28 december 2014 om 00:04
iBOOD

Speakers en Meer

Speakers en Meer

Begin het nieuwe jaar goed met wat fijne gadgets van Veho. Het Britse bedrijf dat grossiert in consumentenelektronica komt iedere keer weer met frisse designs op de proppen die uitgerust zijn met modern technologie. Kort gezegd: mooie dingen, mooie dingen! Een vlag die hier uiteraard ook weer op gaat. In de aanbieding hebben we een aantal stoere, veelzijdige Bluetooth Speakers, earphones voor mensen met een actieve (of niet zo actieve) levensstijl, de welbekende MUVI HD K2 actiecamera en nog veel meer.

21 januari 2015 om 08:37
boiry Gebruiker

Ik heb toch mijn bestelling geannuleerd

21 januari 2015 om 10:52
Frisky_de_geus Gebruiker

FriFri

Beste iBOOD’er,

Op dit moment wacht u op aflevering van uw bestelling met bestelnummer SO89392 .
Tot onze spijt hebben wij de verwachte gecommuniceerde verzenddatum helaas niet gehaald. Uw bestelling zal naar verwachting uiterlijk einde volgende week verzonden zijn.

21 januari 2015 om 10:54
Frisky_de_geus Gebruiker

FriFri moest zijn FYI….;-)

22 januari 2015 om 12:03
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik te horen gekregen dat de artikelen van de bestellingen zoals jullie deze hebben geplaatst eind volgende week binnenkomen.
Deze worden dan in de eerste week van februari verzonden.

Groetjes,
Dees

1 februari 2015 om 13:26
HansJacobs Gebruiker

Beste iBood,
ik had bij jullie de Pebble Explorer besteld. Ik kreeg echter op 21 januari van jullie een e-mail met daarin de boodschap dat de beloofde verzenddatum niet gehaald zou worden.
Ik citeer: “Mocht u niet willen wachten, dan heeft u de mogelijkheid om uw bestelling kosteloos te annuleren.”
Ik heb dit dan ook meteen gedaan. Uw aanvraag wordt behandeld stond er dan.Op 27 januari krijg ik een e-mail dat mijn bestelling verzonden is…6 dagen nadat ik de bestelling geannuleerd had, en dit ruim op tijd volgens jullie e-mail.Ik heb dit toen ik die e-mail kreeg wééral bij jullie klantendienst ingestuurd zodat jullie ernaar zouden kunnen kijken maar heb nog steeds geen antwoord gehad.Ik zou nu dus natuurlijk graag mijn geld terug willen. Ik krijg steeds meer het gevoel dat de gebruikte strategie “als we hem lang genoeg negeren zal hij maar gewoon het pakje houden en zwijgen” is. Niets is minder waar: ik heb ondertussen geen nood meer aan het product en het pakje ligt hier dan ook ongeopend.Graag wat service, iBood!

1 februari 2015 om 15:42
Moderator Dees Moderator

Hallo HansJacobs,

Zou je morgen telefonisch contact willen opnemen met iBOOD, dan kan je het pakje kosteloos terug sturen en kunnen ze je probleem netjes afhandelen.

Groetjes,
Dees

25 februari 2015 om 10:02
HansJacobs Gebruiker

Beste,
ik doe bij deze een allerlaatste oproep aan jullie klantendienst om op mijn mails te antwoorden en ze niet meer te negeren.
Indien ik binnen enkele dagen geen antwoord op mijn mails (meervoud!) heb dan ben in genoodzaakt om officieel een klacht in te dienen bij de FOD Economie.

Groeten,
Hans.

23 januari 2015 om 10:26
pvloenhout Gebruiker

Ik heb deze bestelling geannuleerd maar het geld nog steeds niet terug ontvangen.

Bestelnummer SO90334

ibood doe er wat aan.

28 januari 2015 om 13:17
brunodeclercq Gebruiker

bestelling ontvangen…

Veho speaker en powerbank

Eind goed al goed?

28 januari 2015 om 16:01
brunodeclercq Gebruiker

Weet iemand hoe die beginbleeeeeep kan worden uitgezet, of toch minstens iets stiller gezet???

bedankt!

28 januari 2015 om 16:58
Snizzol Gebruiker

MUVI X-Lapse Time Lapse Accessoire ontvangen, zou bij 0 een ringetje moeten geven (kookwekker), maar dat doet hij niet, iemand anders dit probleem?

28 januari 2015 om 21:12
pwipa Gebruiker

Jeeej, de sport oortjes zijn toegekomen. Snel uitproberen… Mmmm… Nog eens de produkt beschrijving erbij nemen:

“En dat geluid! De 10mm akoestische drivers hebben een goede basweergave en een goed geluid. Ze zien er dus niet alleen goed uit, ze klinken top!”

Toch niet… Ze klinken ‘bagger’. Geen bas, zelfs geen middentoon. Sorry iBood, maar de produkt beschrijving hebben mij totaal op het verkeerde been gezet. Jullie krijgen de oortjes terug.

28 januari 2015 om 21:19
pwipa Gebruiker

… En het geluid van het rechter oortje valt uit als je je hoofd draait. En ja, de jack steekt er volledig in. Ik blijf nog eventjes mijn oude oortjes gebruiken.

1 februari 2015 om 23:07
ThomasMRS Gebruiker

Hier hetzelfde probleem, geluid van de oortjes valt gewoon weg zodra je je hoofd nr links of rechts draait. Goedkope brol.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.