15 januari 2015 om 00:04
iBOOD

Alecto

Alecto
Babyfoons en Portofoons

Alecto is een autoriteit op het gebied van consumentenelektronica en communicatiemiddelen, en dat al meer dan 40 jaar. Het is de missie van Alecto om producten te maken en te verkopen die het leven van haar consumenten praktischer, comfortabeler en veiliger maken.

3 maart 2015 om 00:36
dnitinb Gebruiker

allejezus wat een drama deze bestelling.
Heb bij jullie wel eens eerder lang moeten wachten maar dit slaat alles. 
En dat HOEFT niet eens een heel groot issue te zijn, als jullie maar zouden communiceren. Nu moet ik als klant het forum opzoeken en uitpluizen om nieuws over m’n bestelling te achterhalen.

iBood is leuk, maar de ervaring van de twee recentste bestellingen maken dat ik wat huiverig ben om klant te blijven. Jammer.

3 maart 2015 om 05:24
brietje78 Gebruiker

Ik vind het erg jammer dat ik op het forum moet lezen dat de communicatie zo slecht is. Ik heb verleden week een mail gestuurd waar mijn bestelling blijft, de babyfoon. Ik kreeg een mail terug dat jullie het te druk hebben om de mail te kunnen beantwoorden. Het is voor mij dan ook echt een raadsel of de bestelling echt wel wordt verzonden deze week. Ik was altijd erg tevreden over ibood maar begin nu wel erg te twijfelen. Ik mag dan ook wel hopen dat deze week geen hunt aan komt want dan ik het wel schudden met mijn bestelling.

3 maart 2015 om 20:57
Maruna Gebruiker

ik ben benieuwd hoe groot de bos bloemen is door eet bij de bestelling zit om dit enigszins goed te maken….

3 maart 2015 om 23:26
alx Gebruiker

Ja hoi ik heb em de 26st geannuleerd. Heb ondertussen al een andere gekocht. Krijg ik vandaag toch nog een verzendmelding. Morgen Aan de deur weigeren dan maar?

4 maart 2015 om 13:14
PK8335 Gebruiker

Eindelijk!

Geen bloemen bij gekregen maar dat is misschien maar goed ook.

Tegen de tijd dat we die bloemen zouden krijgen blijven er toch maar een bos verdorde stengels over…

Nu even batterijen opladen en testen die handel

7 maart 2015 om 12:19
goliax Gebruiker

Mijn bestelling is inmiddels aangekomen. Ik ga de volgende keer pas weer iets bestellen als de klachten op de forums verdwijnen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.