert als ibood: is het misschien een idee om de juiste toetsenbord lay-out erbij te zetten, als tekening of schema (of als linkje nu in het forum)? op de foto’s staat dan de amerikaanse lay out en ook al staat in de beschrijving duidelijk dat het een EU qwerty lay out is, krijg ik bij google afbeeldingen alsnog tientallen verschillende lay-outs te zien als ik dit opzoek. Naast kwaliteit van een keyboard is voor mij, en mogelijk ook voor anderen, de lay out best belangrijk. bij een kleine shifttoets tik ik er bijvoorbeeld vaak naast, en als het euroteken op de plek van de procent toets zit is dit lastig met textverwerken (aangezien bij mij de procentknop gewoon al versleten is, en hij dan plots op een andere plaats zou zitten). een grote enter kan ik dan nog wel mee overweg :)

22 januari 2015 om 10:58

Hi Blackadder,

Ik heb er geen afbeeldingen van maar ik heb even een foto gemaakt van mijn K95, deze heeft de zelfde EU indeling.

22 januari 2015 om 00:30
Diongerritzen Gebruiker

Ohh, wat baal ik zeg. Een maand geleden de K40 aangeschaft voor 15 euro meer. Ik heb er in ieder geval geen spijt van gehad, wat een heerlijk toetsenbord!

22 januari 2015 om 10:26

Ik ben blij dat het toetsenbord bevalt, bekijk het van de zonnige kant, jij kan al ruim een maand langer genieten van de K40.
Als ik van iBood je gegevens kan krijgen zal ik kijken of ik het nog met je kan goedmaken :)

22 januari 2015 om 10:56
Diongerritzen Gebruiker

Ik heb jullie mail ontvangen en ik kan zeggen dat het helemaal is goedgemaakt. Hardstikke bedankt! :)

22 januari 2015 om 10:20
kennywest Gebruiker

Is dit een QWERTY met een kleine ENTER toets (dus zoals op de afbeelding) of een grote ENTER toets (omgekeerde grote L)?

22 januari 2015 om 10:24

Het is inderdaad een grote enter toets (omgekeerde L).

22 januari 2015 om 10:24
mariejellie Gebruiker

Is de muis ook voor linkshandigen geschikt?

22 januari 2015 om 10:28

Nee, helaas, hij is helemaal gevormd naar de palm van je rechterhand.

22 januari 2015 om 11:11
PierkeB Gebruiker

Ik heb de Corsair Vengeance nu ongeveer een jaar en ben er helemaal weg van. Het is heel degelijk product, met een fijne toetsen aanslag. Zo te zien heeft de Raptor dezelfde toetsen en kwaliteit. Ik gebruik het toetsenbord alleen niet voor het gamen, maar voor mijn dagelijkse werk en heb onder de 18 macro knoppen allerlei macros die ik in mijn werk veel gebruik. Een uitkomst! Ik heb een vraag die niet echt relevant is voor deze iBood aanbieding. Bestaat de Corsair Vengeance ook in een tweetalige uitgave (Qwerty) Engels Arabisch? Zo ja, waar zou ik die kunnen kopen.

22 januari 2015 om 11:37

Hi Pierke,

Ik ken geen Arabische layout maar ik denk dat die niet via Europa geleverd zouden worden maar uit Azie.
Stel de vraag even op onze website en geef aan dat je in Benelux woont, dan komt hij bij mij terecht.

22 januari 2015 om 18:21
ReiBood Gebruiker

Hallo,

Is de Corsair Raptor M45 Gaming muis een goede vervanging van de Logitech G9 muis??
Heeft bedraad nog altijd de voorkeur op draadloos?

23 januari 2015 om 18:45
ReiBood Gebruiker

Geen reactie helaas.

Toch de gok maar gewaagd gezien de reacties van andere gebruikers en besteld.

22 januari 2015 om 18:24
Thijs99 Gebruiker

hallo Corsair-Expert,

Ik heb een aantal vragen over de corsair headsets:

- Wat is het verschil tussen de h3 en h4?

- Zijn de headsets compatibel met PC?

- Wat voor geluid zit er in? stereo of 7.1?

22 januari 2015 om 20:35
Davey013 Gebruiker

Afgelopen jaar de Corsair Carbide 330R gekocht, was nog opzoek naar bij passende muis en toestenbord. Vond de prijzen van de Coirsair muizen en toestenborden toch wel pittig voor iemand die alleen starcraft II en league of legends speeld. Maar vandaag kon mijn geluk niet op toen ik deze aanbieding zag, gelijk een muis en toetsenbord gekocht. Bedankt ibood

22 januari 2015 om 20:49
Donficatos Gebruiker

Corsair heeft zeker topkwaliteit!

Ik heb nu een Corsair K70 RGB mechanisch toetsenbord en ik wil niets anders meer vanwege de kwaliteit.
Helaas heb ik wel een muis van Logitech (G700), maar als deze niet goed meer is probeer ik ook een muis van Corsair.

Volgende item is hier bij iBood, de P9 muismat. Ben benieuwd hoe deze muismat aanvoelt!

23 januari 2015 om 11:00
stinoo Gebruiker

Ik heb de Corsair K70 Cherry red, anodized black sinds 2 weken. Echt een heerlijk toestenbord, ik wil niks anders meer :):)

22 januari 2015 om 22:48
devkon Gebruiker

Da’s inderdaad jammer van die korte/kleine linker shift toets…

23 januari 2015 om 23:02
mrdummy Gebruiker

Ik heb K40 besteld. De prijs is stuk goedkoper dan vergelijkbare verlichte toetsenborden.
Hoewel er kreten staan dat je 16,8 miljoen kleuren kan maken op de toetsenverlichting, bij K40 kun je niet per toets doen. Blijkbaar alleen over hele keyboard verlicht en niet wat gebieden met andere kleur. Ik zag foto’s die lijken te vertellen dat je per gebied in eigen kleur kan zetten. Maar is dat ook zo?

Bij K70 zou die per toets mogelijk zijn. Maar de open model van K40 interesseert me, makkelijk schoon te maken en natuurlijk iets beter als er met cola b.v. geknoeid wordt. En met gunstige en lagere prijs neem ik dus 2 stuks mee.

8 februari 2015 om 02:05
marcel87 Gebruiker

Een beetje laat, maar heb je de prijzen ook vergeleken? De K70 is natuurlijk een totaal ander toetsenbord, forse prijs en bijbehorende features. De versie waarbij dat kan, dus per gebied én verschillende kleuren, is bij mij weten dan ook niet eens de normale K70, maar de K70 RGB. De RGB versie wordt verkocht vanaf 190 euro, daar kan je dus ruim 3 K40’s toetsenborden voor kopen (zonder de iBood prijs). Natuurlijk bij de K40 mis je de echte mechanische toetsen, niet instelbaar per toets en geen metalen behuizing, maar als extra krijg je dan bij de K40 wel weer een aantal G-macro toetsen. Het is de vraag wat je je geld waard vindt, per situatie en persoon kan dat verschillen.

In mijn eigen geval vond ik LED verlichting in het algemeen belangrijk en dat het instelbaar moet zijn voor het hele tobo. Plus had ik als eis dat schoonmaken makkelijk moet zijn, er een numpad op zat en wilde een set macro-keys hebben. Liefst goedkoper dan 100 euro. Dat zijn bijna onmogelijke eisen bij mechanische toetsenborden, zeker als de prijs naast de rest een belangrijk criterium is. Ik typ al eeuwen op rubberdome toetsen, maar met deze Raptors heb ik wel de rest van de voordelen. Iets dat voor mij beter is dan krom liggen voor een K95 RGB (twv 220 euro), die bij wijze van wel aan al mijn eisen voldoet behalve de forse prijs!

4 februari 2015 om 20:13
Nvermind Gebruiker

Al 8 uur in de avond.. nog geen update over levering.. Ibood heeft het bij deze voor mij verpest. Ik koop hier niets meer.

5 februari 2015 om 08:29
Melle666 Gebruiker

Wacht ook nog op de levering. Staat nog steeds dat levering of de 4de is bevestigd…

5 februari 2015 om 18:14
mrdummy Gebruiker

Ik hou rekening mee dat het nog steeds druk is bij iBood.
De verzenddatum is inmiddels 1 dag te laat, dus hopelijk kan iBood even binnenkort melding maken hoe het verder moet.

6 februari 2015 om 11:06
—–DASH—– Gebruiker

Enige update, iBOOD? Wanneer wordt deze verzonden?

Communicatie alsjeblieft!

6 februari 2015 om 13:55
Melle666 Gebruiker

Niet eens een antwoord op mijn support aanvraag. Kan best zijn dat het druk is maar plaats dan hier een bericht zodat iedereen het kan lezen….

7 februari 2015 om 09:41
Tappity Gebruiker

Hoi iBOOD, enig idee wanneer de verzenddatum is…

7 februari 2015 om 12:36
Bollegj Gebruiker

uhmm, 3 dagen na levering van de 4de en nog steeds niks binnen. Shame on you, iBood doe er wat aan, zo vergooi je je naam op internet. Geef informatie waarom het langer duurt. Wat is daar nou zo moeilijk aan.

Eigenlijk zou er per dag een euro van de prijs af moeten gaan voor straf want jullie komen je afspraken niet na.

8 februari 2015 om 01:46
marcel87 Gebruiker

Precies dat. Een mail kan toch niet zo moeilijk zijn, dan weet iedereen waar ie aan toe is.

8 februari 2015 om 18:46
Nvermind Gebruiker

Ik heb een mailtje ontvangen hoor, einde volgdende week.. dus dat wordt niet eerder dan ~20 februari. Waardeloos. 
Uiteraard wel de optie tot “kostenloos annuleren” maar daar zit ik niet op te wachten, kleine tegemoedkoming in de zin van gratis verzendkosten zou leuk zijn.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.