11 januari 2015 om 00:03
iBOOD

Philips zaklampen

Philips zaklampen
Altijd en overal licht bij de hand

Een zaklamp is altijd handig en iedereen kan er wel een gebruiken. Toch gebruikt niet iedereen een zaklamp voor dezelfde doeleinden. De één gebruikt hem vooral in noodgevallen wanneer thuis het licht uitvalt. Een ander heeft er één in de auto liggen of in zijn werkkist. Weer een ander gebruikt hem bij buitenactiviteiten zoals survival. Daarom: een Philips zaklampen flash sale.

11 januari 2015 om 13:37
adidasfreak Gebruiker

Heb zojuist een tas besteld hier en als ik samen met deze zaklamp maar 1x verzendingskosten moet betalen bestel ik het graag mee, zoniet vind ik het gek om evenveel kosten te betalen als de prijs van het product zelf!

14 januari 2015 om 15:58
Moderator Sietse Moderator

Beetje een late reactie. iBOOD heeft met de lancering van de nieuwe website een winkelmand. Hiermee kun je meerdere (dag)aanbiedingen gelijktijdig bestellen.

11 januari 2015 om 14:12
wpeels_2 Gebruiker

Besteld. eens kijken of iBood werkelijk zo slecht levert als hier beweert wordt. Aan iBood om te bewijzen dat dit niet zo is. Ben benieuwd.

11 januari 2015 om 14:52
adidasfreak Gebruiker

Hallo wpeels_2  ik heb al meerdere producten besteld hier en eigenlijk nog nooit problemen gehad, wel 1 keer een zending die later kwam maar dat hadden ze mij lang genoeg op voorhand laten weten dus ja ik ben tevreden over IBood  tot nu toe. ;-)

12 januari 2015 om 04:20
vjweirnogeenn Gebruiker

*knip*

Edited by: Dees
Hallo vjweirnogeenn,
Ik heb je reactie weggehaald, omdat we hier graag over de dagdeal praten.
Vervelend dat je nog niets hebt terug ontvangen.
Ik ga het doorgeven aan de betreffende afdeling.

Excuses voor de lange wachttijd,
Dees

12 januari 2015 om 12:54
vjweirnogeenn Gebruiker

Typisch dat het positive bericht boven mijn bericht niet weg wordt gehaald. Dat is ook een bericht dat alleen over de ervaring met iBOOD gaat, en niet over de dagdeal.

Beetje jammer dat er dan niet gewoon gezegd wordt dat jullie liever een positieve sfeer hebben op het forum, en dat mijn bericht niet in dat plaatje past.

Eerlijkheid duurt het langst…

12 januari 2015 om 23:20
motormuis001 Gebruiker

Wachten op bestellingen of op terugbetalingen duurt nog véél langer! :-(

12 januari 2015 om 07:56
mack1103 Gebruiker

De metal pro LED 225 als duopack besteld bij Ibood vorige keer.  Hele fijne  zaklamp, klein en enorm veel licht. Batterijen gaan ook lang mee. Al meerdere vakanties en veel hondenwandelingen mee geweest. Mijn maglite verzamelt nu stof in de kast.

13 januari 2015 om 05:55
jalex_h Gebruiker

Niet aan beginnen. Ze kunnen toch niet leveren

14 januari 2015 om 09:52
SanderKokkie Gebruiker

Laat staan reageren op garantieverzoeken, ik wacht pas sinds 08-12-14 op een reactie!

28 januari 2015 om 17:58
shadowjack Gebruiker

Al iets bekend over de levering? Volgens de berichten zou ik het nu wel ontvangen moeten hebben, of in ieder geval bericht dat het onderweg is, moet ik m’n zoveelste bestelling gaan cancellen.

29 januari 2015 om 17:06
wpeels_2 Gebruiker

Hier idem.

Weet helemaal niets, iBOOD graag enige info v.w.b. de verwachtte verzenddatum.

30 januari 2015 om 03:01
stephanie8900 Gebruiker

Ook nog niets ontvangen.

31 januari 2015 om 12:11
johanneshendrik57 Gebruiker

Bij mij is de bezorger onderweg

2 februari 2015 om 15:19
wpeels_2 Gebruiker

Was bij mij ook, tenminste volgens de track and trace informatie, maar tot op dit moment 02-02-2015 nog steeds geen pakketje aan de deur aangeboden. Sterker nog, bij de af te leveren datum bij de track and trace informatie staat nu een ? (vraagteken). Wat staat er te gebeuren iBOOD?

4 februari 2015 om 15:20
wpeels_2 Gebruiker

Vandaag 03.02.2015 om circa 15:30h. bestelling ontvangen, ‘n week te laat is geen enkel probleem. Het lijkt erop dat het bij iBOOD weer goed op orde is. Mijn vertrouwen in iBOOD is hersteld. Heb weer twee nieuwe bestellingen gedaan. Houden zo.

4 februari 2015 om 21:48
ferwerda38 Gebruiker

Goedenavond, zaterdag 31 januari de zaklantaarn ontvangen. Maar ik krijg de zaklantaarn niet open om de batterijen erin te stoppen. Zijn er meer kopers, die dit probleem hebben ?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.