1 januari 2015 om 00:04
iBOOD

deleyCON SOUNDSTERS hoofdtelefoons

deleyCON SOUNDSTERS hoofdtelefoons
Kies jouw favoriet!

Muziek maakt het leven een stuk leuker. Vooral onderweg, tijdens het sporten of in een drukke omgeving is de behoefte vaak groot om even naar je favoriete muziek te luisteren. En dát doe je natuurlijk het liefst met een hoofdtelefoon die helemaal aan jouw wensen voldoet. Deze flash sale biedt je een variëteit aan hoofdtelefoons met een uitstekende kwaliteit en hoge betrouwbaarheid voor een fantastische prijs!

1 januari 2015 om 09:59
eldeejee Gebruiker

Als ik naar de website kijk, krijg ik het gevoel dat dit weer een OEM boer is die vanalles uit China haalt. Ik kan me niet voorstellen dat hier echt een audio expert achter zit. Ik sla even over.

2 januari 2015 om 00:46
boerberg Gebruiker

Kun je ook meerdere apparaten tegelijk aansluiten, bijv. telefoon en computer?

2 januari 2015 om 09:36
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Ik ga het voor je navragen boerberg. Het kan echter zijn dat ik geen antwoord vind: de inkoper heeft vakantie en we hebben vandaag geen Product Expert.

2 januari 2015 om 09:57

De Bluetooth hoofdtelefoons hebben beide multipoint voor max 2 BT apparaten, dus dat zou moeten kunnen.

2 januari 2015 om 07:45
Ddaelemans Gebruiker

Kan je ook het vollume regelen ?

2 januari 2015 om 09:37

Op welke hoofdtelefoon doel je?

2 januari 2015 om 09:15
Rob49 Gebruiker

heatset?????????

Dat zijn oorwarmers.

2 januari 2015 om 09:58

Scherp, de copywriters zullen het wel koud hebben gehad. :-)

Ik zal het laten aanpassen!

2 januari 2015 om 10:04
dieterm Gebruiker

Als ik de reviews lees over de hoofdtelefoon, dan lijkt het wel een goede te zijn.
Alleen de prijs is niet zo speciaal voor de hoofdtelefoon.
Op amazon.de staan deze voor 59,90€ inclusief verzending, en dan kan je nog kiezen tussen het zwarte of witte model.

http://www.amazon.de/deleyCON-BT05-Soundsters-Bluetooth-Stereo-Kopfh%C3%B6rer-Schwarz/dp/B00H4V96S0/ref=sr_1_6?s=ce-de&ie=UTF8&qid=1420189227&sr=1-6&keywords=deleyCON+SOUNDSTERS

2 januari 2015 om 21:08
wbree Gebruiker

Model op Amazon is BT-05. Volgen de specificaties van het aanbod van iBood is het type BT-06.

2 januari 2015 om 21:12
wbree Gebruiker

BT-06 staat ook te koop voor € 59,90. Inderdaad niet een echte aanbieding. Wel een mooie headset.

2 januari 2015 om 17:41
Louise25 Gebruiker

Het is mij niet duidelijk of het een on-ear of over-ear koptelefoon is. Iemand een idee? Wel handig dat je ‘m zowel bedraad als onbedraad kunt gebruiken. :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.